Nieuwe album D-Block & S-te-Fan gratis bij aankoop T-shirt

In volle spanning zit iedereen te wachten op de release van het langverwachte D-Block & S-te-Fan album, het lange wachten word nu meer dan geweldig beloond!

Na een periode van acht maanden, bikkelen in de studio, hebben deze twee producers het voor elkaar gekregen om een top album af te leveren en hebben nu de mogelijkheid om deze wereldwijd aan jullie aan te bieden. Een album dat bestaat uit 14 unieke tracks waarbij ze hebben samen gewerkt met verschillende grote namen in de muziekwereld waaronder niemand minder dan Isaac, Deepack, Wildstylez, Josh & Wesz, MC Villain, High Voltage en Max Enforcer.

De afgelopen vijf jaar waren D-Block & S-te-Fan getuigen van een absurd snel groeiende achterban. Om hun fans te bedanken voor hun loyaliteit willen ze iets terug doen. Zij hebben daarom de volgende actie bedacht:
Vanaf nu heb je de kans om je eigen persoonlijke hardcopy te reserveren op Hardstyle.com. Dit is nog niet alles, want D-Block & S-te-Fan hebben besloten dat jullie fans een topdeal verdienen. Als je nu het speciaal ontworpen ‘Music Made Addict’ T-shirt besteld, krijg je het album er helemaal gratis bij!

Dus grijp nu je kans en zorg dat je als een van de eerste in het bezit bent van dit topalbum. Deze speciale aanbieding is van 1 tot 25 september exclusief te verkrijgen op Hardstyle.com.

Surf dus snel naar Hardstyle.com en bestel je T-shirt en album!

Na deze periode zal het album te koop zijn in iedere grotere cd winkel en online via diverse webwinkels. Verdere informatie hierover volgt op Scantraxx.com en Dblock-stefan.com.

Meer informatie:
www.scantraxx.com
www.hardstyle.com
www.dblock-stefan.com

Voorwaarden:
De prijs van deze combi deal (T-shirt & album) zal €24,95 bedragen excl. verzendkosten. In de actieperiode zullen de speciaal ontworpen T-shirts en het album niet apart verkrijgbaar zijn. Het combipack zal alleen op hardstyle.com verkrijgbaar zijn in de actieperiode van 1 tot 25 september 2009.
Wannneer het album officieel uitkomt zal deze in alle grotere cd winkels en diverse webwinkels te koop zijn. Op Hardstyle.com zal het album exclusief te downloaden zijn voor een bepaalde periode. De T-shirts hebben een normale valling volgens het normale Nederlandse maten systeem. De verzendtijd hangt af van het desbetreffende land. Ieder land heeft een eigen verzendperiode. Deze actie geldt alleen bij aankoop van een ‘Music Made Addict’ T-shirt. Je zal in het combipack een originele cd ontvangen, dus geen download.

Album: D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz

Bron: persbericht



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-09-2009 om 16:55 door Jor-D | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
HardStyler 02-09-2009 @ 16:58:25

Kan niet wachten op het Album !!!

Barto 02-09-2009 @ 17:01:22

Ik kan inderdaad ook niet wachten op het album!

Duitse 02-09-2009 @ 17:04:58

Ich kann auch nicht warten :D ! Best idea with this t-shirt.. I going to buy it – for sure! Best wishes from Germany – Dennis.

Hymn 02-09-2009 @ 17:09:38

Album wou ik sowieso kopen, en als er dan deze actie komt dan doe ik tuurlijk gewoon het T-Shirt erbij. Dan maken die €5,- ofzo niet veel uit :D

stuart9 02-09-2009 @ 17:14:13

Precies Hymn dat is ook wat ik dacht!! Enne moet zeggen ben
ook wel erg benieuwd naar hun album… :D
Enne zo’n t-shirt is altijd leuk om te hebben..
Edit: zie nu wel dat je ook nog 6.95 moet betalen voor verzendkosten!! is jammer hoor

Dennis Aka Mash 02-09-2009 @ 17:17:19

Ben benieuwd hoe het album klinkt! Heb namelijk nog geen enkele preview of iets gehoord dus laat me compleet verrassen. ;)

Moet alleen nog even kijken of ik het album ook daadwerkelijk bij Hardstyle.com aanschaf. Heb er namelijk nog geen account en zoveel boeit me shirt me niet.

Q-dance4live 02-09-2009 @ 17:25:05

Goeie actie!
Goed extra-tje voor de (echte) fans ;)

Guuuus 02-09-2009 @ 17:34:17

Zeker goed extra-tje ^^

Alleen heeft de site zelf kuren, kom maar niet door de betalingsmethode heen :cry:

NoiseHunterZ 02-09-2009 @ 17:40:34

als het de t shirts waren die hun aan hebben op die foto dan mischien ^^

Stokbrood 02-09-2009 @ 17:42:05

vind het maar een lelijk t-shirt -_-

Maximize 02-09-2009 @ 18:01:48

+1 voor Stokbrood

Maar kan niet wachten op het album :)

SoundTunerZ 02-09-2009 @ 19:00:50

Kwee niet album lijkt me wel vet maar dat zal wel weer mixed zijn dus heb ik geen f*ck aan als we moeten draaien :(

DoubleDutch 02-09-2009 @ 19:42:26

Kgeraak ook niet door die betalingsmethode :s

Sven 02-09-2009 @ 19:57:58

Als je niet door de betalingsmethode heen komt, probeer dan even een andere internet browser. :)

Khadber 02-09-2009 @ 20:02:57

@ iedereen: Als je op stap 3 vast blijft zitten en hij gaat niet verder.. Kijk dan even naar je afschriften!

