Night Of The DJ’s – 9 Januari 2010: TNT New Year

Wat zeg je? Je hebt met oud & nieuw al genoeg explosies gezien? De oplettende lezer en hardstyle-kenner bij uitstek weet natuurlijk dat in bovenstaande titel het woordje ‘TNT’ niet staat voor een zeer ontvlambaar goedje uit China. Ooooh no…… Waar het dan wel voor staat?

Technoboy
Om het nieuwe jaar nu eens echt ‘knallend’ te beginnen trapt Takens af met een ubervette editie van Night of the Dj’s. Een editie die letterlijk over de landsgrenzen heen gaat. Het Italiaanse wonderkind Technoboy zet namelijk al zijn Nieuwjaarsverplichtingen overboord om zo op 9 januari 2010 zijn eerste performance voor dat jaar in Takens te komen doen. Degene die deze hardstyle virtuoos al eens aan het werk heeft gezien weet dat hij niet rust voordat de laatste volgevreten oliebolleneter alle overtollige kilo’s er af heeft gerost. Stilstaan is simpelweg geen optie wanneer Cristiano Giusberti, alias Technoboy, achter ‘the wheels of steel’ stapt. Maar… Technoboy komt deze keer niet alleen…

TNT

Cristiano Giusberti & Antonio Donà stonden met TNT aan de wieg het wereldwijde hardstyle succes. Al in de beginjaren van dit decennium kwamen krakers als First Match, Ti Ta TNT en Freakuency van hun hand. Ook hun laatste knaller uit 2009, Double Dutch Darkies, vindt nog steeds moeiteloos de weg naar de betere dansvloeren over de gehele wereld. Takens heeft de primeur op 9 januari aanstaande, want ondanks de vele duizenden verkochten platen is het voor het eerst dat TNT een live performance weggeeft in Nederland! Ook zal Antonio Donà, solo beter bekend als Tuneboy, in zijn eentje achter de draaitafels duiken voor een meer dan puik setje.

Natuurlijk zijn de vertrouwde residents Mc-Coy en Bird ook weer van de partij om met jou het nieuwe jaar in te luiden! De spreekstalmeester voor deze avond is niemand minder dan MC V. LJ Mister Wizard en VJ Dinkey Toy en zullen er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ook het visuele gedeelte tijdens de eerste editie van Night of the Dj’s tip top in orde is!

Dus… voor het geval dat je dacht dat Takens het nieuwe jaar rustig in zou luiden… Eh no way!
See you @ Night of the dj’s!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-01-2010 om 09:51 door Khadber | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
rummel 05-01-2010 @ 10:46:38

zkr aanwezig! :D

E-rik 05-01-2010 @ 11:46:25

diiiiik :D

QuakerSw 05-01-2010 @ 11:59:32

Hehe, ik woon er maar een paar KM van af dus hier ga ik heen! :D
Ben benieuwd of het nu druk wordt zaterdag! :)

Chukkels 05-01-2010 @ 13:21:43

Ben er weer bij :D

ViantaEX 05-01-2010 @ 14:07:38

ik ga normaal altijd, maar heb hier eerlijk gezegd niet veel zin in :P

Dj Skitzo 05-01-2010 @ 14:50:09

nice dat dit nou op voorpagina word gedaan :)
ik denk niet dat ik hier heen ga, week daarna dana in podium, veel dichterbij :P

De boaa 05-01-2010 @ 15:33:21

Vind takens niet bijzonder ofzo.
maar misschien toch maar die kant op :p

Lextc 05-01-2010 @ 16:51:29

Ben al meerdere malen naar night of the djs geweest, en elke keer is het uitgelopen op ruzie.
Stel herrieschoppers daar in Balkbrug, niet echt een relaxed sfeertje ofzo :(
Niet aanwezig dus…

Chukkels 05-01-2010 @ 17:43:30

Heb je overal buiten de grote steden Lextc. Het is gelukkig niet zo erg als bij mijn eigen discotheek, dat gaat echt nergens meer over…

De boaa 05-01-2010 @ 18:32:43

jaa treurig is dat.
kindjes die agresief worden van de muziek, of hun glaasje bier, en dan maar ruzie zoeken..
misschien idd toch maar weer de plaatselijke stamkroeg doen ipv takens.

QuakerSw 05-01-2010 @ 18:48:27

Er zijn wel een paar x ruzies geweest met Night of the Dj´s, maar eerlijk gezegd heb ik weinig ervaring met ruzies de laatste tijd in takens dus ik weet niet of dat beeld nog wel juist is..

Feit is wel dat je heel ander publiek ziet rondlopen dan bij de Q-dance feesten, maar dat kan je eerlijk gezegd ook wel verwachten

Rik 05-01-2010 @ 19:39:09

Heb de laatste tijd nog maar weinig ruzi’s gezien.

Normaal gesproken ben ik elke maand aanwezig, maar zal ‘m deze week waarschijnlijk niet worden ivm feestje.

Beuntie 05-01-2010 @ 19:53:40

+1 Rik

Die ruzies is wel een feit, maar zoals Quaker zegt is het de laatste aantal maanden echt wel minder geworden.. Er is wel ruzie geweest, ook wel vaker dan 1x, maar dat hou je op de een of andere manier toch.. Het is triest maargoed.

Het harstyle volk wat er nu rondloopt is prima, de laatste 2 edities aardig dik sfeertje hoor!

G1LL 05-01-2010 @ 20:00:27

Als je daar als fanatieke hardstyle lover bent en je gewoon een beetje netjes gedraagt en van de muziek geniet zie ik die ruzie’s niet zo als probleem. Ze zijn er wel, maar buiten mijn doen om gelukkig want ik bemoei me d’r (NOOIT) mee! Dit wordt ook mijn zoveelste night of the dj’s denk ik! Altijd wel weer VET:D Kijken of d’r iemand mee wil:) Ook leuk dat dit een keer op de voorpagina van hardtraxx staat! Top:)

QuakerSw 06-01-2010 @ 00:43:22

+ 1 voor alle laatste bovenstaande reacties..

Leuk dat Takens de aandacht krijgt.. De laatste tijd hangt er wel een goede sfeer in Takens. Leuk dat TNT ook wordt gestrikt in een discotheek in het oosten, want meestal zie je de speciale acts alleen in het westen en Noord-Brabant! :D

Lextc 06-01-2010 @ 16:25:15

tja, ik blijf bij mijn mening.
te veel ruzies, een te agressieve sfeer, en velen daar kunnen niet met hun poten van de meiden afblijfen!

dat het logischer is dat hier meer ruzies zijn dan bij q-feesten vind ik belachelijk.
ook bij dit soort feesten zouden we samen als 1 gewoon gezellig moeten feesten.
en geloof me, ik ben echt geen ruzie zoeker, en bemoei me nooit ergens mee.
maar je krijgt gelijk al de volle lading als je per ongeluk iemand aanstoot.

dit geld overigens niet voor iedereen die er rond loopt.
maar die paar zielige kneusjes hebben het voor mij in ieder geval wel verpest.

ik wens de mensen die wel gaan in ieder geval een leuk feestje toe!
hopelijk heb ik ongelijk en is het dit keer anders… ^^

flevoboys 07-01-2010 @ 16:19:07

Ik wil best heen gaan, maar lijkt me niet zo verstandig om met de auto de weg op te gaan dit weekend. Ze voorspellen sneeuw en gladheid. :cry: