Petitie voor behoud Rotterdamse Dance Parade

Burgermeester Ahmed Aboutaleb heeft in een brief aan de gemeenteraad laten weten dat het stadsbestuur voortaan alleen nog maar ruimte gaat geven aan grote dansfeesten als die plaatsvinden op een afgesloten festivalterrein waar bezoekers uitgebreid worden gecontroleerd. Dit betekent dat de voormalige uitvoering van de Fit For Free Danceparade absoluut verleden tijd is.

Het besluit is doorgevoerd als gevolg van de bekende rellen die afgelopen zomer plaatsvonden in Hoek van Holland tijdens het dance feest ”Veronica Sunset Grooves” Laten we als trotse liefhebbers van dancemuziek de koppen bijeen steken en deze petitie tekenen.

Eind maart willen ze minimaal 100.000 handtekeningen verzameld hebben en deze persoonlijk aan de burgermeester overhandigen. Teken de petitie: http://www.danceparadepetitie.nl/



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-02-2010 om 21:36 door Khadber | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
balletje 10-02-2010 @ 22:06:37

heb hem getekent, niet minder dan terecht…

Khadber 10-02-2010 @ 22:06:57

getekend.

Ravenwood 10-02-2010 @ 22:17:42

getekend.

frankhardenberg 10-02-2010 @ 22:22:26

getekend en op mn hyves lid geworden.

Showey 10-02-2010 @ 22:23:00

ook getekend!

M-bition 10-02-2010 @ 22:28:08

Kutregering!

thedominator 10-02-2010 @ 22:30:16

getekend!
( tzijn jankzakke!)

Timmer 10-02-2010 @ 22:41:59

Dancevolk is niet verkeerd alleen die voetbalrel/beetje supporters die moeten het weer verneuken!

Dennis Aka Mash 10-02-2010 @ 22:52:02

Getekend! Lekker kut trouwens om een handtekening te zetten met een muis. Haha :P

Tom 10-02-2010 @ 23:07:06

Ik teken hem natuurlijk ook. Het is werkelijk belachelijk. Een burgemeester van Marokkaanse afkomst zou beter moeten weten dan iedere dance liefhebber of dance organisator over 1 kam te scheren. Als we het over Marokkanen hebben mogen we ons niet laten leiden door “de kleine minderheid die rottigheid uithaalt”. Nu gaat het over een (1) uit de hand gelopen dance feest en dan moeten alle dance feesten en liefhebbers maar boeten. Lekker makkelijk en hypocriet. Werkelijk een grote schande, te meer omdat de relschoppers Feyenoord hooligans waren die helemaal niks met het feest te maken hadden.

[NL]Sjefke 10-02-2010 @ 23:24:44

@ Dennis, ik snapte hem al niet waarom hij het niet deed! tot dat ik jou opmerking zag :D

Kepro 11-02-2010 @ 10:54:03

Getekend ik wil hier ooit nog is heen gaan.

WIJNUH 11-02-2010 @ 11:35:24

getekend. vind dat ze bij dance-feesten en dergelijke net zoals bij voetbal wedstrijden mensen moeten kunnen weigeren als ze een misdrijf hebben begaan. Net als het stadionverbod bij voetbal. Zou misschien een beter alternatief zijn om de dance parade voor de liefhebbers toch door te laten gaan.

Hardboy 11-02-2010 @ 11:57:45

Getekend….

wesletje92 11-02-2010 @ 12:07:59

getekend.

Tom 11-02-2010 @ 12:48:27

@WIJNUH
Dat is geen doen op feesten. Bij het voetballen hebben mensen een seizoenkaart of clubkaart. Daarmee staan al hun gegevens in de computer. Bij de ingang van het stadion ff bliepen, poortje blijft dicht en je kunt je omdraaien.

Hoe ga je dat vertalen naar een dancefeest waar iedereen van over de hele wereld naartoe kan? Dan moet je minimaal alle Nederlanders in een database hebben en een systeem verzinnen waarbij je ID kaarten, paspoorten of rijbewijzen kunt scannen. Dat is veel te duur en bijna niet te doen of te controleren.

Mol 11-02-2010 @ 13:26:22

Getekend.

. 11-02-2010 @ 18:50:22

Niet getekend, online petities tellen niet.
Misschien mooi gebaar maar ik ga mijn tijd, 30 sec, niet aan verdoen.

Reageren