Preview Defqon.1 2008 Anthem

Hier is ie dan, Luna & Deepack – Biological Insanity (Defqon.1 Anthem 2008)

YouTube Preview Image

Dit is dus de Defqon.1 2008 Anthem, wat vinden wij er van?

Update 28-05-08: ook te luisteren op de myspace van Q-dance



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-05-2008 om 20:21 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Jor-D 26-05-2008 @ 20:21:54

Ik vind dit een drama anthem… :’(

is traag, vocals duren te lang…

Alleen dat stukje die je ook in de Defqon trailer/teaser hoort (Climax) vind ik wel ok…

LOWrider_NL 27-05-2008 @ 00:36:27

Als eerste plaats ik deze download link:

Private server van me.
http://tvanwijk.nielsvm.org/Luna%20&%20Deepack%20-%20Biological%20Insanity.mp3

Site opslaan als…

Rzr 27-05-2008 @ 20:58:41

ik vind hem nergens op slaan, vreemde melody, saai.
en een bass die je niet hoord.

william 31-05-2008 @ 22:41:09

hijs traag, egt jammer :(

bobbert 01-06-2008 @ 20:19:05

klote anthem, ben beter gewend…..

Jor-D 02-06-2008 @ 10:17:03

[quote comment="247"]klote anthem, ben beter gewend…..[/quote]

true true, vind dit wel een diepte punt…
Alle vorige anthems vond ik wel lekker knallen, dit mist net dat lekkere knallen…

Marvin 03-06-2008 @ 21:30:44

vind hem wel lekker hoor!! krijg weer kippenvel

jan 07-06-2008 @ 03:41:45

RONDUIT KUT!

kevin 07-06-2008 @ 13:28:26

sorry hoor maar ik weet niet wat iedereen nou zeikt over traag enzo.. maar zeker nognooit gehoord van een pitch!?

oke de qlimax laat lang op zich wachten maar alssie eenmaal komt dan knaltie wel door je oren.. ik vind het een vrolijke melody die behoorlijk catchy is!!!

majaa grtz

Jor-D 07-06-2008 @ 22:46:11

[quote comment="316"]sorry hoor maar ik weet niet wat iedereen nou zeikt over traag enzo.. maar zeker nognooit gehoord van een pitch!?[/quote]

Met dat traag bedoel ik de manier hoe het nummer is opgebouwd.

Jesse 08-06-2008 @ 19:40:01

Fucked up…!!!!

Dave 09-06-2008 @ 12:56:14

Zeker traag opgebouwd, wat mij betreft kunnen ze zo 3 minuten intro wegknippen..
melodietje gaat er mee door, al had ik liever gezien dat de headhunterz weer aan het werk gezet werden voor de Defqon 1 anthem. Zie jullie zaterdag!
=]

Sjors 11-06-2008 @ 11:15:04

[quote comment="259"]vind hem wel lekker hoor!! krijg weer kippenvel[/quote]
Komt miss doordat je raam nog open staat ;)

Kevin 12-06-2008 @ 14:04:18

Ik vind wel vetjes!

Maar ik moet zeggen de vorige anthems waren wel heel anders!

Maar kan niet zeggen dat ik deze anthem niets vind! Klinkt wel lekker!

Sunboom 13-06-2008 @ 22:38:18

Om eerlijk te zijn vind ik het een topanthem… Het enige jammere is de wat trage opbouw, die break duurt heel erg lang, maar dat is dan wel het enige minpuntje. De sounds en vocals enzo in de break zijn wel goed. Verder kan een DJ weglaten wat hij wilt dus op de dansvloer is het geen probleem, en voor het luisteren thuis pak je toch gewoon de Cutted Version?

wat er dan goed aan is: sowieso de sounds, die passen te goed bij Defqon. Tevens passen alle sounds goed bij elkaar dus ze creeren wel een sfeer, en verder vind ik de sounds ook nog eens origineel, zeker niet wat je meestal hoort in de hardstyle. Hij valt dus best wel op.

Verder is de melodie origineel, en gewoon goed, de kick knalt lekker, die gast hierboven die het heeft over een bass die je niet hoort, heeft gewoon slechte speakers :D . Er zit zeker wel lekkere laag in.

Conclusie: goede plaat… En niet alleen goed maar ook opvallend/origineel, wat ik bij een anthem belangrijk vind. Get Wasted was wél een goede plaat maar in mijn ogen niet echt een anthem.

Maarja ik ben benieuwd naar goed onderbouwde kritiek dus kom maar op :) .

jochem 03-07-2008 @ 23:09:05

de opbouw is idd wat aan de trage kant, de break voor de climax is wat lang, heb betere anthems gehoord, mja toch respect voor onze luna en deepack, je kunt wel horen dat ze er veel tijd in hebben gestoken.

gtrz

Paulus 16-03-2009 @ 14:00:06

IK BEN HENK