Q-Base 2009: Line-up, floorplan, anthem en nieuws op je mobiel

Pepsi en Q-dance presenteren de Q-BASE Mobile Guide; de volledige line-up, een interactief floorplan, het Q-BASE anthem als ringtone en het laatste Q-BASE nieuws op je mobiel!

Functies
Met de Mobile Guide kun je jouw favoriete artiesten selecteren en je persoonlijke programma samenstellen.
Heb je zin in een drankje? Check de barlijst op je interactieve floorplan en vind de dichtstbijzijnde bar.
Ook kun je het Q-BASE anthem als ringtone op je mobiel zetten.

De applicatie zelf is helemaal gratis. Er kunnen alleen kosten door je provider in rekening worden gebracht voor mobiel data(internet)verkeer.

Laat hier je mobiele nummer achter en ontvang de gratis Q-BASE Mobile Guide + Q-BASE ringtone op je mobiel.

Lees de FAQ hier.

Q-Base 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-09-2009 om 11:37 door Jor-D | Translate:

Reacties (20)

Plaats reactie
johnlienden 08-09-2009 @ 11:49:46

dat wordt een duur grapje dan om dat vanuit het buitenland te doen. :S

Dustydus 08-09-2009 @ 12:10:19

weet iemand hoe groot de vorige bestanden zijn ?. lekker dat ze het dr ff bij zetten :D

maar tmobile relax is het 2 euro per mb denk niet dat die groter is als 1 mb.

Jur 08-09-2009 @ 12:13:20

Werkt niet op een i900.

Geo 08-09-2009 @ 12:27:35

Werkt het in België?

chielius 08-09-2009 @ 12:37:06

Volgens mij werkt dit niet in belgië !
zelfs het smsje versturen lukt niet!

Mol 08-09-2009 @ 12:54:36

Lelijk dat ze geen duidelijkheid geven over de kosten van het dataverkeer.

Jor-D 08-09-2009 @ 13:47:36

@Mol, in de FAQ:

Hoeveel betaal ik voor de Q-BASE Mobile Guide?
De basis van de Q-BASE Mobile Guide is gratis! Voor het dataverkeer kan je provider wel kosten in rekening brengen , dit geldt voor zowel up- als downloaden. Deze kosten zijn afhankelijk van je abonnement en welke
provider je gebruikt.
————–

Dus dan moet je even kijken bij je provider hoeveel je moet dokken per minuut/mb als je in het buitenland internet op je mobiel gebruikt…

Sunrise8 08-09-2009 @ 14:13:22

wanneer word eigenlijk de timetable bekent gemaakt? dan kan ik mijn persoonlijke TT alvast make :D :D

Mol 08-09-2009 @ 14:32:38

Maar er staat nergens hoeveel MB het floorplan is? :D Of kijk ik daar gewoon over heen?

remkovzki 08-09-2009 @ 15:11:56

is het een online app of een app die je op je mobiel moet installeren?

Chukkels 08-09-2009 @ 15:59:26

Je installeert dat ding op je mobiel. Heb je onbeperkt internet, dan kost het helemaal niks. Als je het geïnstalleerd hebt, maakt het geen verbinding meer met internet, dus kun je het in Duitsland makkelijk en gratis gebruiken.

Kikvorsman 08-09-2009 @ 16:32:54

@ johnlienden
je kunt hem in Nederland downloaden want je krijgt hem al in de ochtend ;)
dus valt wel mee met de prijs denk ik ^^

SoundTunerZ 08-09-2009 @ 16:35:32

Hebben ze toevallig nog een remix gemaakt dit jaar van lost in dreams? Of is het anthem gwn lost in dreams?

Hymn 08-09-2009 @ 17:25:48

Zo, gedaan. Krijg ik de Anthem ook op die ochtend?

Q-dance4live 08-09-2009 @ 18:55:01

Vind het echt een leuk en handige gadget!
Heb het nu bij Defqon.1, Decibel, en Mystery Land al gebruikt, helemaal top!!!

Jeroen! 08-09-2009 @ 19:21:18

WAAR blijft die timetable :(

PlushELK 09-09-2009 @ 01:24:12

Maybe someone can wirte down the link to the APP here?

I’m from germany and so i cant revieve the link here :(

c ya @ Q-Base! :D

aDline 09-09-2009 @ 12:46:25

To all!

Q – base mobile Guide vraagt elke keer als je de applicatie opstart
of je hem wil updaten en dat hoeft natuurlijk niet.
Deze mobile Guide bevat een timetable waarin je favorieten(die je in
een artiestenlijst kan kan selecteren) gearceerd zijn.

@Q-dance for life, me 2 echt een ideale apps.

grtz

Dakpan 12-09-2009 @ 09:14:34

Werkt niet op een iPhone… -_-

JdeBftw 12-09-2009 @ 12:48:20

Open http://qbase.made4mobile.eu/36797 om de Pepsi Mobile Guide voor Q-BASE incl. ringtone te downloaden. Lukt online gaan niet? sms internet naar 1300

Werkt op de Nokia5800 (dus ook op de N97)

Reageren