Mental Theo krijgt verbod op ‘Beukplaten’ (update)

DJ/producer en radiomaker Mental Theo heeft een verbod op harde muziek opgelegd gekregen. Tijdens de Koninginnedagviering op vrijdag 30 april a.s. moet de DJ zich beperken tot ‘commerciële SLAM!FM muziek’, zo stelt de Gemeente Elburg in Gelderland. In het dorpje Het Harde vindt op deze dag Het Oranje Festival plaats, waar Theo vanaf 18.00 uur optreedt. Ondanks zijn sterke reputatie als de bedenker van de ‘Beukplaat’, wordt Mental Theo gedwongen zijn hardstyle- en hardcoreplaten thuis te laten.

De gemeente heeft dit besluit genomen uit angst voor rellen zoals tijdens het strandfeest in Hoek van Holland. De zogenoemde ‘beukplaten’ waarmee Mental Theo grote populariteit bij de jeugd geniet, zouden te aanstootgevend zijn. Met zijn gebruikelijke platenkeus zou Theo indirect verantwoordelijk zijn voor een sfeer van opstootjes en vechtpartijen, iets waar de gemeente niet op zit te wachten. Bovendien is het de bedoeling om bij succes Het Oranje Festival jaarlijks te laten terugkeren en dat kan niet als er een smet van agressie aan het evenement kleeft. De overige DJ’s (Gabriel & Castellon en DJ Ray) hebben een dergelijke waarschuwing als voor Mental Theo geldt niet gekregen.

Het is voor het eerst dat Mental Theo op deze wijze het optreden beperkt wordt. Het vooroordeel dat het draaien van hardere muziekstijlen relschoppers uit de tent zou lokken, is voor de dj onbegrijpelijk. Vorig jaar nog draaide Theo tijdens Koninginnedag in Amsterdam, waar hij naast maatje Ramon Roelofs (Charly Lownoise) mét beukplaten een bomvol Museumplein vermaakte – van agressie was geen sprake. Desondanks moet Theo in Het Harde op zijn tellen passen.

Carrière Mental Theo
Theo Nabuurs werd begin jaren ’90 bekend als de wederhelft van het happy hardcore duo ‘Charly Lownoise & Mental Theo’. Samen bereikten zij de top-40 met hits als ‘Stars’, ‘Hardcore Feelings’ en ‘Wonderfull Days’. Later maakte Mental Theo de overstap naar televisie: op muziekzender TMF presenteerde hij shows als ‘The Basement’ en het veelbekeken vakantieprogramma ‘Mental Theo On The Road’. In 2002 bewees hij letterlijk van alle markten thuis te zijn door als diskjockey bij radiozender SLAM!FM te gaan werken. Daar presenteert hij tot op heden zijn populaire middagprogramma ‘The Creepshow’. Intussen blijft Theo ook op muziekgebied actief. Zo is hij de bedenker van ‘De Beukplaat’, een succesvol cd-concept dat inmiddels al aan een zesde deel toe is.

Update 29-04-2010 16:22: Blijkbaar mag Mental Theo toch z’n beukplaten draaien. Op z’n Twitter staat het volgende: “Nou ze zijn eruit ! Ik mag gewoon doen waar ik zin in heb en je zult zien dat dit het gezelligste feest van het jaar gaat worden !! Yiaahh”

De Beukplaat



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-04-2010 om 15:58 door Jor-D | Translate:

Reacties (103)

Plaats reactie
Just4Music 28-04-2010 @ 16:00:14

jezus wat een onzin,

Pete 28-04-2010 @ 16:01:05

Ik zal als ik theo was niet eens meer komen :D

Timmer 28-04-2010 @ 16:06:13

je boekt mental theo toch voor ouderwets beuken,, waarom zou je hem dan een verbod opleggen!

Taxi 28-04-2010 @ 16:06:42

Volgens mij is Theo tegenwoordig blij met elke gig, ook als ie zijn idealen over de boeg met gooien

Jur 28-04-2010 @ 16:08:16

Sjongejonge hoe kort door de bocht weer…

Perry’d 28-04-2010 @ 16:13:44

Ik las het al op twitter. Gaat echt nergens over. Boek hem dan niet!

