Mental Theo bekogeld met flessen

Mental Theo is woensdagnacht tijdens een optreden op een camping in Zeeland bekogeld met flessen. Het publiek was niet te spreken over de geluidslimiet die de dj opgelegd had gekregen.

De plaatjesdraaier werd meteen na het eerste nummer al uitgejoeld door het publiek, omdat door het overschrijden van de geluidslimiet de muziek automatisch werd gestopt. “90 Decibel voor op een dansvloer voor jeugd is echt funest”, zei de dj donderdag tegen RTL Boulevard.

“De bass moet je niet alleen horen, die moet je ook voelen. Zo is het echt.” Mental Theo zegt meteen na de bekogeling zijn spullen te hebben gepakt en het feest te hebben verlaten. De dj had het geen moment benauwd. “Ik ben nooit bang, mijn kop is keihard en ik kan wel wat hebben.”

Mental Theo kreeg eerder tijdens een optreden op Koninginnedag in ‘t Harde al een verbod opgelegd voor zogeheten beukplaten. De gemeente van het Gelderse dorpje was bang dat de hardstyle- en hardcoreplaten rellen in de hand zouden werken.

Bron: nieuws.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-08-2010 om 20:35 door Jor-D | Translate:

Reacties (49)

Plaats reactie
Jor-D 19-08-2010 @ 20:35:38

“mijn kop is keihard en ik kan wel wat hebben”

Wat een gozer ook :D

Mol 19-08-2010 @ 20:38:16

Hij heeft wel gelijk, bass moet je voelen!
Maar om de DJ nou te gaan bekogelen is ook wat..

djpatt 19-08-2010 @ 20:39:20

schandalig om een dj te bekogelen

hoop het niet mee te maken dat iemand naast mij iets gooid naar een dj. diegene is dan wel zuur

egt heel sneu, en theo heeft gelijk om meteen weg te gaan

JP Hardstyle 19-08-2010 @ 20:39:23

te triest voor woorden dat publiek, oke het is jammer dat het geluid te zacht is maar om dan zo te reageren…
ben benieuwd welke camping het was, was vorig jaar op duin en strand en daar was eigenlijk nooit wat aan de hand met het geluid.

Simizle 19-08-2010 @ 20:41:25

Theo kan toch niks doen aan een limiet wat hij opgelegd krijgt? Dat pauperpubliek moet dan maar ergens anders heen…

Bier Tanken 19-08-2010 @ 20:53:30

Het is waarschijnlijk bij Duin en Strand want daar staat hij deze vakantie elke woensdag op het programma

TBA 19-08-2010 @ 20:56:59

Was inderdaad bij Duin en Strand, van zijn Twitter:

“Erg voor iedereen op Caming Duin en Strand, gemeente regels ! Fuck the Limiters, 90 DB my Ass!! Mag de jeugd niet meer los gaan in NL ???”

Mol 19-08-2010 @ 21:10:32

Wel weer props voor hem dat ie als nog de kant van het publiek kiest! Hij heeft tenminste wel begrip!

oostzaner 19-08-2010 @ 21:10:49

Was zeker in de pauperplek waar al die jongeren naar toe gaan…

Hardstyleking 19-08-2010 @ 21:11:45

dat is hetzelfde publiek op vakantie op texel etc. zoekt altijd ruzie

stefaneke 19-08-2010 @ 21:18:18

Wel heel zielig van de gemeente dan…

LAST WORLD FESTIVAL GEEN GELUIDSLIMIET :D

PDB1987 19-08-2010 @ 21:26:22

Gemeente legt een limiet op en dan ga je de dj bekogelen… logisch… wat een dwazen :(

bob marok 19-08-2010 @ 21:28:11

Zielig van de gemeente maar wat een klote publiek ook, wat kan een dj nou doen aan een geluidslimiet :s
Reken je frustratie dan ergens anders op af maar niet op een dj die zijn best doet om het publiek te vermaken, hij doet ook alleen maar zijn werk!!

mvo 19-08-2010 @ 21:30:01

zaterdag dan maar extra hard afsluiten op DEcibel :D

the sidespinnars 19-08-2010 @ 21:33:16

dit slaat tog weer nergens op :(

Hoeksemad 19-08-2010 @ 21:47:10

Zielige gedoe van de gemeente, alsof hun vroeger nooit uit hun dak gingen op harde muziek. Oh nee toen was de polka in, en dat moest zo zacht mogelijk gedraait worden om de maximale extase eruit te halen.

Jesper_ 19-08-2010 @ 21:52:29

Wel sneu, eerst zijn rijbewijs en nu dit.

Maar ik ben 2 weken geleden ook op Duin en Strand geweest. Maar daar zien dan die jongeren een poster hangen van Mental Theo en dan denken ze “he die ken ik” en dan gaan ze er heen maar dan weten ze niet dat er hardstyle/core word gedraaid. En dan begint hij te draaien en dan zijn vinden ze het helemaal niks en dan krijg van dit soort onzin.

