Q-BASE 2010: De eerste informatie

Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. “Let’s get lost… In Dreams”.

Traditiegetrouw programmeert Q-dance zelf de Hangar en Open Air. In de Hangar komen de liefhebbers van rauwe hardstyle zeker aan hun trekken, terwijl de Open Air het hele spectrum van de harde stijlen belicht. Voor de echte freaks is er nog een bunker waar Dirty Workz en Scantraxx staan: waar Dirty Workz nieuwe gezichten introduceert, nodigt Scantraxx dit jaar haar sublabels Scantraxx Reloaded en A² Records uit.

Maar er is meer voor de puristen onder ons. Zo zullen dit jaar ook stromingen als Dubstep, harde electro en UK-hardcore vertegenwoordigd zijn. Q-BASE neemt je mee de muzikale diepte in. Een korte introductie.

Dubstep
Nicon, de man achter Subway, zal voor het eerst Dubstep op een Q-dance evenement introduceren. Dubstep is een stevige en ritmische sound die momenteel de Engelse clubs domineert. Nicon brengt een keur aan dubstep acts mee en zal gedurende 12 uur lang een uitbundig feest in de Subway bunker bouwen. In de aangrenzende bunker zal Frank Kvitta met zijn Underground Sessions het publiek trakteren op onvervalste harde techno. Neem je oordoppen mee.

Zoals elk jaar is ook hardcore goed vertegenwoordigd met 2 bunkers. Waar respectievelijk de ‘Oldschool Gangsters’ en The Third Movement het dagdeel voor hun rekening nemen, wordt ’s nachts het gas ingetrapt door Neophyte Records. Voor wie het allemaal niet hard genoeg kan, zal Deathchant er een kickdrum kamikaze tegenaan gooien met Hellfish en zijn Engelse vrienden.

Kaartverkoop
De kaartverkoop voor Q-BASE start zaterdag 19 juni 2010 om 12:00 op Q-dance.nl en via alle filialen van Primera. Naast de reguliere tickets zullen er dit jaar ook VIP-tickets beschikbaar zijn. Houd voor meer nieuws met betrekking tot Q-BASE de Q-dance website in de gaten.

Busvervoer
Ook is het mogelijk om naast je ticket direct je busvervoer te regelen via Event Travel. Event Travel organiseert vanuit heel Nederland busreizen naar Q-BASE. Kijk voor meer info op eventtravel.nl.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-06-2010 om 09:25 door Jor-D | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
Snor 12-06-2010 @ 09:30:48

Weer een zekerheidje dit, vorig jaar zo goed bevallen dat ik dit echt niet ga missen!

Wesz 12-06-2010 @ 09:32:16

Hier gaan we weer! :D

Q-dance4live 12-06-2010 @ 09:47:31

Ja…. moeten we ook nog weer. Zijn van die hele vervelende verplichtingen ;)

djpatt 12-06-2010 @ 10:43:16

da tweekaz voor het eerst op een q dance feest :)

eMule 12-06-2010 @ 10:46:49

eerste keer voor mij ;D
TTM + Deathchant <3

Dustydus 12-06-2010 @ 10:49:58

Zal er zeker zijn !!

Randleman 12-06-2010 @ 11:00:27

Voor de 3e keer op rij -> DABIJ !!

Dennikx 12-06-2010 @ 12:23:16

HOPPAAAA! Aanwezig… Maar dit is igg nog nooit uitverkocht geweest toch? Het terrein is echt moeilijk groot

Flip27 12-06-2010 @ 13:02:20

Was me inderdaad ook aan het afvragen of Q-Base uitverkocht raakt? Iemand?!
Wel lekker veel info nu al! ^^

SchuttelHMD 12-06-2010 @ 13:16:36

Normaal is Q-Base niet uitverkocht maar de trend is toch dat het steeds sneller gaat met de kaartverkoop van festivals, daarom lekker op tijd je kaartje halen heb je nooit stress of word je teleurgesteld ;)

Edwinn 12-06-2010 @ 14:35:13

Q-Base is volgensmij nog nooit uitgekocht geraakt.

StylxZ 12-06-2010 @ 17:19:32

Aanwezig! Helaas geen Defqon voor mij vandaag :(

Joshua 12-06-2010 @ 20:21:49

mm gaat hem denk ik niet worden… aan het einde van de zomer vakantie is mijn rekening altijd naar een all-time low gekelderd

HardstyleLover90 12-06-2010 @ 23:18:33

Daar gaan we dus SOWIESO heen! meteen kaarten halen volgende week:) jawel jawel hoe NICE>

PDB1987 13-06-2010 @ 16:54:24

Dit is een zekerheidje! Eindelijk de datum (officieel).
Komend weekend bespreken met de rest en dan alles bestellen.

Sainen 13-06-2010 @ 19:03:24

Dit jaar ben ik erbij :D

Stefanoviic 13-06-2010 @ 19:10:12

Hoe snel was qbase vorig jaar uitverkocht? of was dat uberhaupt nie uitverkocht??

camiloPW 13-06-2010 @ 23:54:49

Is het als beginner in de hardstyle aan te raden om daar heen te gaan?

NoiseHunterZ 14-06-2010 @ 00:30:17

camilo ja doen

Bas de Vogel 14-06-2010 @ 00:35:43

beginner of niet, altijd doen :p

M-bition 14-06-2010 @ 09:48:16

Hierr gaan we zeker bij zijn dit jaar ;)

Hardheadz 14-06-2010 @ 12:19:57

Dit jaar voor het eerst naar Q-BASE :D

Alwin21 14-06-2010 @ 12:34:50

Ben er afgelopen 2 jaar geweest, en dit jaar gewoon weer :D Denk zelf niet dat het uitverkocht raakt, maar toch voor de zekerheid maar op tijd bestellen ;)

PDB1987 14-06-2010 @ 13:21:50

@ CamiloPW als je een hard feest wilt hebben op een mooie, grote ruige locatie raad ik je Q-base zeker aan!
Ben er in 2008 geweest (2009 kon k helaas niet) maar dat was egt GEWELDIG. Ga er graag weer heen.
Lekker met vrienden weekendje Duitsland van maken :cool:

Crackie 21-06-2010 @ 11:38:48

Ik ben derbij!!

Airport Weezeee!!

Reageren