Psalm 23 haalt Rawstyle god naar Friesland

Na dit fantastische festivalseizoen op onder andere: Defqon 1 Festival,Q-BASE, Mystery Land, In Qontrol en Decibel gestaan te hebben komt de nieuwe doorbraak van Fusion Records naar Friesland: B-Front. Op 9 oktober staat hij in Bar Dancing Impuls op Psalm 23 om de hardste Hardstyle nummers te draaien. De zaal is om 22:00 uur geopend, en de entree bedraagt €10,-. Minimale toegangsleeftijd is 16 jaar.

B-Front mag zich tegenwoordig met recht één van de grote jongens binnen de Hardstyle scéne noemen. Zijn sound is rauw en hard te noemen, en staat dan ook garant voor een knallend feest. Na al een aantal jaren als groot talent meegedraaid te hebben is hij met zijn release’s samen met Frontliner (Magic, Godz Powerrr!, 1.000.000 Stars en Become The Sky) echt doorgebroken. Stond hij in 2009 nog op de talent stage van Defqon 1, dit jaar mocht hij prime-time draaien in de Blue Area van Defqon 1.

Daarnaast heeft de organisatie heeft er deze keer voor gekozen om de regionale talenten een kans te geven, waar ze de vorige editie nog DJ’s uit het zuiden van het land had staan. Zo zal Diabolic bij veel bezoekers geen onbekende zijn in Friesland maar ook Vintage Boy, DaMarkûsss, Influentialz, Yorit FM en Vonstég hebben reeds hun naam neergezet in de regio. Vintage Boy is deze editie verantwoordelijk voor het anthem en is samen met DaMarkûsss een van de organisatoren van Psalm 23.

Wat voor de studenten ”Evenement & Pop management” als een eenmalig schoolproject begonnen is, is nu toe aan haar tweede editie. Bar Dancing Impuls, een oude kerk omgebouwd tot discotheek, zal deze avond voor de wederom omgetoverd worden tot “The Church of Hardstyle”. Kijk op www.psalm-23.nl voor meer informatie.

“Let the DJ’s be the shephard and let the audience be the sheeps led by them! Amen”



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-10-2010 om 10:40 door Jor-D | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Teknizion 05-10-2010 @ 11:22:56

Bi frunt. haha

rodger88 05-10-2010 @ 12:34:03

zou best een leuk feestje zijn, maar vind het niet nodig om er zo’n naam aan te hangen en op deze manier met een religie om te gaan

Dus helaas voor mij niet

digitals 05-10-2010 @ 12:38:00

vind ik ook rodger88.

iSenSe` 05-10-2010 @ 13:14:25

van iemand met een duif in zn avatar had ik ook geen andere reactie verwacht ;-)
Tis geen anti-christ feesje ofzo ;-)
ik kom zeker kijken xD

Millard Fillmore 05-10-2010 @ 15:27:56

Jammer van dat geloof gelul, ik haat geloof.
Al een reden om niet te gaan voor mij.

SoundHound 05-10-2010 @ 17:58:44

tgg, je gaat toch om de muziek, niet om de uitleg…. ;)

BuzzLightyear 05-10-2010 @ 18:49:46

@ Millard Fillmore, 100% mee eens :)
En dan nog, volgende week tentamens dus dat gaat hem niet worden :p

Nego 05-10-2010 @ 19:16:21

“rawstyle” zucht.

partypaus 05-10-2010 @ 21:18:19

Rawstyle god?

B-Front is erg hard maar nog niet de rawstyle god. Hangt ook net vanaf hoe je er tegen aan kijkt!

Ik vind de gemiddelde muziek van Theracords 10 keer harder beuken maar hangt er vanaf hoe je er tegen aan kijkt!

erwin-hard(L) 05-10-2010 @ 21:40:01

Jongens dit feest heeft niets te maken met religie.
ik ken de organisatoren en alleen de naam heeft te maken met religie, hierbij word niet gedoelt op anti-christ.
Vonstég en Da Markuss toppers ! en natuurlijk b-front vette shit, als ik geen weekendje weg was was ik er ook bij! :)

roberttt 05-10-2010 @ 22:18:16

Hier ga ik tog maar even kijken b-front (l) Is maar 20
Min rijden ofzo XD

Chukkels 05-10-2010 @ 22:58:28

“studenten Evenementen & Pop”

Ja, het gaat de goede kant op met Hardstyle. B-Front draait popmuziek! :sad: :p

Trouwens, ook handig dat staat weergegeven waar deze tent precies ligt :)

Conflict 06-10-2010 @ 01:19:17

15 km van de deur, ill be there:D

Absolutsen 06-10-2010 @ 09:49:53

Hoe zit het met adverteren van evenementen op de website? Ik zie nu toch een aantal kleinere evenementen staan waarvan ik denk dat ze niet op de site thuis horen. ;)
Iemand die mij hier een uitleg over kan geven? Thanks!

Daarnaast lijkt dit mij een stuk verstandiger: http://partyflock.nl/party/184060:Beatbusters.html

Dit zijn feesten die qua prijs/kwaliteits verhouding echt super zijn en een mega hard geluid hebben!

derniels 06-10-2010 @ 10:11:29

kut friesen snappen er weer niks van

Martinos 06-10-2010 @ 11:02:51

Ik dacht al “wat een suffe naam is ‘Rawstyle God’ voor een organisatie of feest”. Totdat ik las dat het om B-Front ging. Zoals Partpaus al zei: B-Front is goed, maar een god?? Kom nou…

Verder, ik zou ook graag een antwoord zien op Absolutsen’s vraag. Dat reclame maken is niet verschrikkelijk, maar gewoon een beetje vreemd en onnodig.

Qre8ive 06-10-2010 @ 11:33:54

Ik dacht aan de titel dat ze Zatox geboekt hadden lol…

Martinos 06-10-2010 @ 11:36:20

@ Qre8ive: Hehehe

FRArnold 06-10-2010 @ 11:44:14

Eens met rodger88!

Oxbow 06-10-2010 @ 12:18:32

als het Koran 23 had geheten hadden ze vast een rechtszaak aan hun broek hangen :p

talhout 06-10-2010 @ 16:50:50

goedzo zo zoek je vrienden derniels

JolleNL 06-10-2010 @ 21:53:44

Hier kan ik ook heen, zelfs op de fiets. Maar ik weet niet of ik wel ga.

Absolutsen 09-10-2010 @ 09:59:09

Geen antwoord? ^^

Skedoedelefloeps 09-10-2010 @ 17:41:18

God nog wel… nou dan prijs je hem toch wel de hemel in, ik weet niet of die dat nou wel verdient…

JolleNL 10-10-2010 @ 10:19:13

Dit was opzich wel een lekker feestje, alleen ging er iets kapot tijdens B-Front? Oja ik had een zwart AVIO shirt aan. ^^

roberttt 10-10-2010 @ 16:32:32

was wel leuk feestje:)

Conflict 10-10-2010 @ 18:03:30

@JolleNL met gele letters? :D

JolleNL 10-10-2010 @ 19:28:45

@Conflict Ja

iSenSe` 11-10-2010 @ 14:01:55

@Lutsen,

ik ruik een hardtraxx – q-dance samenzwering die hardtraxx b-front op de frontpage laat zetten zodat we een nieuwe hype krijgen :P ?

Josh-T 11-10-2010 @ 15:54:14

@Absolutsen

Die organisaties van feesten kunnen die nieuwsberichten hier volgens mij zelf neer laten zetten, zie: http://www.hardtraxx.nl/persberichten/