Maar goed de heer heeft al gesproken via d’n dooz:

“Hey Theo, god spreekt to jouw! gij zult gewoon gaan beuken, anders zult gij nooit meer neu….. ! ;-)”

tomb 28-04-2010 @ 16:13:50

Wat een bullshit. Als ik Theo was zou ik daar de rauwste Enzyme ragset ooit neerzetten.

valkyr64 28-04-2010 @ 16:14:24

“Ja, meneer Noize Suppressor en Partyraiser, wij hebben u geboekt omdat u erg sterk kan draaien. Echter vragen wij om uw hardcore en industrial platen thuis te laten, beperk uw platenkeuze tot House. Dank u wel”

Je gaat toch zo iemand niet boeken als hij niet van die platen mag draaien.

En over die redenering wil al helemaal niet beginnen.

djpatt 28-04-2010 @ 16:16:47

@ pete

en ik ook niet

laat die kerkgangers lekker kapot gaan

mietjes zijn het

boek dan het nationale gospelkoor ofzo

bassmachine 28-04-2010 @ 16:18:01

Dit slaat ecgt werkelijk nergens op En dat alleen maar door wat relschoppers die een feest op hoek v holland verzieken
Als ik mental theo zijn zijn zou ik nog geeneens meer komen

guido 28-04-2010 @ 16:19:22

wat een tering bullshit. juist met die muziek zijn er geen rellen, alleen omdat het 1 keertje gebeurt is. moet je is kijken op die feesten waar ze die tering hip hop en weet ik veel wat voor neger bullshit ze draaien, die maken elkaar eerder af.

maarten1410 28-04-2010 @ 16:22:31

Ik hoop echt ZO erg dat er juist nu gevochten gaat worden! Heel benieuwd hoe die gemeente dan reageert.

Ook raar dat ze Hoek van Holland erbij halen omdat daar juist house werd gedraaid en geen beukplaten :/

NoiseHunterZ 28-04-2010 @ 16:24:37

wat een onzin gvd

Diedjuhh 28-04-2010 @ 16:33:20

Vechtpartijen… zeer triest dit. Op Hardstyle festivals zijn er bijna nooit vechtpartijen.. weer zo een klote vooroordeel.

Poma 28-04-2010 @ 16:37:27

wat een dooie vooroordelen, belachelijk. ik zou als ik theo was niet eens komen.

Henrik 28-04-2010 @ 16:37:39

Hoek van Holland was juist House muziek wat hij nu gaat draaien?

E-rik 28-04-2010 @ 16:39:31

wat een bullshit, beukmuziek aanstootgevend voor ruzie!!! blijf lekker thuis theo

mstx 28-04-2010 @ 16:41:13

Nog even en alle hardstyle en -core feesten worden verboden dankzij de bekrompen meningen en vooroordelen die nergens op gebaseerd zijn.
Ik hoop van harte dat Mental Theo dit feest afzegt.

Dakpan 28-04-2010 @ 16:41:36

Op die feesten zoals Musica Republica en Extrema is de sfeer 10x vervelender puur door het volk dat op house en al die shit afkomt. Heb nog nooit een opstootje op een HS/HC feest gezien.

Jorea88 28-04-2010 @ 16:45:05

Als ik Theo was zou ik gewoon keihard bier gaan drinken :D

nike 28-04-2010 @ 16:49:24

Wtf…. Hoe zo dikke vooroordeel, echt jammer dit!

G1LL 28-04-2010 @ 16:51:31

in het dorpje Het Harde! En dan zachte muziek :P ? Wat een onzin!

the sidespinnars 28-04-2010 @ 16:51:54

jezus zeg dit slaat nergens op zeker een stel ambtenaren die natuurlijk niks te doen hebbe dus gaan ze maar dit soort bullshit bedenken!!!!!

The Anim0l 28-04-2010 @ 17:02:59

wat is dat nou weer voor een bullshit xD
als k theo was, gewoon schijt aan de rest en gewoon lekker beuken

Dj C-Mind 28-04-2010 @ 17:03:41

ik zou gewoon keiharde shit draaien :D

lorennzkee 28-04-2010 @ 17:05:05

Wat een onzin! Jonge jonge, wat kunnen ze er wat van tegenwoordig!

Saimen 28-04-2010 @ 17:11:58

Wat een onzin.. Zou er juist voor zijn beukplaten heengaan!

Q-dance4live 28-04-2010 @ 17:13:50

Dit is pure RACISME! Een bevolkingsgroep veroordelen omdat ze van stevige beats houden!!! ;)

CaLLitMusiC 28-04-2010 @ 17:14:20

Diep, diep triest dit!

