Overnachten na Decibel Outdoor Festival 2009

Uitgefeest? Tijd om te gaan slapen! Na zo’n hele dag heb je natuurlijk geen zin meer om nog uren te reizen, voor je in je bed ligt. Reserveer daarom nu een kampeerplaats op Libéma Vakantiepark Beekse Bergen.

Vakantiepark Beekse Bergen grenst aan het Decibel-terrein en beschikt over een grote camping maar ook over compleet ingerichte vakantietenten, chalets en jungalows.

Prijs
Al voor 9 Euro per persoon*, kun je na de slotact relaxed richting je eigen tent om na te genieten en lekker uit te slapen. Maak er een relaxed Decibel weekend van en boek nu (o.v.v. Decibel) via www.libemavakantieparken.nl of bel 0900-0200 (0,20 Euro p.m.).

*Prijs o.b.v. standaard kampeerplaats voor 2 personen (excl. bijkomende kosten)

Decibel Outdoor Festival 2009

Bron: b2s.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-07-2009 om 21:26 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Hardboy 13-07-2009 @ 21:32:32

Ik woon 2km van de Beekse Bergen af….scheelt ook weer aan reiskosten :p

Dakpan 13-07-2009 @ 21:51:01

Hoelaat eindigt de eerste dag en hoelaat begint de tweede dag?

Jor-D 13-07-2009 @ 21:54:49

@Dapkan, volgens mij is Decibel nog steeds een 1-daags festival. Denk dat je in de war bent met The Qontinent?

InQontrol09 13-07-2009 @ 23:19:39

De enige en eerste dag begint om 11.00 en diezelfde enigste en dus laatste dag eindigt om 23.00 :)

Ravenwood 14-07-2009 @ 10:15:34

waarschijnlijk moet ik die tenten opbouwen ;)

Dakpan 14-07-2009 @ 10:40:36

Ow dan heeft dit bericht mij in de war gebracht door dat overnachten :p

Zinloos geluid 14-07-2009 @ 12:07:28

Wel goed de kleine lettertjes lezen kinderen!
Campings kennende zal hier nog wel heel veel bij komen.

”*Prijs o.b.v. standaard kampeerplaats voor 2 personen (excl. bijkomende kosten)”

dutchhunters 14-07-2009 @ 16:04:31

was dit andere jaren ook zo, dat je kon overnachten?
nooit ergens gezien of gelezen :cry:

Nout 14-07-2009 @ 19:05:16

slapen..?

Niek 15-07-2009 @ 01:43:08

ik kan toch godverdomme niet slapen na al die pillen

dutchhunters 15-07-2009 @ 06:12:59

ja ja nu weten we het wel

Nipsen 15-07-2009 @ 12:09:34

Beter komen ze snel met het anthem:D Die zou van Brennan Heart komen ^^

@ Niek
lekker gek

Dj rudestylez 15-07-2009 @ 21:38:22

niek dan moet je geen speed pillen pakke ;) maarja die zijn wel het beste op feesten :p

LNDRTJN 15-07-2009 @ 22:13:19

@ Nipsen

Komt t anthem van Brennan heart?
Bron? :)

Dj rudestylez 15-07-2009 @ 22:16:03

releases ;)