2 weken geleden draaide hij niet echt goed maar wel hard!

hdhessel 19-08-2010 @ 22:16:25

ik ben ook in renesse geweest maar 4 weken geleden en toen ging iedereen echt goed los iedereen had het naar zijn zin

DarkNoize 19-08-2010 @ 22:42:34

Natuurlijk kan dit ook een actie zijn van 1 of 2 personen, dus om meteen reacties te geven als: ”Wat een kut publiek!” Is niet echt reëel.
Als er 1 rotte appel tussen dat publiek staat kan hij het verpersten voor de rest. Misschien was de rest er wel om van zijn muziek te genieten (voor zover dat dan kon met 90dB).

Atraxisz 19-08-2010 @ 22:52:27

Helemaal niet sneu wat jullie allemaal zeggen!
Ik was erbij en na 2 nummers vloog het geluid eraf omdat het geluid zo hard stond dat je alleen maar gekraak hoorde. Ik dacht nog bij mijzelf: Als ik hele avond naar dit gekraak moet luisteren, dan peer ik um. Voordat Theo draaide stond de muziek prima, maar toen Theo achter de draaitafels met No Time To Waste begon werd het geluidsniveau flink opgeschroefd. Toen het geluid weer aanging was het veel beter en kom je er normaal staan zonder oordoppen in. Ook draaide hij het eerste uur belabberd! Het 2e uur was snoeiharde hardcore en daar heb ik me echt wel op vermaakt!

Ik heb van de bekogeling niks meegekregen. Na de stop heeft hij gewoon verder gedraaid, dus moet het na het feest geweest zijn.

rodger88 19-08-2010 @ 23:12:22

haha ik vind die kerel echt de master!!!
Hij is zo gek als een deur!!! :p
Waarschijnlijk weet publiek niet wie volume regelt.

Ben nu trouwens boek van zijn maatje aant lezen.
Wel geinig.

HopHop 19-08-2010 @ 23:16:17

Dat boek heb ik ook gelezen; Top! :)

En wat een vaag verhaal, waarom je een dj gaat bekogelen als het geluid gewoon niet harder mag is mij een raadsel. Ik denk zo dat er wel een verhaal achter zit ofzo -.-

Pithune 19-08-2010 @ 23:35:23

waar komt in godsnaam de gedachte vandaan dat hardstyle rellen veroorzaakt?

is er OOIT in heel de scene een rel door hardstyle muziek uitgebroken?

Nickname 19-08-2010 @ 23:53:47

stefaneke 19-08-2010 @ 21:18:18
Wel heel zielig van de gemeente dan…
LAST WORLD FESTIVAL GEEN GELUIDSLIMIET

idd gas erop en gaan met die banaan!!!!

Bas de Vogel 20-08-2010 @ 00:11:17

@ Pithune, inderdaad, mijn gedachten! Ik merk erg vaak dat de hardstyle scene in dat hokje gestopt wordt, ook allemaal aangewakkerd door dat relletje bij Hoek van Holland natuurlijk. Erg jammer. Het is duidelijk dat dat stelletje ambtenaren zelf de doelgroep niet kennen en het hoge BPM associëren met geweld, rellen e.d. Terwijl ik het zelfs nog nooit heb GEZIEN op een hardstyle/hardcore feest .

Inno 20-08-2010 @ 09:45:14

@ Bas de Vogel
Bij hardcore feesten/area’s willen nog wel eens relletjes uitbreken.
Het zijn alleen nooit de echte liefhebbers van de muziek die er de oorzaak van zijn :)
Vaak van dat lompe zuipvolk dat er van te voren al op uit is om relletjes te schoppen.

Edwinn 20-08-2010 @ 10:13:35

Hij kan toch niets aan dat geluidslimiet doen. Zielig van die mensen..

lorennzkee 20-08-2010 @ 10:23:00

Inderdaad, Van die mooiboys die denken dat ze stoer zijn als ze gaan rel schoppen.
Best zielig dit van de persoon die zit te gooien naar de Dj.

Rick-hardstyle 20-08-2010 @ 10:56:14

Nou ik was daar ook vorige week, toch heerlijk los gegaan op een uurtje hardstyle en een uurtje hardcore hoor (l)
Het geluid was toch niet echt hard of heel zacht dat mij opgevallen was, gewoon goed..
Maar zelfs ALS de dj dat volume regelt, gooien met flessen? :confused:

G1LL 20-08-2010 @ 12:42:38

Weer een reden dat je naar De Duinhoeve moet gaan en NIET naar Duin & Strand :D . (Hij draaide overigens ook in Club Four in Renesse heb ik gehoord vorige week).

Timmer 20-08-2010 @ 12:51:55

Ik ben op duin en strand geweest, ook op woensdag naar mental theo.. Alleen dat was vorige week, en toen waren ze al aan het rotzooien met het geluid. Maar het laatste uur Hardcore, toen was het geluid eigenlijk best goed! Maar het eerste uurtje sloeg echt nergens op, de bass er weer uit, toen heel het geluid zachter, toen weer harder.. Ik dacht echt van WTF, en met tmf in de mix was dat ook al zo :( Verder heb ik echt een geniale vakantie gehad

Timmer 20-08-2010 @ 12:54:57

En trouwens bij duin en strand loopt er echt niet veel van dat volk rond wat ruzie zoekt, teminste dat heb ik echt helemaal niet meegekregen. Iedereen buurt met elkaar, en gaat voor elkaar opzij ;)

Rammelslakje 20-08-2010 @ 13:00:01

Triest dat ze dan op Theo gaan gooien…

Hard4Life 20-08-2010 @ 13:09:30

Ben ik blij dat op lastworld geen geluidslimiet is ^^

Donkey controller 20-08-2010 @ 13:35:06

sommige mensen… je meot geen artieste boeken die hard zijn ga dan na jumbo live ofzo!! als je met flesse gaat gooie mensen flikker tog op hoe zielig ben je dan

Milan_Rawstyle 20-08-2010 @ 13:38:53

idd nodig dan un house dj uit ipv mental theo ( ze wete toch dat hij ook beukplaatjes draait ) ;) ….

Minispark 20-08-2010 @ 15:09:15

Dat betekent maximaal volume op Decibel dan maar! :D

kevinsep 20-08-2010 @ 15:42:59

Maar ik vat hem niet, Camping Duin & Strand ligt heel afgelegen, niemand heeft last van hard geluid, dus waarom zou die gemeente een limiet willen dan?

Izbut 20-08-2010 @ 16:00:10

Stelletje mongolen, kan hij toh nix aan doen??

Dj C-Mind 20-08-2010 @ 18:34:47

ik zou fuckin terug gooien :p

mrlaks 20-08-2010 @ 19:53:03

fuck gek. heerlijk sta je daar op de camping keiharde beukplaat. Gaan ze hem bekogele.

ziek :cry:

djpatt 21-08-2010 @ 00:18:07

ga lekker naar salou of lloret of in die richting

vraag je daar aan iemand of ze geluidslimiet hebben, het enige wat ze zeggen is que ????????????

toen theo in de ski hut tegenover ons hotel (50m) draaide, kon mijn maat niet slapen van de dreunen

Dustydus 21-08-2010 @ 09:28:15

Zeker van die 16 jarige kneuzen

@ Inno Zijn miss wel lompe mensen maar reken er maar op dat het 100% dat het een combinatie van drugs en alcohol en de harde muziek is.

Mensen denken bij Hardstyle oh dat is het zelfde als Hardcore daar zal het probleem wel zitten.

Boeien wat ze er over denken je kan er toch niks aan doen.

93Wesley93 21-08-2010 @ 11:58:18

Sneu vrienden van me vertrekken vandaag naar die camping

stefaneke 21-08-2010 @ 12:23:59

Bekenden van mij waren d’r bij…

RoBinVdHaRdStYleR 21-08-2010 @ 16:01:38

Je kan de gemeente wel de schuld geven om de geluidslimiet maar het probleem zit toch echt bij de jongeren mensen.
We verneuken het voor elkaar en dat zal altijd zo blijven.
Als je los wilt gaan moet je gewoon naar een grote event.
Daar hebben ze speciale mensen voor want daar betaal je voor.
Dus om hier over te gaan zitten janken helpt echt niks.

Qre8ive 21-08-2010 @ 17:06:58

Dus het is de schuld van de jongeren dat het geluidslimiet op 90 dB staat terwijl het landelijke limiet op 110 ofzo ligt? Zelfs in Belgie is het landelijke limiet hoger dan 90 …

Vind het verder wel tering idioot om met flesjes te gaan gooien… hoe triest ben je dan.

Lansbergen 21-08-2010 @ 17:49:59

Ik ben zelf ook woensdag geweest, en er werdt verteld dat er “technische Problemen” waren..
maar als ik dit nu lees…

Gelukkig heeft Mental Theo wel als een beest staan draainen in Club Four donderdagavond,
toch nog even helemaal los kunnen gaan :D

verder weet ik van niks dat er flesjes werden gegooid ofso..
wel dat er werdt gezongen dat mental theo homo is…

chiem 21-08-2010 @ 20:48:45

ik was er woensdag ook bij en mental theo is van wat ik gezien heb niet bekogelt en al hellemaal niet met bier flesjes want alles werd in glazen geschonken dus er waren helemaal geen flesjes aanwezig en van wat Atraxisz zegt dat mental theo naderant gewoon is door gaan draaien is helemaal niks waar want toen heeft een andere dj zijn sessie afgemaakt ;)

Reageren