Q-BASE 2011: De line-up & Drop Your Own Area deelnemers

Zaterdag 10 september 2011 wordt net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten met alweer de achtste editie van Q-BASE. De leiders van alle areas hebben zich inmiddels via de Q-BASE radioshow voorgesteld, nu wordt bekend gemaakt welke artiesten zich bij hen aansluiten. Ook worden de Drop Your Own Area Contestants nu bekendgemaakt.

Bekijk de line-up van Q-BASE – RAVEOLUTION op Q-dance.com/Q-BASE of hieronder:

Hanger:
Arkaine (NL)
B-Front (NL)
Josh &­ Wesz (NL)
Psyko Punkz (NL)
Ran-D (NL)
The R3bels (IT)
Toneshifterz (AUS)
Wasted Penguinz (SWE)

Open Air:
Crypsis (NL)
D-Block &­ S-te-Fan (NL)
Henzel &­ Disco Nova (NL)
Isaac (NL)
Korsakoff (NL)
Noisecontrollers &­ Wildstylez (NL)
Showtek (NL)
Technoboy (IT)

Hardcore Italia:
Alien T (IT)
Amnesys (IT)
Anime (IT)
Art Of Fighters (IT)
Brack (IT)
Mad Dog (IT)
Meccano Twins (IT)
Nico &­ Tetta (IT)
The Stunned Guys (IT)
Tommyknocker (IT)
Unexist (IT)

PRSPCT:
Bare Noize (UK)
Cooh (BUL)
Dub Elements (ES)
Eye D &­ Hidden (NL)
I:Gor (PL)
Limewax (NL)
Nicon (NL)
Sinister Souls (NL)
The Panacea (DE)
Thrasher (NL)
Hosted by MC Dart (NL)

Footworx:
Dep Affect (AUS)
Harry Potar LIVE (FR)
Jason Little (DE)
Madhouse Brothers a.­k.­a Sandy Warez &­ Richie Gee (BE/­ES)
Minupren vs. Stormtrooper a.­k.­a.­ “­Brutal and Sadistic”­ (DE/­AT)
Richie Gee (ES)
Sandy Warez (BE)
The Outside Agency (UK)
Tieum (FR)
Tripped (BE)

Tillt vs. A2:
Adaro (NL)
Alpha² (NL)
B-Front (NL)
Chris One (SWE)
Digital Punk (NL)
E-Force (NL)
Ran-D (NL)
Revolutionz (BE)
Sasha F (FIN)
Solutio &­ The I’s (NL)
The Beholder (NL)
Wildstylez (NL)
Hosted by MC Jeff (NL)

Qlub Underground:
A*­S*­Y*­S*­ (DE)
Angy Kore (BUL)
Fanny West (NL)
Jaan Dansen (NL)
Julian Jeweil (FR)
Space Pirates (NL)
Thilo &­ Evanti (NL)
TWR72 (NL)

Drop Your Own Area
Q-dance is altijd op zoek naar nieuw talent. Op 7 juni is de DYOA contest van start gegaan en Q-dance heeft wederom een groot aantal inzendingen ontvangen. Uit alle inzendingen zijn 16 projecten gekozen die de tweede ronde behaald hebben; de stemronde.

Op Q-dance.com/Q-BASE vind je alle projecten die genomineerd zijn voor een eigen AMMO bunker. Vergeet niet te stemmen voor het project dat jou het meest aanspreekt.
Op woensdag 3 augustus, worden de winnaars van de stemronde bekend gemaakt. Deze finalisten mogen hun projecten presenteren op het Q-dance hoofdkantoor.

Q-dance wenst alle contestants veel succes!

Tickets
Kaarten voor Q-BASE zijn wereldwijd online verkrijgbaar via Q-dance.nl.
In Nederland kun je ook nog terecht bij Primera, in Duitsland bij Bass Tickets, in Frankrijk bij Trip & Teuf, in Belgie bij Fnac en in Denemarken bij Hardstylers.dk.

Social Media
De officiële hashtag voor Q-BASE 2011 is: #QB11
De podcasts van alle hostingpartners zijn te beluisteren en te downloaden via Soundcloud.com/Qdance (ook via je mobiele telefoon).

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-07-2011 om 19:10 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
hardaddict 14-07-2011 @ 19:13:23

Bruut, op de op air na

Envious 14-07-2011 @ 19:13:47

2 x b-front _o_ (L) :D

Akoebar 14-07-2011 @ 19:18:13

Ligt het aan mij of weinig area’s en weinig dj’s?

