Night of the DJ’s – FUSION OF SOUND TOUR 2010

Wat hebben de datums 6 november en 2 oktober met elkaar te maken? Niet zo veel zeg je? Think again… 2 oktober 2010 betekende het begin van een weergaloze Fusion tour in de Heineken Music Hall. Het hardstyle label Fusion had op die avond haar meest trouwe afgezanten op een missie gestuurd naar de ‘Bijlmer Bierhal’ voor een portie rauwe, harde en onvervalste hardstyle. En je voelt het al aankomen, iets meer dan een maand later zullen een aantal van de vertegenwoordigers van het Fusion label in Takens verder gaan waar ze in de HMH mee zijn begonnen. Lees snel verder…

Het Fusion legioen dat op 6 november koers zet naar jouw Takens is niet voor de poes. Een aantal van de meest gerespecteerde producers van het label zullen acte de presence geven tijdens een zes uur lange hardstyle marathon. We stellen ze graag even allemaal aan je voor:

Zany
Het onbetwiste kopstuk van Fusion. De sympathieke zuiderling lijkt ineens een stuk minder vriendelijk wanneer het tijd is om de eerste plaatjes door de zaal te knallen. De leading man achter het label draait inmiddels al behoorlijk wat jaartjes mee. Jaartjes waarin hij heeft bewezen tot de absolute top te horen, zowel productioneel als tijdens zijn performances.

Dozer
Tony van Boxtel, in hardstyle kringen beter bekend als Dozer, is ook medeverantwoordelijk voor het succes van Fusion Records. Reken maar dat deze man op 6 november zowel zijn eigen pareltjes, maar ook vele andere tracks van het label, door Takens zal blazen!

Frequencerz
Deze twee jonge honden zijn nog helemaal niet zo lang bij het label betrokken. Hun eerste release dateert namelijk van 2010. Maar maakt dat ze minder goed? Hell no!!! Reden te meer voor Frequencerz om in Takens nog meer indruk te maken…

Titan
Ook Titan is een nieuwe aanwinst voor het label. Laat je verrassen op 6 november en ondervind zelf waarom hij een naam is waar mee je rekening moet houden…

MC DV8
Het is geen Fusion feest, als Mc DV8 niet is geweest. Misschien een wat suffe uitspraak, maar het klopt gewoon als een bus! Hij is vanaf het begin bij Fusion betrokken, de ideale ceremoniemeester op een avond als deze.

Are you ready for the ultimate tour?

Takens
Meppelerweg 7
7707 CL Balkbrug
0523-656377
[email protected]
www.takensbalkbrug.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-10-2010 om 12:08 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
Kevin-Raw 02-11-2010 @ 14:02:06

gratis entree voor 22;30 :D maar waar de f*ck ligt balkbrug :p

En anders 10 euro voor die line up! :D

Nairobi 02-11-2010 @ 14:23:54

balkbrug ligt achter zwolle :p wordt zeker vet deze editie! ben weer van de partij! :) zal wel lekker druk zijn nu!

HardstyleLover90 02-11-2010 @ 14:28:12

NOTD heeft heel vaak een goede line-up en dat voor inderdaad maar 10 euro. Ben zeer waarschijnlijk weer van de partij, zoals gebruikelijk met NOTD. Opening van het NOTD seizoen vorige maand met Psyko Punkz & Crypsis (en Tatanka maar die vond ik toen minder..) was écht top! Verwacht echter wel drukte in Takens… ;) Oja, geluid is vaak prima.

Sainen 02-11-2010 @ 14:38:33

Aanwezig, denk ik wel voor 22. 30 binnen :) .

QuakerSw 02-11-2010 @ 15:03:14

Ik ben ook aanwezig.. Maar moet eerst uit eten met de familie dus ben benieuwd hoe laat ik binnen kan zijn! :huh: :D

evasive 02-11-2010 @ 15:19:26

kijken of ik er heen ga, lineup lijkt me wel vet! altijd gezellig in takens :D

SoundTunerZ 02-11-2010 @ 16:10:49

Volgens mij gaat hier nog wel redelijk wat volk van hardtraxx heen :) Meeting ? :P

iSenSe` 02-11-2010 @ 16:49:03

ben helaas zelf bij Beatbusters Sans Souci!
Chain Reaction, Crypsis, Deepack, solutio and i’s :D

Snor 02-11-2010 @ 17:08:24

Fusion of Sound tour… Klinkt een beetje als Scantraxx world artist tour (SWAT) van 2 jaar geleden na Q-Dance Presents: Scantraxx. Ik hoop het, want dan komen ze hopelijk ook hier in de buurt!

G1LL 02-11-2010 @ 17:40:26

Hier ben ik ook bij! M’n eerste NOTDJ’s sinds tijden!

Nelisnils 02-11-2010 @ 18:24:54

Zeker hier heen! Samen met G1ll gege:D

Sainen 02-11-2010 @ 18:37:24

@ G1ll. Geldt ook voor mij, 13 februari jl. was mn laatste keer. Heb er in ieder geval veel zin in :) .

S.P.T. 02-11-2010 @ 18:56:11

Wordt wel druk denk ik, hopen iig dat het dan druk wordt met hardtraxxers ipv irritante lui :)

Eart 02-11-2010 @ 19:54:15

Vorige maand geweest voor het eerst en ook voor het eerst in Takens. Was een aardig stukje rijden. Heel erg druk toen helaas. Gemiddelde leeftijd van vooral het vrouwelijk publiek is ook niet heel hoog…
Vond Takens er van binnen wel goed uit zien.

jeone 02-11-2010 @ 20:51:22

sowizo heen, meeting vind ik ook geen probleem

QuakerSw 02-11-2010 @ 21:34:38

Gezellig dit als ik de reacties zo hoor :)

jeone 02-11-2010 @ 21:52:31

iedereen die voor een meeting is : http://www.hardtraxx.nl/forum/post317620.html#p317620

Beuntie 03-11-2010 @ 13:20:24

Takens is laatste tijd qua hardstyle altijd prima, eerder had je altijd die kleine mongooltjes die niet kunnen stampen en maar beetje gaan høken alsof ze bij Normaal in de tent staan..
Maar dat is imo wel over. Je hebt altijd wel wat geouwehoer maar dat hoort erbij, maar elke maand dikke vechtpartijen is er niet meer bij vind ik.

Geluid ook prima idd, ik woon er 2 straten vanaf dus ik kijk wel of ik ga, vast wel :p
Line Up is iig ook prima :) En er gaan idd altijd wel veel HT’ers heen haha :D

Psyko Punkz was dik vorige maand, nu beuken @ Fusion!

BramHS 03-11-2010 @ 19:03:00

Ik denk dat ik ook maar een keer de kant van Zwolle op kom. Als ik wat lui meekrijg :)

LiesSs1990 05-11-2010 @ 16:22:15

Het wordt mega druk,, dat kan ik nu al zeggen.. nou mij niet gezien hoor…
Ik ga wel een andere keer naar Takens…

Beuntie 05-11-2010 @ 16:43:55

Drukte maakt niet zoveel uit, gewoon goeie plek uitkiezen ;)

SoundTunerZ 06-11-2010 @ 18:34:34

ja idd als je vaker in takens komt weet je wel de betere plekjes te vinden waar je lekker los kunt gaan :)

HardstyleLover90 06-11-2010 @ 19:22:39

megadruk? eerst zien, dan geloven. druk wordt het sowieso maar megadruk moet ik nog zien! ;)

Reageren