Nieuwe Blademasterz live act wellicht met 4 personen

Zaterdag 14 juni zal Brennan Heart de nieuwe Blademasterz presenteren, en wellicht is er iets meer informatie over deze nieuwe live act van Brennan Heart.

3 weken geleden meldden wij al dat Brennan Heart de nieuwe Blademasterz live act voor het eerst zal presenteren op Defqon.1 Festival 2008. Veel wilde hij er nog niet over kwijt, maar wel dat er “een aantal mensen optreden op hetzelfde moment!”.

Op de website Blademasterz.com zie je Brennan Heart, met daaromheen nog 3 anderen personen. Iemand die er een herkend?

Q-bookings over de Blademasterz live act:
“Taking the hardstyle scene by storm with hits like ‘One Blade’ the new live act will have a huge impact as well. Expect something big and watch out it does not run over you.”

We zullen het zien zaterdag!

Blademasterz Live Act



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-06-2008 om 13:42 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
a-troxx 10-06-2008 @ 14:05:31

Ben hier eigenlijk best benieuwd naar!
En heb soieso mega zin in zaterdag!!! :D

Jor-D 10-06-2008 @ 14:07:18

[quote comment="350"]Ben hier eigenlijk best benieuwd naar!
En heb soieso mega zin in zaterdag!!! :D [/quote]

me 2 ^^

Nu alleen nog hopen op mooi weer..want de voorspelling voor dit weekend is niet al te best :( maaaarrr dat mag het feest niet verpesten! Zal wel zeker vet worden

a-troxx 10-06-2008 @ 14:31:03

Nou… Heb op Emporium meeeega schik gehad dus gaat sowieso goed komen!

Kevin 10-06-2008 @ 17:20:48

Ik zie een alpha² ;)

LOWrider_NL 10-06-2008 @ 19:11:13

Hoppa. Mooier word het er niet op, maar je kan het nu wel wat beter zien ;)
http://i192.photobucket.com/albums/z143/LOWrider_NL/Cars/blade1.jpg

Rzr 11-06-2008 @ 10:22:22

Volgens mij zie ik Zany rechts staan =)

Jor-D 11-06-2008 @ 16:03:36

[quote comment="365"]Hoppa. Mooier word het er niet op, maar je kan het nu wel wat beter zien ;)
http://i192.photobucket.com/albums/z143/LOWrider_NL/Cars/blade1.jpg/quote

Oh nice, maar word er nog niet veel wijzer van… ;)

Iets zegt mij dat ik links OF een Alpha² zie, OF Wouter (de niet kale :P ) van Showtek

En die rechtse lijkt idd wel op Zany..

Joost 11-06-2008 @ 16:31:49

nee het zijn de bass modulators volgens mij:
http://www.bassmodulators.nl/

kijk maar naar die haren van die gozer die links van brennan heart staat.
maar het kunnen ook onbekende dj’s zijn :P

Koen 12-06-2008 @ 01:20:25

Zany, Alpha², Wouter van Showtek?
we zullen het zaterdag zien.. ben erg benieuwd!!
misschien hebben we ‘t allemaal flink mis..

GJJ 12-06-2008 @ 13:24:39

Noisecontrollers lijkt me na het zien van dat plaatje uitgesloten…. jammer:P

Jor-D 12-06-2008 @ 21:08:58

Blijft spannend :)

Joost 16-06-2008 @ 21:51:21

weet iemand al wie ze zijn, in de filmpjes die ik heb gezien zijn het volgens mij gewoon MC’s