Mystery Land 2009: De timetable

Met nog iets minder dan 2 weken te gaan heeft ID&T de timetable online gezet van Mystery Land 2009. De timetable van de Q-dance stage lees je hier, en de rest vind je op de Mystery Land website.

ID&T: “Yeah baby, we zijn in een uitmuntend goede bui vandaag en geven je daarom weer een extra goede reden om aan je persoonlijke programma in feestboek te sleutelen! De timetable staat namelijk online zodat jij op je dooie gemakje alvast kan uitstippelen hoe jouw dag er ongeveer uit gaat zien. Dus maak je eigen blokkenschema en pimp hem met een bezoekje aan de spirituele area, een goede theatershow, een rondje op je nieuwe gecustomizede sneakers of een bezoekje aan je favoriete eettentje… Even inloggen en je kan aan de slag! Duss dat!”

Timetable Q-dance Stage:
11.00 – 12.15 Kamui
12.15 – 13.45 D-Block & S-te-Fan
13.45 – 15.15 Headhunterz
15.15 – 16.45 Noisecontrollers
16.45 – 18:00 Tatanka
18.00 – 19.15 Deepack
19.15 – 20.45 Technoboy
20.45 – 22.00 Luna
22.00 – 23.00 Evil Activities
Hosted by: MC Ruffian

Kaarten
Mystery Land 2009 is volledig uitverkocht dus er zijn geen kaarten meer.

Meer info vind je op de Mystery Land 2009 website.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-08-2009 om 17:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Mol 18-08-2009 @ 18:11:21

Deepack en TBY hadden ze best mogen wisselen :p

Dakpan 18-08-2009 @ 18:16:49

Ja inderdaad. Die timetables tegenwoordig joh :cry: Hoop dat die van Q-Base wel een beetje te doen zijn

Tim 18-08-2009 @ 18:27:28

WTF?!?!

Waarom zijn D-Block & S-te-Fan, Headhunterz en Noisecontrollers zo vroeg?!????

:s

Jor-D 18-08-2009 @ 18:36:17

Dan wordt er weer geklaagd dat ze te laat staan, en nu weer te vroeg…Tis ook nooit goed :D

Snor 18-08-2009 @ 19:04:43

Ga er niet heen dus interesseert me verder weinig, maar ik denk dat dit qua sound-opbouw 1 van de betere TTs is die de laatste tijd is langsgekomen. Enige die ik niet echt vind passen in het rijtje (qua volgorde that is) is Deepack, maar ik ga er vanuit dat die genoeg ervaring heeft om zich aan te passen aan de TT en de sound van de voorgaande/opvolgende DJs.

Lyst 18-08-2009 @ 19:33:44

Technoboy en Deepack voor NC en de opbouw klopt precies

Dj Skitzo 18-08-2009 @ 20:45:48

wrom luna zo laat eigenlijk, of doet ze nou een andere muziek stijl dan schranz?
evil activities als afsluiter is helemaal top.

Lyst 18-08-2009 @ 21:36:32

luna is een man

EvoViper7 18-08-2009 @ 22:51:59

Op zich best gelopen. Helaas niet aanwezig, maar EA als afsluiter is een goede keuze! Jammer dat ik er niet ben, anders had ik me zeker de hele dag aan de q-dance stage gewaagd :)

dawasiknie 19-08-2009 @ 00:25:07

Evil Activities, dat wordt een hele voorspelbare set denk ik…

Grappig, Luna op dat tijdstip, ben benieuwd wat die ervan gaat maken. De rest is prima ingedeeld, prima tt.

Mol 19-08-2009 @ 08:02:30

Denk dat Luna er een hard feest van maakt :p

Timmer 19-08-2009 @ 08:52:03

opbouw,, geniaal ;)

Josh-T 19-08-2009 @ 13:54:54

hey, Headhunterz op een fatsoenlijk tijdstip voor de verandering

Rosser 19-08-2009 @ 14:48:33

MASTER! Wat een line-up :D
Een van de beste ooit!
Alleen Luna mocht wel ingewisseld worden met Zany.

Jerry 20-08-2009 @ 17:51:31

Knalllluuhhhhhhhhhhhhhhhhh

ricardo 21-08-2009 @ 17:30:58

D-block & S-te-fan heb zin in.
Ze gaan hun hele album promoten:D:$

Eric 23-08-2009 @ 18:21:06

Luna ging lekker op Decibel. Ook nu wordt het weer knallen neem ik aan. Tijd om weer uit mijn dak te gaan dus!

Reageren