Nieuwe album van Zany “The Fusion of Sound”

Het was al een tijdje bekend maar momenteel is het ook officieel. De nieuwe CD van DJ en producer Zany wordt op het moment van typen gedrukt en zal in november 2008 in de schappen liggen onder de naam “Zany – The Fusion of Sound Album”.

Op dit bomvolle album met maar liefst 18 nummers vinden we tracks terug van Zany met o.a. Harmonik, The Pitcher, Donkey Rollers, Noisecontrollers, Southstylers, The Beholder en MC DV8.
Met 18 nummers op 1 CD is het zeer onwaarschijnlijk dat er volledige tracks op de CD staan. Echter is dit nog niet bevestigd.

Zany - Fusion of Sound Album - Tracks

Zany houdt rekening met zijn fans en heeft previews van alle nummers die op het album staan, op zijn Youtube kanaal gezet: www.youtube.com/djzanynl

Een exacte release datum is er nog niet, voorlopig moeten wij het nog doen met de release maand “november”.

Zany - Fusion of Sound Album - Cover

Update 26-10-08: Volgens Freaky.nl komt ie op 3 november 2008 uit!

Bron: DJZany.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-10-2008 om 23:18 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Jor-D 15-10-2008 @ 23:29:34

Metro! de tering wat een lekker nummer!!!! :D

Real Donkey shit :)

kristof 15-10-2008 @ 23:34:34

bizar
aangezien ik in zowat alle magazines en partyzines gelezen heb dat het een dubbel cd ging worden met op cd 1 allemaal nieuwe nummers en op cd2 een soort megamix met zijn oudere nummers. klopt dus geen flikker van. heb dan ook mijn vragen bij dit nieuwsbericht

Jor-D 15-10-2008 @ 23:36:43

[quote comment="1772"]bizar
aangezien ik in zowat alle magazines en partyzines gelezen heb dat het een dubbel cd ging worden met op cd 1 allemaal nieuwe nummers en op cd2 een soort megamix met zijn oudere nummers. klopt dus geen flikker van. heb dan ook mijn vragen bij dit nieuwsbericht[/quote]

Raar…maar plannen kunnen ineens veranderen…
De bron van dit bericht is trouwens gewoon http://www.djzany.nl

Wesley 15-10-2008 @ 23:37:21

Dit cd-tje wordt de mijne… dat weet ik welllll!!!! :D :D

Khadber 16-10-2008 @ 10:28:08

Zeker nie aanschaffen, gewone mix CD met wat nieuwe nummers erop!

Beter maak je ze unmixed..

Dennis Aka Mash 16-10-2008 @ 12:35:07

Had het hal gelezen in de nieuwsbrief van zijn site. Maar die cd komt zeker wel bij mijn verzameling! Heerlijke plaatjes.

Patrick 16-10-2008 @ 12:38:17

Weet wel dat hij zaterdag 1 november 2008 word uit gebracht op Thrillogy · Three Superstar DJ’s – One Event *gelezen @ partyflock*

Mol 16-10-2008 @ 15:34:26

Zany fan, dus aanschaffen die hap!

Matta 16-10-2008 @ 17:55:58

[quote comment="1775"]Zeker nie aanschaffen, gewone mix CD met wat nieuwe nummers erop!

Beter maak je ze unmixed..[/quote]
Hahaha al die tracks zijn nieuw behalve wilde gullie bas?. En die cd is unmixed maar ze zijn nie full is hetzelfde verhaaltje als bij project one cd ze worden allemaal nog x gereleased op vinyl.

Khadber 16-10-2008 @ 20:34:00

Ja maar dat is dus de marketing truc erachter.. Bij Project One heb ik ook nog geen full WEB-release gezien. Ik ben echt niet van plan in dezelfde grap te trappen.. En de laatste sampler-vinyl?? Is er nog steeds niet, komt in december.. Dan is die CD weer een half jaar oud.
Leuk idee, maar niets voor mij.

Iemandd 17-10-2008 @ 12:29:29

uhm de laatse sample vinyl komt 20 oktober al uit hoor,,

Dennis Aka Mash 17-10-2008 @ 13:01:42

Hij is al uit zelfs.

Jor-D 17-10-2008 @ 16:27:15

[quote comment="1792"]uhm de laatse sample vinyl komt 20 oktober al uit hoor,,[/quote]

Bron?

[quote comment="1795"]Hij is al uit zelfs.[/quote]

Het album? Nee ;)

Khadber 17-10-2008 @ 17:26:21

Ze hebben het over P1 Sampler. Ik dacht dat er 1 per maand zou komen.
In ieder geval nog steeds 5 maanden later dan het album.
In ieder geval hoop ik dat de Full WEB-releases snel komen!

Iemandd 24-10-2008 @ 15:22:45

Album Wordt 3 November Releasedd!

DonnyDj -Fkn.- BroodjeBakpao 24-10-2008 @ 20:56:57

ghehe dit vind ik persoonlijk 10x beter als het album van p1…
kenne ze nog wat van leren

Fabian 29-10-2008 @ 11:49:51

mm,, toch wat eerder dan verwacht, heerlijk!!(A)

Mol 30-10-2008 @ 18:27:41

Allemachtig, heb ‘m ook in handen gekregen via via. DAMNNNNNNNNNNNNN ik ga ‘m absoluut nog halen in de winkel, dit is materiaal dat je MOET hebben.

Reageren