Partyl0ver 28-04-2010 @ 17:20:16

dit is echt onzin overal is alleen maar van die house ;s

TheDizZorder 28-04-2010 @ 17:20:25

Wat een losers … op dat feest van Hoek van Holland werd house gedraaid.. volgens mij waren sunnery james en marciano aant draaien. Want ONZIN. Dat was een geplande rel van zogenaamde voetbal supporters!! Ik zeg Theo: GEWOON DOEN

Michiel201 28-04-2010 @ 17:24:33

Hahaha weer zoiets.. t lijkt een standaard smoes te worden: nee mag niet, kijk maar naar hoek van holland.
Tijd dat iemand een keer de hele overheid de waarheid laat zien!

C-Mind 28-04-2010 @ 17:30:53

@ dizzorder
helemaal mee eens
ik zou gewoon keihard gaan raggen

@ Maarten

Een vechtpartij daar kan geregeld worden :evil:

NaarDeQlote 28-04-2010 @ 17:33:42

dit is gewoon diep triest :cry:

hdhessel 28-04-2010 @ 17:35:58

echt triest :S
gewoon lekker gaan beuke :D

stefaneke 28-04-2010 @ 17:36:35

WTH

JP Hardstyle 28-04-2010 @ 17:39:10

De hardstyle/hardcore liefhebbers die erheen gaan zouden juist nu een vechtpartij moeten veroorzaken!
echt belachelijk dit, als ik theo was zou ik niet eens meer gaan..

Negert 28-04-2010 @ 17:42:10

Jezus, dit is wel erg triest. Ik wilde eigenlijk wel even langsgaan bij Theo. :(

TakkU 28-04-2010 @ 17:43:36

Hardstyle en Hardcore zorgt er dus blijkbaar voor dat de boel in elkaar geslagen wordt.. Juist… Denk dat ze hiermee zichzelf meer problemen op de hals halen dan dat ze op zouden lossen.. Volgens hun steek ik straks zeker ook zomaar iemand neer omdat ik hardstyle aan heb op mijn iPod? Wat een bullshit!

Jor-D 28-04-2010 @ 17:43:46

@JP Hardstyle

Dat zou alleen maar het vooroordeel bevestigen voor die ambtenaartjes. Schiet je dus niks mee op :P

Dennis Aka Mash 28-04-2010 @ 17:46:27

Erg jammer. Beter komen ze met fatsoenlijk oplossingen aanzetten en niet met dit soort onzin ‘oplossingen’. Want je kunt het nog niets eens een oplossing noemen want als er iemand aanwezig is die ruzie zoekt, of wil veroorzaken, doet hij dit toch wel. Beter bedenken ze iets waardoor de verkeerde mensen er uit gegooid worden.

Dus rotte ambtenaren die in het weekend braaf thuis op de bank zitten. Verzin iets fatsoenlijks!

Edit: Kan niemand zo’n online petitie starten ofzo? Dan tekenen we even met de hele scene dat we het er niet mee eens zijn. ;)

Mannonymous 28-04-2010 @ 17:59:29

dubbelpost…

Mannonymous 28-04-2010 @ 17:59:29

wat een ‘gristenhonden’…
die zogenoemde ‘beukplaten’ hadden niets te maken met die rellen, dat was clubkutjes house! :mad: ik kan hier zo belachelijk slecht tegen he!
vergelijk de sfeer van defqon voor de grap eens met de sfeer van sexy on the beach ofzo!
sfeer defqon is altijd super relaxed en bij sexy otb hangt er altijd een agressief sfeertje…

Chubby Fucker 28-04-2010 @ 17:59:59

Het is toch werkelijk niet te filmen dit…..

Hoek van Holland was House muziek!!! Dat was geeneens hardcore of hardsytle.
De sfeer is altijd top bij hardstyle en hardcore feesten.

Als ik theo was zou ik geeneens meer naar die kakgemeente gaan….

Dennis Aka Mash 28-04-2010 @ 18:14:49

Er wordt hier wel geroepen dat Theo nog niet eens meer eens zou moeten optreden maar dat is juist iets wat het alleen nog maar erger zou maken. Dan laat hij namelijk ook de organisatie in de steek en de bezoekers waardoor het feest nog erger kan floppen.

