Max Enforcer en Scantraxx richten nieuw hardstyle label “Gold Records” op

Het hardstyle virus verspreidt zich over de hele wereld en infecteert grote groepen dance liefhebbers. Het wereldwijd bekende label TiLLT Gold heeft schokgolven veroorzaakt met releases als “Gold”, “Epic” en “Be As One”. In samenwerking met het toonaangevende Scantraxx platform lanceert het label zichzelf opnieuw met de oprichting van Gold Records.

Gold Records zal zich puur richten op de euforische stroming binnen de hardstyle en werpt hiermee definitief het TiLLT etiket van zich af. Label manager Max Enforcer verteld waarom hij deze nieuwe stap heeft gezet. “Wij willen de wereld laten weten dat Gold Records staat voor het grote geluid van de euforische hardstyle. Wij merkten dat veel mensen verward raakten door de naam TiLLT Gold, omdat ons vroegere hoofdlabel TiLLT bekend staat om de raw hardstyle en veel mensen dachten dat TiLLT Gold dus net zoiets zou zijn. Door Gold Records te starten onder de Scantraxx vlag, halen we alle twijfel weg.”

De naam van het label is afgeleid van Max Enforcers grote hit “Gold”, welke vaak omschreven wordt als één van de beste euforische hardstyle tracks van de afgelopen jaren. Max Enforcer: “Als ik denk aan Gold of goud, denk ik bijvoorbeeld aan het effect dat een gouden medaille kan hebben: je voelt je als op de top van de wereld. Goud staat voor luxe, het goede leven, mooie stranden, zonnige dagen en ook geluk en plezier. Dit is precies wat wij willen overbrengen met het nieuwe label Gold Records. Massieve melodieën met uplifting sounds en een waanzinnige sfeer.”

Gold Records wordt gelanceerd met de release van het officiële Decibel 2011 anthem “Sound Intense City”, welke geproduceerd is door Zany & Max Enforcer feat. MC DV8, maar zal ook de thuisbasis zijn van de zeer getalenteerde DJ/ producer Waverider. “We hebben al flink wat tracks klaar liggen die binnenkort gereleased zullen worden,” aldus de label manager. “Gold Records is vooral bedoeld voor de tracks van Waverider en Max Enforcer, maar we hebben ook een aantal samenwerkingen met toonaangevende producers op de planning staan. Eén ding is zeker, er komt een ‘gouden’ reeks van toffe tracks aan!”

Voor meer informatie kijk op: www.gold-records.nl, volg Gold Records op Twitter; www.twitter.com/Goldrecordsnl, YouTube; www.youtube.com/Goldrecordsnl en Facebook; www.facebook.com/Goldrecordsnl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-08-2011 om 14:35 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
Badaap 18-08-2011 @ 14:41:23

nou niet slecht als ik het zo hoor! maar Gold Records wordt gelanceerd met de release van het officiële Decibel 2011 anthem “Sound Intense City
maar die track is alles behalve euforisch >.<

PingPong 18-08-2011 @ 14:48:08

Geen hoge verwachtingen van!

Zenda 18-08-2011 @ 14:56:00

Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. ^^

Ducaz 18-08-2011 @ 15:05:37

Ik heb mijn verwachtingen op het niveau: tegenwoordige showtek muziek , gesteld. We zullen zien.

Sunboom 18-08-2011 @ 15:11:55

Als dit nieuwe label een excuus is om dingen als het Decibel anthem neer te zetten ben ik bang dat we een nieuw dieptepunt bereikt hebben.

Snor 18-08-2011 @ 15:13:10

Als ze er meer ‘Gold’jes uitgooien hoor je mij niet klagen (en als het even kan mag Bioweapon die dan remixen, wat een epische track is dat zeg).

D-Nemacyst 18-08-2011 @ 15:18:14

Boeiend..

SchuttelHMD 18-08-2011 @ 15:40:26

Geen hoge verwachtingen van..

Martinos 18-08-2011 @ 16:25:33

@ Snor: ik zie dat soort dingen wel gauw gebeuren inderdaad. Ik denk dat dit zakelijk gezien sowieso een goede zet geweest is. Of het op muzikaal (lees: artistiek) gebied ook allemaal net zo goed gaat uitpakken, is nu natuurlijk nog lastig te zeggen. Ik ben nu in ieder geval nog hoopvol, gezien de geschiedenis van de Tillt Gold en sommige Scantraxx releases :)

derniels 18-08-2011 @ 18:42:11

“Het wereldwijd bekende label TiLLT Gold”… :p
Ze gaan gewoon met scantraxx samenwerken om bekender te worden, wel leuk verzonnen dat verhaal er omheen moet ik zeggen.

Khadber 18-08-2011 @ 19:13:28

TiLLT Gold had 3 sterke releases, dus ik snap eigenlijk het geblaat hierboven niet. Gold is 1 van de populairste tracks van 2010 geweest en was goed geliefd, Epic/Dilemma is ook goed ontvangen en Be As One is ook een grote hit geweest. Dan zal de rest van het label vast anders en vast wel slecht zijn!

Ox_Ite 18-08-2011 @ 20:30:32

TiLLT moest gewoon copyright schending aangeven. Wat een rip-off…
Hopelijk komt er meer zinnigs uit dan het Decibel Anthem.