Luca77 14-07-2011 @ 19:22:41

Dat wordt grotendeels A2 vs Tillt. Met name A2 heerlijke line up en afwisseling met de toevoeging van B-Front en Wildstylez :D

QnalQut 14-07-2011 @ 19:22:55

tillt vs. a2 (l)

Roan 14-07-2011 @ 19:27:47

Solutio & The I’s woeiiiiii, voor de rest hangar en rest van Tillt vs A2. _O_

eMule 14-07-2011 @ 19:34:25

Tillt vs A², PRSPCT & Footworxx zijn nice :D
Hangar en Open Air zijn matigjes
en de LSDBunker moet em gewoon worden :$

Gangsterdwerg 14-07-2011 @ 19:37:48

Matige Lineup eigenlijk… 2x ran-d 2x b-front 2x wildstylez… waarom is dat nodig? Zet er dan een paar anderen neer zoals Alphaverb, Deepack of Zatox.

Rawbin 14-07-2011 @ 19:50:59

In vergelijking met andere jaren een wat magere line-up lijkt me

Pythonmaniac 14-07-2011 @ 20:05:31

Zeer magere line up, de bunker zal niet zoals vorig jaar beuken helaas. :(
Tillt vs A2 is wel lekker overigens, verder (wederom) geen mainstage voor mij. Hoewel ik er stiekem toch wel heen ga voor Showtek en Crypsis (wtf! Showtek bij Q-Dance event? Hoe is het mogelijk! :P ).

EricNL 14-07-2011 @ 20:05:42

Lekkere line-up, maar ik mis Headhunterz en Zatox :( .
Maar hier gaan we zeker weer heen!

Chukkels 14-07-2011 @ 20:36:31

Hardcore Italia en A2+Tillt: _0_ Rest interesseert me bar weinig :)

Dream Chaser 14-07-2011 @ 20:40:55

Waar de fuck zijn deepack en alphaverb in de line up??

Verder staat er wel wat leuks tussen (A2 vs Tillt & Crypsis), maar niet echt spetterend om eerlijk te zijn.
Had maar weer een Dirty Workx Bunker gedaan ;) .

atemi 14-07-2011 @ 20:49:57

Hmm wilde dit jaar m’n eerste x Q-Base maken, twijfel nu wel even.

I_K 14-07-2011 @ 20:52:31

slechte line up minder dan vorige jaren en geen ruffian vreemd

watcherob 14-07-2011 @ 20:56:25

Showtek? Op een Q feest? Nice!

thehardstyleholland 14-07-2011 @ 21:33:04

Naja ik denk dt er nog wel meer bij komt lijkt me ! maarja tilt! en hangar zijn wel lekker !
:D
pff :( Showtek!

Danny H 14-07-2011 @ 21:33:57

Solutio en the i’s! Zitten jullie nu dan bij 1 van de 2 labels? (Tillt! Of A2)

Ravenwood 14-07-2011 @ 21:59:48

ik heb op de activa DYOA gestemd.

hdhessel 14-07-2011 @ 22:25:22

PRSPCT dik dik dik :D

Wesz91 14-07-2011 @ 22:27:08

dat word voornamelijk tillt/a², voor de rest een beetje rond dwale op deze super locatie, miss is de lineup verder wat minder dan voorgaande jaren, maar dat maakt dit super feest niet minder!! zeker aanwezig!

Sainen 14-07-2011 @ 22:28:08

Vind de line behoorlijk tegenvallen. Desondanks dat wel gewoon aanwezig.

Lowrenz 14-07-2011 @ 23:13:58

Ik vind de line-up wel dik. Lekker afwisseling met de standaard line uppen.
The R3bels en Josz & Wesz in Hangar vind ik wel leuk ^^ . Voor de rest Tillt + A2Records ook vetjes met afwisseling. Jammer van die dubbele boekingen ja. Hadden ze beter andere namen voor weg gezet. Maar dat merk je op Defqon etc… ook dat artiesten dubbel moeten optreden.

jefta21 14-07-2011 @ 23:21:04

Vergeleken met vorig jaar (m’n eerste Q-Base) ga ik mijn verwachtingen niet al te hoog houden. Ik ben sowieso aanwezig! Hardcore Italia, Tillt vs. A2 en misschien de Hangar ;)

G1LL 15-07-2011 @ 00:20:43

Ziet er dik uit hoor!

ThaMaster 15-07-2011 @ 01:55:59

Were is da tweekaz :(

Odyssee 15-07-2011 @ 10:22:31

Where bart.

Foxbuster 15-07-2011 @ 12:21:16

Haha Tilt vs A2 = BAAS! :D

DjTono 15-07-2011 @ 13:49:21

[b]Psychedelic Dreams[/b]

Early Hardstyle, Hardstyle tot 2008, Early Rave, Oldschool, Classics, Jump & Happy Hardcore!

Dit draait allemaal om de [u]‘Gouwe ouwe’[/u]

Dit allemaal kun je beleven door een diffractie bril die zorgt voor een psychedelische droomwereld!

Dus stem [b]Psychedelic Dreams[/b] nummer 12

(f)

p4trickjuhhh 15-07-2011 @ 14:43:19

huh showtek weer op een q feest?:P