Q-Base 2009: Nieuwe namen toegevoegd aan de line-up

Q-dance heeft vandaag bekend gemaakt dat er een paar nieuwe namen zijn toegevoegd aan de line-up. Zo is de line-up van Chuckie’s Freestyle area bekend, en is Partyraiser toegevoegd aan de line-up van de Thunderdome area.

Quarantine Zone – Thunderdome
Partyraiser

Navigation Bunker – Dirty Workz
MC Villain

Chuckie’s Freestyle Area
Dock 45
Streaver B
Henzel & Disco Nova
Darren Mase
Arjen T.
Mystery Guest

Q-Base 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-08-2009 om 12:15 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
HardStyler 29-08-2009 @ 12:24:40

Partyraiser >.<
Die kerel gaat erover :D

Rickie 29-08-2009 @ 12:28:59

partyraiser :cool:

Mol 29-08-2009 @ 15:43:58

Chuckie’s Freestyle Area, huh? Mag ie nou een hele area inrichten op QB?

Kaptain 29-08-2009 @ 17:55:05

Villain (l)

Qoncrete 29-08-2009 @ 19:35:27

Kut Chuckie :s

Guide4U 30-08-2009 @ 04:09:51

Chuckie is een held!

Arjen T. Hmmmmm Arjen Terpstra?

InQontrol09 30-08-2009 @ 13:19:13

Euh.. 50% NC @ Chuckie’s stage? Lijkt me beetje onlogisch.. Denk dus niet dat het die Arjen T is..

Guide4U 30-08-2009 @ 13:34:31

hoezo niet? The Prophet is ook nog steeds een Club/House Dj als hij Rokkwild is ;)

Bas de Vogel 30-08-2009 @ 14:24:19

Maar naar mijn weten draait geen van de heren Noisecontrollerts house. Of dit wordt dan de aftrap mja daar is Q-base wat te groot voor denk ik.

Mol 30-08-2009 @ 15:05:27

Lijkt me best wel raar als je als NC zijnde House gaat draaien op notabene Q-Base..
Dan zouden ze wel iets als Defqon uitkiezen.. maar beter gaan ze helemaal geen house draaien :p

Qre8ive 30-08-2009 @ 16:21:13

‘t is sowieso ArjAn Terpstra… misschien is het Arjen Timmermans van alpha twins ;) :P

Josh-T 30-08-2009 @ 16:56:24

Freestyle, dus misschien wel geen house maar gewoon early hardstyle, als afsluiter van die area

Donovanray 30-08-2009 @ 21:10:19

Arjen heeft voordat ie bij nc kwam urban muziek gemaakt… dus zo raar is het niet als het wel het geval is…

StylxZ 31-08-2009 @ 18:21:27

Chuckie .. :’) Voor die kutmuziek ga je ook echt naar Q-Base. -.-

Q-dance4live 31-08-2009 @ 19:02:59

Ben ook niet echt kapot van Chuckie… ze kunnen beter een Happy Hardcore stage maken. Denk dat er op Q-dance feestjes geen Chuckie fans komen. En laten we dat zo houden, moet niet te commercieel worden.

Reageren