Ik heb zo van de week 3x The 4 Elementz en The World Is Yours gekocht! (ik betaalde met bundel)

remkovzki 03-09-2009 @ 12:24:33

Koop het album wel los als het echt zo goed is, t-shirt vind ik namelijk niet zo mooi :p

G1LL 03-09-2009 @ 19:50:33

Besteld :D !

Volturno 03-09-2009 @ 22:37:22

shirt van S-Te-Fan is wel mooi maar dat is niet degene waarbij je een album krijgt

S-te-fan 04-09-2009 @ 00:46:08

Nee, die is van adidas ;) hahha

MusicIsEverything 04-09-2009 @ 14:58:51

Leuke actie, alleen vind ik het t-shirt niet zo mooi..

JamieTel 04-09-2009 @ 21:21:49

daar heb je de verplichte scantraxx Z weer…
music made addictZ
beetje zwakke naam…
als je vraagt music made addict kent iedereen het, als je vraag d-block s-te-fan kent niemand ze, ze trekken daardoor wel meer mensen met music made addict als naam

Snor 04-09-2009 @ 22:55:00

als je vraagt music made addict kent iedereen het, als je vraag d-block s-te-fan kent niemand ze

lol..

moffel 05-09-2009 @ 11:43:23

Besteld :D
Vind het shirt niet heel lelijk maar het is wel snel gedateerd denk ik.
Het album wou ik zowiezo al dus het shirt is een leuke bijkomstigheid ^^

Swizzer 05-09-2009 @ 12:35:55

alleen al voor in other wordz zou je dit album alleen al moeten komen
geweldig nummer echt top!

In Other Wordz (l)

:D

jamietel 05-09-2009 @ 20:17:38

@ swizzer

hoe kom je erbij dat in other wordz erook opstaat?
het is al gereleased en het is geen album sampler geworde

j0wnathan 05-09-2009 @ 21:21:04

Als je problemen hebt met hardstyle.com moet je daar gewoon ff dat contactformulier invullen, je wordt snel geholpen door een medewerker van Scantraxx, die het voor je oplost! :) besteld dus!

Atraxisz 05-09-2009 @ 21:49:47

Shirt + Album: Sold out? :cry:

S-te-fan 06-09-2009 @ 10:56:13

Het shirt zal niet uitverkocht zijn. De actie duurt tot 25 september, en tot die tijd kan je het shirt plus album gewoon blijven bestellen. Idd.. vul het contactformulier op hardstyle.com in en ze zullen je helpen de bestelling af te ronden als het niet goed lukt :)

D-Block & S-te-Fan – Music made addictz(the album)

tracklist:

Intro
Music made addict
Ultimate high
Music is why(ft. Dj Isaac)
Let’z dance
Supernova
The human soul(ft. Wildstylez)
Dreamers of dreamz
Essence of sound
Let it go(ft. Josh & Wesz)
Teqnology
Sound of thunder(ft. MC Villain)
In other wordz(ft. Deepack)
Ride with uz(Max Enforcer rmx)
Shiverz(ft. High voltage)

Lyzza 06-09-2009 @ 21:27:46

wordt er ook soms aan de vrouwelijke fans gedacht?

DjMighty 08-09-2009 @ 10:57:21

Ik kan ni meer wachten!!!!

danny 08-09-2009 @ 22:37:05

heb vrijdag besteld…wanneer zou ik hem misschien kunnen krijgen? (weet niet of iemand dat weet)

moffel 11-09-2009 @ 20:08:45

Ik heb hem afgelopen weekend besteld en kan niet wachten tot ie binnen is ^^
Weet iemand hoelang dat ong duurt? :p

Dominator 24-09-2009 @ 10:42:27

pff, ik heb em al 5 september besteld, maar nog steeds niks binnen gehad :(

Dustydus 25-09-2009 @ 15:13:07

25 komt ie uit. ik wil hem vandaag kopen (legaal download iemand een idee? ) want morgen staaat ie er anders op en dan ga ik geen moeite meer doen.

wesletje92 25-09-2009 @ 16:03:48

Vandaag niet binnengekomen, vandaag pas reactie gehad van hardstyle.com dat ze de order gaan verwerken, terwijl die 9e besteld was, alle mensen hebben deze mail gehad denk ik, die op tijd besteld hebben, zal morgen worden, of anders helaas volgende week pas. :S

Dustydus 25-09-2009 @ 17:34:45

da bedoel ik heb ik hem dalijk nog eerder als jou omdat ik um nu niet meer ga kopen XD

dit moeten ze echt gaan voorkomen..

wesletje92 25-09-2009 @ 17:46:56

ja, precies dit moet voorkomen worden, de release is de 25e, dan moet ie ook gewoon de 25e bij de mensen in de bus liggen, en niet 1 dag of meerdere dagen later. :s

Dustydus 25-09-2009 @ 18:13:54

kijk tekst:

het lange wachten word nu meer dan geweldig beloond!

met nog meer lang wachten haha :P

Reageren