Maar ik verwacht dat Mental Theo wel gewoon zal komen draaien en natuurlijk wat beukplaten draait. Of de organisatie moet het hem verbieden ofzo. ;)

JP Hardstyle 28-04-2010 @ 18:17:39

@ Jor-D daar heb je ook weer gelijk in haha

@ Chubby Fucker
de sfeer is inderdaad altijd top op feesten, als je in de kroeg tegen iemand aan loopt heb je eerder ruzie dan bij zo’n feest ;)
Daarnaast kan ik ook altijd een praatje maken met iedereen, we hebben zelfs geregeld contact met een vriendengroep die we op hardbass onmoet hebben

kortom grote onzin van die gemeente!

Millard Fillmore 28-04-2010 @ 18:19:50

Dan sta je ook niet met een lekker gevoel te draaien, wat een onzin zeg.
Gewoon knallen!
Gezeik over rellen altijd, heeft 0,0 met die muziek te maken wanneer zien ze dat nou is in!

HardstyleLover90 28-04-2010 @ 18:23:13

WAT een KUDT reden zeg! Nu kan je hem beter helemaal niet uitnodigen.

frankhardenberg 28-04-2010 @ 18:28:14

Gewoon vies hard Terror/Industrial & Hardcore gaan draaien daar!
jemig jemig jemig ik heb echt zin om zon gingers do have souls filmpje te maken alleen dan in de versie die hierop tegen is
gvd wat erger ik mij kapot hieraan
en trouwens hoezo christenhonden?
ik ben ook christelijk en ik luister ook gewoon Atrocity hoor
jah het zijn van die nette lui die het verbieden want die hebben het nog nooit gezien laat staan gehoord
ach ik hoop dat er een flinke steekpartij gebeurt daar met een aantal dooien (niet voor die mensen die daar zijn) maar puur om te laten zien dat het gigantisch onzin is! :mad:

Tel 28-04-2010 @ 18:28:47

@ Mash
verbod en verbieden lijkt mij wel hetzelfde ^^

bux-x 28-04-2010 @ 18:33:14

Diep triest idd,

Jaa, met ‘beukmuziek’ krijg ik meteen zin om te vechten…:S

TUURLIJK NIET MAN, we gaan toch verdomme met zn allen los op de muziek.

dit vind ik pure muziek discriminatie!

evasive 28-04-2010 @ 19:32:02

lekker zielig zijn ze weer hoor, net alsof iedereen zin heb om te vechten na 2 hardstyle tracks :P (agressie gaat toch juist in het stampen :P?)

De boaa 28-04-2010 @ 19:32:56

Vind het treurig dat het zo moet, omdat het zo verpest word voor de liefhebbers..
Helaas zie je wel vaak dat mensen agressief worden van de muziek, en tegen mensen aan beginnen te beuken enzo…

Dus jammer dat nu alles over 1 kant word gegooit, en nu ineens ‘iedereen’ die naar de muziek luisterd agressief genoemd wordt.

agja. nu ben ik vrijdag toch in harders plaza ;)

Stefanoviic 28-04-2010 @ 19:34:44

kansloos! die lui

chris 28-04-2010 @ 19:49:43

Dit is nou een tipisch voorbeeld van mensen die ergens over beslissen die er absoluut geen verstand van hebben..
Ongelofelijk triest. Bovendien draaiden ze bij die strandrellen helemaal geen hardstyle of hardcore.
Ben zelf geen fan van onze theo maar dit slaat echt alles. Als ik hem was zou ik lekker thuid blijven.

Markos 28-04-2010 @ 19:50:17

Hmm.. bijzonder treurig inderdaad. Weer een ambtenaartje aan het werk die zich weer niet verdiept heeft in de materie.

KSwoosh 28-04-2010 @ 20:00:48

en terecht, die kerel kan toch niet draaien

maar die vooroordelen slaan weer es lekker nerges op xd

sanderovic 28-04-2010 @ 20:01:45

ik zou niet eens meer gaan draaien stelletje kanloze figuren die daar rondlopen!