Oxygene 18-08-2011 @ 21:08:03

Goede verwachtingen van.. Gold inderdaad meesterplaat, Epic was ook een goede plaat!! Maar waarom sublabel van Scantraxx? Dat is toch állemaal handjesklap? ;p

SoundTunerZ 18-08-2011 @ 21:59:20

@ Khadber Mee eens. Ze doen nu net alsof Tillt gold al onder een stoflaag ligt. Dat label is nog niet eens uit de luiers. Wat is hier nou het hele doel van op meer naamsbekendheid dmv van scantraxx na dan… Ik vond het juist een goede ontwikkeling dat Tillt twee kanten van de hardstyle liet zien. Lijkt wel of alles wat tegenwoordig euforisch is met scantraxx geassocieerd moet worden. Tillt gold vond ik tenminste nog wat unieks neerzetten, hoop niet dat dat gaat vertroebelen door de scantraxx kant.

Khadber 18-08-2011 @ 22:19:17

@SoundTunerZ: Dit is gewoon een cosmetische verandering. Dezelfde artiesten, andere naam van het label. Dan gaan ze echt niet ineens een totaal ander plan opzetten.

Wous1989 18-08-2011 @ 22:35:36

Geen hoge verwachtingen?? WTF… we hebben het wel over Max Enforcer.. heeft alleen maar goeie platen naar mijn mening gemaakt!

SoundTunerZ 18-08-2011 @ 22:53:59

@ khadber: Dat zeg ik ook niet, maar op den duur zal het toch wel veranderen denk ik. Denk aan collabs met scantraxx artiesten enzo. Die zullen op den duur kleine dingen van elkaar over nemen. Maar t boeit me verder vrij weinig, alleen het hele verhaal eromheen vind ik beetje bullshit.

Khadber 18-08-2011 @ 23:00:28

@SoundTunerZ: Heb je daar enige indicatie voor? Of komt het omdat de naam Scantraxx expliciet genoemd wordt?

Neem nou maar gewoon niets aan en wacht rustig af.

Oxygene 18-08-2011 @ 23:08:34

@SoundTunerz Eensch! Ze moeten wel bij het Max Enforcer/Waverider en misschien nog wat nieuwe of dergelijke aanwinsten doen. Want als we Wasted Penguinz of Second Identity oid op Gold Records krijgen is ‘t over met de pret :(

EvoViper7 19-08-2011 @ 00:38:12

Beetje onzin wat hierboven staat inderdaad. Ik heb het idee dat iedereen allemaal maar meepraat met de rest. Wat mij betreft zijn er zeer nette nummers neergezet en persoonlijk kan ik Max Enforcer prima waarderen. Ik snap ook niet waarom men ineens wat heeft tegen deze wijziging..

The Anim0l 19-08-2011 @ 15:05:22

word er tegenwoordig voor elke track een nieuw label gemaakt ofzo

HarderStylezz 19-08-2011 @ 15:52:45

Ik zeg maar zo.. het heet niet voor niks GOLD Records..

Iedereen klaagt maar over het decibel anthem, het is een prima nummer op dat ene stukje naar dan..
Hij valt gewoon voor iedereen tegen, omdat de kicks in de qlimax minder ahrd zijn dan dat we van deze 2 heren gewent zijn.
Maar ik vind dat dj’s zich in een anthem altijd een beetje inhouden.. misschien moeten ze dat wel van de organisatie..
Decibel is natuurlijk wel een festival, waar ze de anthems nooit te hard maken;)

GReddy 19-08-2011 @ 17:13:23

tilt gold hoor je niks van tilt hoor je niet zo veel van die labels slaan allemaal nergens op maak is een muziek en minder labels

Lyst 19-08-2011 @ 18:44:19

@Harderstylezz, Decibel Anthem 2002 t/m 2006?
En Qlimax is een feest, climax schrijf je met een c.

Verder verandert er bar weinig behalve dan symbolisch.
Gold past ook veel beter bij scantraxx met die handjes in de lucht platen. :p

SoundTunerZ 19-08-2011 @ 23:40:35

@ khadber: Indicatie nee, maar wel een vermoeden en niet een die ik zomaar uit mn duim zuig, maar een vermoeden op basis van invloeden die je als artiest mee krijgt van andere artiesten binnen een label. Je hoort toch duidelijk verschil tussen de stijlen van verschillende labels en de samenhang van de nummers die op ieder label gereleased worden? Het heeft niks met scantraxx specifiek te maken. Dit kan bij ieder willekeurig label het geval zijn. Ik vind het daarom ook niet zo gek dat mensen denken dat de stijl van max enforcer misschien zal veranderen door deze label switch.

steviewonder456 20-08-2011 @ 01:39:26

Spijtig.. Tillt heeft meer charme dan Scantraxx..

TP-Project 20-08-2011 @ 13:32:52

Hahah, Scantraxx heeft ook zo weinig sublabels >.<
Alsjeblieft, doe 2,3 sublabels klaar.
Niet 100 ofzo.
Irritant…

delange 20-08-2011 @ 13:53:46

wat lyst zegt: Verder verandert er bar weinig behalve dan symbolisch.
Gold past ook veel beter bij scantraxx met die handjes in de lucht platen. :p

Stefanoviic 21-08-2011 @ 11:26:34

precies wat badaap zegt.. die anthem is alles behalve wat gold heeft