Mystery Land 2010: Uitverkocht

Iets meer dan 3 weken na de start van de kaartverkoop is de 17de editie van Mystery Land vandaag officieel uitverkocht gegaan. ID&T: “Nog nooit eerder was dit festival zo populair”.

ID&T vertelt:
Bij deze willen we iedereen die ons gaat vergezellen 28 augustus aanstaande hartelijk feliciteren… Jullie hebben op tijd een kaartje bemachtigd.

Mystery Land is namelijk officieel uitverkocht, nog nooit eerder was het festival zo populair! We hadden niet anders kunnen dromen, gezien de trots die we voelen naar onze line-up toe, de creatieve acts waarmee we jullie gaan verassen, podia die zichzelf elk jaar weer overtreffen, heerlijk eten (waaronder fair-trade!) en drinken…

Maar aan de andere kant vinden we het ontzettend jammer voor alle mensen die te laat waren met het bestellen van kaartjes.
Tegen de echte fans die niet kunnen komen willen we een ding zeggen; pas op met kaarten die aangeboden worden op internet. Wij kunnen niet altijd garanderen dat dit echte toegangskaarten zijn!

Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-05-2010 om 23:07 door Jor-D | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
JP Hardstyle 25-05-2010 @ 23:09:28

We hebbe er zin in :)
Jammer dat Psyko Punkz uit de line-up zijn, maar wel met een meer dan waardige vervanger: B-Front (l)

The Viking 25-05-2010 @ 23:20:05

wow kut dat had ik niet verwacht zo snel :(

Stokbrood 25-05-2010 @ 23:23:15

ben erbij! :D

Simon 25-05-2010 @ 23:38:56

Bij zijn is mee maken!! :) Ticket in de pocket!

HardstyleLover90 25-05-2010 @ 23:53:06

Was dit jaar toch niet van plan om heen te gaan… volgend jaar misschien! :) Dit jaar Decibel en Q-base. Dit bericht vind ik wel een beetje een waarschuwing voor degenen die wachten met het kopen van een Decibel kaartje.. kan ook zo maar uitverkocht zijn..!

Gangsterdwerg 26-05-2010 @ 00:03:19

Godver! Dat had ik dus niet verwacht….. Nu maar via Marktplaats bestellen :(

Eline 26-05-2010 @ 00:24:45

Nee, dit had ik ook inderdaad nog niet verwacht. In ieder geval niet al zó snel! :(

GReddy 26-05-2010 @ 08:53:43

waaaaat dit is niet normaal meer 3 weken, agja heb het te accepteren maar gelukkig wel tickets (VIP-UPGRADE) VOOR DECIBEL ^^ :D

iSenSe` 26-05-2010 @ 08:56:12

klootn :(

Q-dance4live 26-05-2010 @ 09:45:49

Lekker zeg! Nu alleen nog hopen op een lekkere zonnige dag!

Sunrise8 26-05-2010 @ 11:45:23

zo snel uitverkocht had ik inderdaad niet gedacht, maar vind het sowieso onzinnig om 65 euro te betalen, terwijl ik toch alleen maar bij het q-dance podium sta. Misschien een kaartje via marktplaats halen, maar denk het niet. Ik luister de muziek wel vanuit me achtertuin hahaha :P

Grazer 26-05-2010 @ 12:24:29

Yahoe!!! Ben er bij met Zatox en B-Front :D

Rosser 26-05-2010 @ 14:55:26

Haha, niet normaal. Gisteren kaarten voor Decibel en Mysteryland aangeschaft.. was precies op tijd dus :p

Minesweepah 26-05-2010 @ 16:40:07

waarom geen psyko punkz eigenlijk?

tetske 26-05-2010 @ 17:30:51

beter geen psyko punkz
alle setjes vrijwel hetzelfde t beukt wel maar afwisseling is niet verkeerd

jammer van stephanie
laat die maar lekekr in italie

Stefanoviic 27-05-2010 @ 18:29:59

fuck… vorig jaar ging dat niet zo snel :( nu heb ik geen kaarten!

Reageren