NoiseHunterZ 28-04-2010 @ 20:04:38

word nu ineens heel agressief denk dat ik ff een hardstyle plaatje opdoe om weer te kalmeren

SoundTunerZ 28-04-2010 @ 20:07:58

later die avond staat ie bij ons in emmeloord, ook met slam fm. Het is niet te hopen dat ie dan ook top 40 plaatjes gaat draaien :/

Khadber 28-04-2010 @ 20:11:17

Ontzettend jammer!

the sidespinnars 28-04-2010 @ 20:32:05

nou zou ik juist erheen gaan om te relle we gaan niet relle door agressieve muziek maar door dit soort bullshit egt een kut gemeente!!!

smakka 28-04-2010 @ 20:35:42

@sanderovic
Uhm dat zijn laatmaar zeggen mensen die denke dat ze agressief moete doen van de muziek maar die kunne net zohard agressief worde van iets anders maarja je moet tog iets in dat geval de schuld geve? -_-

diep triest eigenlijk.
woon om de hoek nog geen 20 min fietse maar ik sla hem over.
als ik theo was zou ik er ook niet naar toe gaan.
jammerjammerjammer…….

eMule 28-04-2010 @ 20:39:53

“De zogenoemde ‘beukplaten’ waarmee Mental Theo grote populariteit bij de jeugd geniet”

echt waar?

:’)

Hardstyleking 28-04-2010 @ 21:02:08

dorpje het harde is kennelijk toch neit zo hard

the sidespinnars 28-04-2010 @ 21:07:00

meer kerk dan hard denk ik anders verzinnen ze niet zulke onzin! :mad:

dj-rico01 28-04-2010 @ 21:12:56

Best wel triest, ik denk dat ik hem straks maar ga bellen ofzow, even afspreken dat ik het podium op spring, hem ‘neersla’ en dan een gigabeukset neerzet :D

Partyl0ver 28-04-2010 @ 21:31:19

op een hardstyle feest is bijna nooit ruzie omdat: de muziek relax is
in een kroeg fzo als je naar van die lalalal muziek moet luisteren vind je de muziek kut
dus ga je meer bier drinken waardoor je zatter word en sneller geiriteerd bent….
en house is net zo kut als lalalala muziek dus da is hetzelfde echt triest :s

Party-Kicker 28-04-2010 @ 21:44:27

Dit gaat dus weer helemaal nergens over, wat een mongolen zeg, aanstootgevend whahahahaaahahahah, nou Theo als je op Defqon
Maar geen house gaat draaien hoor:P

BassApplyer 28-04-2010 @ 22:46:59

Is dit een grap?
Otherwise.. Ik vind geweld op TV aanstootgevend! Het nieuws, rellen.. Het zou verboden moeten worden!

Achman komop dit kun je toch niet serieus nemen? diegene die dit besluit genomen heeft sla ik zelf wel inmelkaar, of.. LAATMAAR ^^

Rik 28-04-2010 @ 23:04:49

Theo gaat denk ik toch z’n eigen ding doen :P

iSenSe` 28-04-2010 @ 23:40:28

gewoon hard gaan draaien.. mental theo goes anti

dawasiknie 29-04-2010 @ 00:02:55

De gemeente Elburg komt na de gemeente Rotterdam wel in aanmerking als meest kansloze gemeente in NL…

Khadber 29-04-2010 @ 00:15:15

Hier nog zo 1: Zitten een paar legendarische quotes in!
http://www.youtube.com/watch?v=FzrDRZynz80

“Kijk, zo’n dancefeest word ontzettend harde muziek gedraaid, alleen maar boem boem boem, de snelheid is ongekend. Nu ben ik een keer snel en is het ook niet goed!”

“Mijn kinderen gaan ook wel eens uit, dan gaan ze bij vrienden monopoly spelen of pimpampet of risk of wat dan ook.”

Zo nog een paar met wat onwaarheden van tegenwoordig. Goed vermaak!

Nairobi 29-04-2010 @ 00:20:51

anders krijgen ze ff lekker de ergste ziekte ooit :D

Overload 29-04-2010 @ 07:36:41

Die organisatie faalt..

Bas de Vogel 29-04-2010 @ 08:56:59

Hoe kan je dit nou vergelijken met HvH? Daar werd toendertijd toch trance gedraaid? :confused: nja lekker kort door de bocht van de gemeente. Als ik het terugkoppel naar discotheek ‘De Radstake’ dan zijn daar in de house-zaal juist veeeel meer opstootjes als in de hardstyle-zaal, zegt toch genoeg…

DraQonWar 29-04-2010 @ 09:13:12

@khadber:
ik vind diegene die de vragen stelt echt goed, volgens mij heeft die vrouw niet eens door dat de vragensteller fucking sarcastisch is :P

aan het eind:
wat zijn uw plannen eigenlijk voor de rest van de jaren 50 :P

Maar het verbieden van hardere muziek hier vind ik overdreven, aan de ene kant vind ik eigenlijk dat hij gewoon de hardere platen moet gaan draaien. Maar dan zullen ze daar ook nooit meer een dj uitnodigen die zo af en toe wel eens een hardere plaat draait ;)

