Nieuw hardstyle evenement in de TT Hall, Assen

Digital Attack Events organiseert op zaterdag 22 mei 2010 de allereerste editie van het hardstyle evenement Sector 01 in de TT Hall in Assen.

Een angstaanjagende geluidsinstallatie en een strakke line up zorgen ervoor dat er flink geknald gaat worden. Naast absolute top DJ’s krijgen twee winnaars van de regionale DJ contest de kans om op Sector 01 hun draaikunsten te vertonen, zij openen het evenement. De voorbereidingen van het evenement zijn inmiddels in volle gang.

Kaartverkoop
De Early bird ticket verkoop begint in oktober en zal als eerste aangekondigd worden in de Sector 01 nieuwsbrief.

De organisatie

Digital Attack Events is organisatie die zich richt op het organiseren van dance-events waarbij de nadruk ligt op de hardere house stromingen.

Meer informatie over Sector 01 is op dit moment nog niet bekend.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-06-2009 om 10:22 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Qoncrete 29-06-2009 @ 10:26:30

Vet! Hardstyle om de hoek :)

Chubby Fucker 29-06-2009 @ 10:41:04

weet niet of het wel slim is om NOG een feest er bij te doen maar we zullen zien!

als het concept uniek is dan is het wel goed :)

Mol 29-06-2009 @ 11:28:10

Zo, dat is ff een stukje dichterbij dan normaal! Wel vet dat upcoming een kans krijgt, maar ze nemen wel risico maybe.

Dj Skitzo 29-06-2009 @ 11:44:55

@ mol

ze kunnen het altijd proberen.

wanneer komt er nou eens een feest uit waar je 16 voor moet zijn :P

Khadber 29-06-2009 @ 11:52:00

Hopelijk weten ze minder klachten te krijgen dan Pole Position, want dat was geen succes. Als ze dat voor elkaar krijgen kunnen ze dit misschien wel jaarlijks maken.

Nipsen 29-06-2009 @ 12:03:52

Weer een hardstyle concept. Ze moeten flink gaan uitpakken met line-up, aankleding, ticketprijs e.d. wat er is tegenwoordig zoveel concurrentie. Je moet in het weekend al gaan kiezen uit feesten, niet normaal meer zoveel zijn er tegenwoordig!

Khadber 29-06-2009 @ 12:05:11

Ik vind meer concurrentie wel tof eigenlijk! Q-Dance en B2S verdienen wel wat concurrentie met een groot HS only concept, gezien de toch wel standaard line-ups die daar uit de hoge hoed getoverd worden, ook mede door hun monopoly..

Ravenwood 29-06-2009 @ 12:15:51

dan mogen ze echt wel een betere line up maken dan q-dance en b2s. die hebben echt de standaard dj’s

zou leuk zijn als je echt AVIO, 2sidez en een paar goeie minder-bekende dj’s erbij doen.
dat je lekker goed opbouwt met veschillende stijlen van hardstyle-only

The Anim0l 29-06-2009 @ 13:09:35

benieuwd hoe ze die tt halle gaan vullen m.b.t. decor en alles
want t is best een aardig halletje:P

Timmer 29-06-2009 @ 14:44:26

Ze moeten klein beginnen, dan komt het goed!

ComingHard!RealHard! 29-06-2009 @ 16:23:44

Ravenwood, je haalt de woorden uit mn mond!

Mol 29-06-2009 @ 22:07:31

Een betere lineup dan Q-dance en b2s is wel moelijk, maar ze kunnen iig een diverse lineup neerzetten!

The Anim0l 30-06-2009 @ 12:06:25

@ skitzo

dan moeje gewoon naar belgie

Zinloos geluid 30-06-2009 @ 12:22:27

Hopelijk krijgt het een gewaagde line-up en gaan ze niet op hun bek omdat het toch te hoog gegrepen is voor een nieuwe organisatie!

Bas de Vogel 30-06-2009 @ 16:38:07

Als beginnend evenement moet je überhaupt niet meteen met de sterren van de hardstyle-scene beginnen, gewoon wat leuke namen die tevens aantrekkelijk zijn voor t publiek. Ran-d, Avio, Dstylerz, Abyss&Judge om maar een handjevol op te noemen.

Jor-D 30-06-2009 @ 20:05:38

@Bas, noem een reden waarom je dat NIET moet doen.

Ok, je bent als organisatie anders bezig, maar die grote sterren zorgen wel voor de bezoekers..
En dat is iets wat je als jonge organisatie erg goed kan gebruiken.

Khadber 30-06-2009 @ 20:14:42

Ik denk dat je het beste een combinatie kan nemen, zodat je liefhebbers en minder-met-de-scene-bekende mensen door elkaar krijgt. Want die hal schijnt aardig wat capaciteit te hebben, weet niet of je dat met puur liefhebbers vult.

Aan de andere kant heet deze organisatie geen Q-dance en het feest geen Defqon of Qlimax, dus ik weet neit of het uberhaupt al storm zou lopen voor de dagjesmensen.

Het leukste zou mij lijken om van elk label wat te vragen, dan krijg je genoeg diversiteit in de sets, van 4 Scantraxx artiesten per avond word je ook zo moe.. Veelal toch wel wat dezelfde platen.

Bram 01-07-2009 @ 13:57:07

Eindelijk (weer) een groot feest in de buurt. Ben erg benieuwd :)

RJBanthum 02-07-2009 @ 02:07:11

Nou mensen, qua line-up vind ik dat je bij Q-Dance / B2S nooit te klagen hebt. Er is zoveel variatie dat jullie je eigen argument eigenlijk al doodgooien! 10 tenten met verschillende artiesten! Come-on… Nog meer variatie? Ga dan gewoon wat anders dan hardstyle luisteren… En idd, wat Jor-D zegt: bezoekers is wel belangrijk bij zo’n feest, en als je dan 90%+ positieve feedback weet te halen, heb je het bijzonder goed gedaan en kun je je borst natmaken voor het jaar erop. Gewoon een volle zaal en dan kwaliteit leveren!

The Anim0l 05-07-2009 @ 14:14:18

@ banthum

nooit te klagen over een line-up van q-dance/b2s?
kzie tog altijd elk jaar 80% dj staan die t jaar ervoor ook gedraait hebbe
en die staan ook nog is bijna op elk feest van q-dance/b2s en het jaar daarop ook weer en die 10 tenten is maar 1 feest en dan ligt de variatie in de muziek, niet in de dj’s.

qua hal vullen gaan ze t niet redden denk
of ze moeten de helft afzette

Qz. 28-10-2009 @ 23:36:56

Vet logo :cool: