Noisecontrollers geven 2 gratis tracks weg

Na lang wachten laten de Noisecontrollers weer eens wat vrij! We gaan dit keer weer beuken op Hocus Pocus en Night After Night.

De twee tracks zworven al een tijdje op internet rond. Ze waren gelekt om verschillende redenen. Gezien de vraag naar de tracks, besloten de Noisecontrollers de tracks met hun nieuwe website vrij te geven. Dit statement veranderde echter, toen ze een aantal uur geleden op een forum hun 2 tracks loslieten.
Nu zijn ze hier, gratis en volledig legaal, te downloaden!

Noisecontrollers – Hocus Pocus:
http://www4.zippyshare.com/v/85276356/file.html

Noisecontrollers – Night After Night:
http://www12.zippyshare.com/v/12122416/file.html

Bas, 50 % van de Noisecontrollers:
Hi all,

first of all my opology for the delay of the nc-vinyl. The whitelabels are already there so it should not take long. I also want to agree that the release should have been there sooner. We are working on it.

Concerning hocus pocus and night after night. Those tracks are pretty old and we dont even play it anymore. Still great people like it. Im thinking of uploading the tracks for you as soon our site is finished.

Everybody thanks for support!,

Grz, Baso



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-05-2009 om 19:50 door Khadber | Translate:

Reacties (33)

Plaats reactie
Dakpan 12-05-2009 @ 20:14:13

Lekker!

Mol 12-05-2009 @ 20:16:56

”Those tracks are pretty old and we dont even play it anymore.”

Jammer, hoor ze nog graag!!

Dakpan 12-05-2009 @ 20:31:19

Op welk forum zijn de Noisecontrollers actief eigenlijk?

Sayenjumper 12-05-2009 @ 21:10:58

weet niet

Jor-D 12-05-2009 @ 21:16:40

@Dakpan, onder andere Globalhardstyle forum :)

Markos 12-05-2009 @ 21:34:25

Jor-D nodig ze hier uit :p

Sayenjumper 12-05-2009 @ 21:51:26

wie weet :D

Jor-D 12-05-2009 @ 22:06:08

@Markos, ze weten al wel van de site, want we hebben al een interview met hun gehad =]

SndR 12-05-2009 @ 22:55:26

Nette actie van NC. Top gasten.

Markos 12-05-2009 @ 22:56:25

@ Jor-D… hmm klopt ja :p

Bas de Vogel 12-05-2009 @ 23:11:39

Nu Macabre nog, of vraag ik nu te veel? :p

Wesley 12-05-2009 @ 23:17:16

Dit is echt het beste NIET sinterklaas cadeau wat ik in tijden heb gehad… nu macabre en shout idd nog ;) haha. Thnxx NC!

Stephan 12-05-2009 @ 23:17:47

“De twee tracks zworven al een tijdje op internet rond. Ze waren gelekt om verschillende redenen”

Deze tracks staan ook gewoon op die bassleader cd van vorig jaar.

Q-Dominic 12-05-2009 @ 23:32:30

ze bedoelen de complete WEB versies, dus van begin tot einde

Sunboom 12-05-2009 @ 23:44:59

Ik had de tracks ook toen ik nog illegaal downloadde. Vond het wel vette nummers!

Dakpan 13-05-2009 @ 07:56:16

Macabre en Interview mogen ze ook wel doen ja (l)

Jesper-HardBeatz 13-05-2009 @ 08:41:47

Ja, die Night After Night en Hocus Pocus had ik al iets van een half jaar ja..

Welke vinyl bedoelen ze nou die uitgesteld is?

Noisecontrollers – Attack Again / Revolution is Here / Sanctus / Yellow Minute??? :cry:

Ik hoop dat we snel wat nieuwe releases kunnen verwachten.
Killer Clown – Secrets / Emotions
Noisecontrollers remix vinyl? [ Zany - Thugz (Noisecontrollers remix), Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix) ] :D

grtz

Wesley 13-05-2009 @ 09:09:39

Ik dacht dat secrets en emotions onder Williams Syndrome uitkwamen :S

Izbut 13-05-2009 @ 09:22:03

Jaa dat dacht ik ook…

Wel goeie actie, hoop dat Macabre (zal bij hopen blijven) komt en oowja Followers:)

Jesper-HardBeatz 13-05-2009 @ 09:26:02

Aan Wesley & Izbut:

Ow k*t, te snel getypt. O_O
ja hij komt inderdaad uit onder Williams Syndrome.

foutje :)

Khadber 13-05-2009 @ 09:30:48

Die Remix vinyl moet je niet op hopen.. Die blijven volgens mij ookg ewoon exclusief.

Volturno 13-05-2009 @ 09:35:42

komt unleash maar uit van killer clown :)

Josh-T 13-05-2009 @ 15:01:42

Hocus pocus heeft een ander begin vdan die ene die eerst geleaked was, veel vetter deze.

Night After Night nog niet geluisterd

Bas de Vogel 13-05-2009 @ 16:40:49

Klopt idd, die eerder geleakte was dan ook fake ;) .

RoBinVdHaRdStYleR 13-05-2009 @ 21:19:13

jippy zeg 2 gratis tracks…. laat nou maar gewoon die nieuwe vinyl komen van NC en dan ben ik blij en de remix vinyl die mogen ze ook wel laten uitkomen… leuk melkproduct imo.

Edit: Jesper-HardBeatz je kan ook gewoon die fout in je post corrigeren.

Dakpan 13-05-2009 @ 22:09:04

@ RoBinVdHaRdStYleR

Wees blij dat ze het vrijgeven man. De meeste dj’s zouden 2 van zulke tracks op vinyl zetten voor nog meer geld ipv gratis weggeven.

dejens 13-05-2009 @ 22:39:37

heb ik al … tracks zijn nice! ^^

Bas de Vogel 14-05-2009 @ 13:44:26

melkproduct hahaha, dit is gewoon een goed gebaar van NC. Het is óf niet vrijgeven, of wél vrijgeven. Tsja kweenie hoor maar mijn keuze is dan snel gemaakt.

Cazper 14-05-2009 @ 17:41:43

Moet…shout…hebben :cry:

Edit: En Donkey Rollers – Followers (NC Remix) natuurlijk :D

dopehead_88 14-05-2009 @ 17:54:32

Zeker mooie tracks maar idd niet meer de moeite waard om te draaien op feesten als In Qontrol dat uurtje is dan beter te benutten uiteraard na een jaar tijd voor nieuwe tracks.

Opperhoofd 15-05-2009 @ 10:04:10

“opology” ;)

whitelabels als in CDR’s?

Izbut 16-05-2009 @ 20:12:55

‘Omdat we ze toch niet meer draaien’

Doe mij dan ook Macabre(A)

En vyniltje Followers, K.Y.H.U, Lunatick, Thugz rmxen??:P

HEHE

unknown135 19-09-2009 @ 16:26:59

Noisecontrollers – shout!
&
Noisecontrollers – macabre

mogen wat mij betreft wel gereleased worden nou^^

Reageren