San Miquel 29-04-2010 @ 09:21:23

Toch doen… opzouten!

ronald14mei 29-04-2010 @ 09:22:12

dan ga rock draaien. dikke mospit en zien hoe snel er ruzie is.
zie je maar weer hoe negatief de hard-style/core wereld word gezien. :mad:

Khadber 29-04-2010 @ 10:17:35

@ronald14mei: Ik heb dat soort dingen ook meegemaakt op Sziget met Prodigy, Pendulum en ik heb een uurtje ofzo in een metalzaal gestaan. Dat waren de leukste mensen die er waren.

Bij stijl A is het een onterecht vooroodeel maar bij stijl B niet?

qorbatjov 29-04-2010 @ 10:41:44

Onzin dus. Dat gedonder bij hvh werd veroorzaakt door hooligans en niet door de muziek. Als hooligans er wat voor voelen om het bij ‘t harde ook te verpesten, doen ze dat. Ongeacht de muziek die er wordt gedraaid.

Mol 29-04-2010 @ 11:00:16

Dit is maximaal triest. Vieze SGP die weer loopt te zeiken.
Hoop dat Mental Theo bedankt, want dit is niks!
Ik heb zelf ook nog nooit een vechtpartij op een hardstyle/core feest gezien.
In discotheken, met ‘house’ muziek regelmatig…

Wesley 29-04-2010 @ 11:16:31

Wat een ongelooflijke schijt onzin. Over dit soort dingen kan ik me dus echt pis
link maken. Lekker zo doorgaan met dit land.
Een groep verziekt het.. en gelijk mag iedereen er voor boeten voor langere periode.

Over een paar jaar mag er geen feest meer gehouden worden in de Arena ofzo,
omdat je dan voetbal en muziek bij elkaar brengt.

Wat een ongelooflijke ouwe kutten zijn het toch bij de gemeentes!!!
En je doet er nog niks tegen ook :mad: :mad: :mad:

djpatt 29-04-2010 @ 11:32:37

bekijk deze maar

dit is het beste filmpje van een hardcore feest ooit

http://video.google.com/videoplay?docid=-3450381459979125333#

lol

Marino 29-04-2010 @ 12:33:57

PFFFFFFFFHH…..

Waardeloos dit. Weer zo’n heerlijke actie van de rechtstaat Nederland. Maar volkomen begrijpelijk als je de feiten even onder elkaar zet.

- Op Sensation Black 2006 trad de band van Rob Gee op, Hier bleken de bezoekers niet enthousiast voor, en rond 2:15 liep het dan ook uit de hand. Een van de feestgangers wist het podium te beklimmen en gaf Rob Gee een klap tegen zijn hoofd. De overige bandleden besprongen de jongen waarbij zij de jongen meermalen op het hoofd sloegen en schopten.

-7 mrt 2009 … Vechtpartij op MOH verschillende hardekern supporters van Feyenoord & Ajax gaan elkaar te lijf.
-23 aug 2009 … Bezoeker dancefeest komt om bij vechtpartij. Harde kern Feyenoordd betrokken. HOEK VAN HOLLAND
-18 apr 2010… Een zestienjarige jongen uit Burgum, Redmar Smedema bezocht Club Q in Noardburgum , waar op dat moment een ‘Urban Dance’ feest aan de gang was en liep klappen op, waardoor hij onwel werd. Helaas is de jongen overleden

Dit zijn een paar berichtjes van de afgelopen jaren. Die niet zo zeer te maken hebben met de muzieksoort maar eerder met de mensen die daar op af komen. In dit geval heb ik het dus over jongeren met een bepaalde voorkeur voor voetbalclub. Ik ben een tukker in hart & nieren. Maar ik loop op me dooie gemakkie door A’dam & R’dam.

En op de feesten die ik bezoek loop ik ook niet de naam van mijn club te scanderen. Ik ben van mening dat deze selecte groep jongeren/ouderen het weer eens verpesten voor de jongere generatie & de generatie van nu.

