Project One tracks ook op vinyl

Als wij Astralmusic mogen geloven komen de 12 nummers van Project One ook allemaal uit op het Scantraxx Reloaded sublabel van Scantraxx.

Hieronder de tracks die op vinyl uitkomen met de te verwachte release datum. Hou er rekening mee dat ze wel eens wat later uit kunnen gaan komen ;)

  • (28-07-2008) Project One – Its A Sine / Fantasy or Real
  • (11-08-2008) Project One – Rate Reducer / Best of Both Worlds
  • (25-08-2008) Project One – Life Beyond Earth / The Zero Hour
  • (08-09-2008) Project One – The Art Of Creation / Numbers
  • (22-09-2008) Project One – Raiders Of The Sun / The Story Unfolds
  • (06-10-2008) Project One – Halfway There / The world is Yours

Bron: Astralmusic



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-06-2008 om 16:11 door Jor-D | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
mstx 27-06-2008 @ 16:28:12

“Dit betekenT dat”
Graag gedaan.

Jor-D 27-06-2008 @ 16:32:11

[quote comment="744"]“Dit betekenT dat”
Graag gedaan.[/quote]

thanks ;p

Wes 27-06-2008 @ 16:34:24

Jammer dat art of creation pas bij de 4e plaat gereleased wor maar goed Scantraxx heeft altijd vertraging dus we moeten nog lang wachten !

hoiioh 27-06-2008 @ 21:25:43

Jordy je hebt wel vaak last van spellings problemen he?

Overigens is er al iets rond gestuurd..
Zijn de tracks van Project one er mist maar 1 nummer vederest allemaal full.

DirtySecret 27-06-2008 @ 21:51:47

[quote comment="757"]Jordy je hebt wel vaak last van spellings problemen he?[/quote]

Laat hem lekker zijn post maken, met of zonder foutjes.

ot: Ik vond de showtek cd prima aan elkaar genaaid. Dus zou het niet erg vinden als deze ook gemixed wordt.

Shefida 27-06-2008 @ 23:12:00

Heey,
Heb alles net even beluisterd.

Vind het echt een top album MAAR!.

Een producer probeert je altijd wel een verhaal te vertellen in een album.
En dat gebeurd hier niet. Bijv. Story Unfolds waarom kan die niet op het eind bijv. en ga zo maar door.

Overigens zijn eht wel echt goede tracks ondanks dat het een massaproductie is.
KOPEN KOPEN KOPEN!

FrankyG 28-06-2008 @ 09:33:59

[quote comment="759"]Heey,
Een producer probeert je altijd wel een verhaal te vertellen in een album.
[/quote]
Bepaal jij, de luisteraar dat… dat een producer altijd een verhaal wil vertellen in een album. Tering wat een bullshit zeg.

Jur 28-06-2008 @ 10:24:51

[quote comment="757"]Jordy je hebt wel vaak last van spellings problemen he?[/quote]

En?

Jur 28-06-2008 @ 10:27:48

[quote comment="757"]spellings problemen[/quote]

Spellingsproblemen is één woord.

[quote comment="757"]vederest[/quote]

Wat is dit? Ik neem aan dat je “voor de rest” bedoelde?

Geef geen commentaar op anderen als je zelf je moerstaal ook niet beheerst.

Jimbo 29-06-2008 @ 16:52:14

‘Hou er rekening mee dat ze wel eens wat later uit kunnen gaan komen’

Scantraxx he :( In ieder geval wel goed dat ze ook op vinyl gaan uitkomen, alleen wat minder dat de cd waarschijnlijk geen full length tracks zal hebben :(

Dennis Aka Mash 29-06-2008 @ 17:36:09

Waarom brengen ze het album niet gewoon uit op losse vinyls in éen keer! Dat zou pas vet zijn!

Paulus 30-06-2008 @ 13:02:12

Het zijn full length traxx. Tenminste al die traxx die ik heb.

timmeke 01-07-2008 @ 20:16:01

@ recess:

Full tracks, especially for the deejays. Get it now!!!

01. Prelude
02. Life Beyond Earth
03. The World Is Yours
04. Fantasy Or Reality
05. Best Of Both Worlds
06. Numbers
07. Halfway There
08. The Story Unfolds
09. The Art Of Creation
10. Its A Sign
11. Rate Reducer
12. Raiders Of The Sun
13. The Zero Hour

als we dat bovenste moeten geloven zou dat echt TOP zijn:D

check:
http://www.recess.nl/info.asp?Info=992991913&desc=Headhunterz-Wildstylez-Project-1-(The-Album)-(CD)

Jamie 04-07-2008 @ 13:58:37

net album binne gekrege!

timmeke 04-07-2008 @ 14:35:32

volgens mij alsnog een mix cd, dus geen full lenght tracks?

Jamie 05-07-2008 @ 17:29:16

volledige tracks

Dennis Aka Mash 05-07-2008 @ 18:33:06

Lekker! Niet gemixt, dat moeten we hebben.

Frenkyceps 06-07-2008 @ 15:16:45

Hoelang duurde het voordat de CD binnen was? heb ‘m net besteld bij FreakyMusic…

Sander 06-07-2008 @ 16:50:05

dan heb je hem denk ik dinsdag of woensdag :)

Reageren