- Op qlimax heb ik nog geen vechtpartij meegemaakt
- Op In qontrol niet
- Op Q-base ook ( Duitsers vs Nederlanders )
- Op x-Qlusive niet
- Op Qountdown ook niet
- Op Decibel ook niet, werd alleen een mafketel van een totempaal verwijderd
- Op Defqon wel ( weer tegen buitenlanders )

Maar verder onder de Nederlandse Hs/hc liefhebbers geen ruzies of vechtpartijen. In elke Discotheek gebeuren in een tijdsbestek van 5 uur (22:00 – 03:00) meer ruzies en opstootjes dan op een gemiddeld Hs/hc feestje…

Omdat op de gemiddelde Hs/Hc feestjes enkel en alleen liefhebbers & commerciele klanten hebben, blijft de sfeer vaak gemoedelijk. Een koninginnendag kun je vergelijken met een avondje stappen bij een discotheek. Allemaal verschilende mensen, met een verschillende voorkeur voor muziek, voetbalclub, favo drankje, etniciteit. De kans dat dit dus gaat botsen tussen de Hs/Hc liefhebbers & de commerciele muziek liefhebbers is dus aanwezig. En met de gedachten aan HVH & aan het drama van vorig jaar. Neemt de wethouder eieren voor zijn geld, en verbied dus de heerlijke oldschool muziek van Mental Theo…

Of niet ???

Verder

Mol 29-04-2010 @ 13:38:39

@Marino: Slaat nergens..

Het is in het harde.. dat is hier vlak bij.. als mensen hier iets willen is het maximale hardcore + terror..

Mol 29-04-2010 @ 13:39:23

Zou je het niet juist uitlokken door Mental Theo te boeken, en ‘m dan te verbieden om beukplaten te draaien?

Hoopt stiekem op rellen..

tetske 29-04-2010 @ 13:48:33

belachelijk
tijdens house setjes vind je meer agressievieteit als tijdens een hardstyle setje

laat die man doen waar hij goed in is

Sam 29-04-2010 @ 14:32:58

discriminatie toch?

mstx 29-04-2010 @ 14:58:19

“Nou ze zijn eruit ! Ik mag gewoon doen waar ik zin in heb en je zult zien dat dit het gezelligste feest van het jaar gaat worden !! Yiaahh”
http://twitter.com/Mentaltheo/statuses/13066684265

Izbut 29-04-2010 @ 16:06:59

WTF IS DIT NOU???

Serieus, doe ff normaal ofzo…

Echt TE kansloos voor woorden dit:S

Jor-D 29-04-2010 @ 16:26:49

Lees de update even :)

Sunrise8 29-04-2010 @ 16:38:13

Ik vond het ook al te triest voor woorden om het niet op zijn manier te mogen laten doorgaan. Weet nog wel dat het in Amsterdam tijdens Mental Theo losser ging dan bij alle andere DJ’s :)
Het blijft toch muziek waar iedereen ff ze energie mee kwijt kan, of je er nou van houd of niet, iedereen vind het wel een keertje leuk om ff een uurtje keihard te beuken en loss te gaan :D

Klasse Theo, zo hoort het, vrijheid van meningsuiting en vrijheid van muziekkeuze :-D

D.A. 29-04-2010 @ 18:06:14

Aah mooie update :D

Kepro 29-04-2010 @ 18:36:37

Yea come one Theooooooo

bdk 29-04-2010 @ 19:22:15

Tss, ging nergens over, wel mooie update :)

djpatt 29-04-2010 @ 19:35:21

en nu komt er niemand

alle moeite voor niks

:D

frankhardenberg 29-04-2010 @ 23:01:57

Promo – Vooral Niet Te Moeilijk
toepasselijk nummer ^^

Poma 30-04-2010 @ 11:41:46

mooie update :D

CollinDj 01-05-2010 @ 14:59:38

net 2 dagen koninginne dag geviert in arnhem hardtyle queens day en heb deze 2 dagen/nachten meer ruzies gezien als op al de 75 feesten waar ik ben geweest :S

PhresiF 01-05-2010 @ 20:47:19

@ CollinDj
Dat komt omdat er hier veel meer mensen bij zaten die alleen aan het bier zitten en dat botst jammer genoeg

Vato` 03-05-2010 @ 11:02:28

Goh, dit slaat echt nergens op. Proberen ze weer een stempel te drukken op Hardstyle/Hardcore?…

Als ik MT was zou ik idd na zo’n overleg al niet eens meer op komen dagen. Wel MT willen uitnodigen om te laten draaien, maar niet zijn ding willen laten doen? Nodig dan Giel uit of een andere Radio-DJ. :)

Reageren