Q-BASE 2011: Trailer en kaartverkoop

Voor velen is het de onofficiële afsluiter van het festivalseizoen, voor anderen een goede reden om er een weekendje met vrienden op uit te trekken. De ingrediënten van dit festival zijn al jaren bekend. Een verlaten legerbasis, snoeihard geluid en 14 uur lang outdoor raven maken het tot de explosiefste cocktail van de festival kaart. Op zaterdag 10 september vormt Airport Weeze het toneel van Q-BASE – THE RAVEOLUTION.

YouTube Preview Image

Q-BASE daalt dit jaar af in de dieptes van de underground en heeft een aantal toonaangevende labels geselecteerd om hun boodschap te verkondigen. Op Q-BASE zul je dit jaar area’s terugvinden van onder andere: A² Records & TiLLT!, Traxtorm Records, Footworxx, PRSPCT en Qlub Underground. Traditiegetrouw zorgt Q-dance zelf voor de muzikale invulling van de grote area’s. In de komende weken treden de kopstukken van deze verschillende bewegingen uit de schaduw. Ze nemen je mee in hun wereld en introduceren je bij alle leden van de eigen clan. Houdt de Q-dance Social Media en Q-dance.nl de komende weken in de gaten voor meer info.

Drop Your Own Area
Na de succesvolle lancering van de Drop Your Own Area Contest in 2010, zal er dit jaar weer een wedstrijd uitgeschreven worden waarin het publiek kan meedingen naar een eigen area op Q-BASE. Heb jij een eigen label, organiseer je wel eens feestjes of heb je een creatieve vriendengroep met een briljant idee? Start dan alvast met brainstormen. Komende week verschijnt er meer info op Q-dance.nl met betrekking tot de start van de Q-BASE – Drop Your Own Area Contest.

Kaartverkoop
De kaartverkoop voor Q-BASE start in de nacht van vrijdag 10 op zaterdag 11 juni om 0:00 via Q-dance.nl en alle filialen van Primera. Er zullen Regular & VIP Tickets beschikbaar komen. Ook is het mogelijk om naast je ticket direct je busvervoer te regelen via Event Travel. Event Travel organiseert vanuit heel Nederland busreizen naar Q-BASE. Kijk voor meer info op Eventtravel.nl.

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-06-2011 om 15:55 door Jor-D | Translate:

Reacties (41)

Plaats reactie
DarkestSymphony 03-06-2011 @ 15:57:55

dit word zeker een feest wat ik ga proberen :D
ff iemand anders zijn ID regelen en dan maar proberen kaarten te regelen!
hoop op een dikke line-up ;)

Donkey controller 03-06-2011 @ 15:58:57

gaas :D

Henk-Jan 03-06-2011 @ 15:59:42

Zeker weer aanwezig :D

Nikkel 03-06-2011 @ 16:01:23

Kan ik hieruit opmaken of/ en wie er eventueel anthems gaan maken
(of zal dat dit jaar niet aan de orde zijn)?
Ik ben sowieso (voor het 5e jaar op rij) aanwezig, met heel veel zin in
het beste feest van het jaar!!! :D

wesskeej 03-06-2011 @ 16:05:02

2 de keer q-base :d

Donkey controller 03-06-2011 @ 16:08:26

ich hoep waal det thera kumtj angers ving ich het oug mer sneu.. :)

broodroosterr 03-06-2011 @ 16:16:36

hele vette trailer, is weer iets anders : >
qbase is vaste waarde in de zomer, wordt de 4e keer

patrickjeb 03-06-2011 @ 16:24:18

Is het snel uitverkocht?

Hooli 03-06-2011 @ 16:30:57

sowieso erbij!

Rik 03-06-2011 @ 16:34:43

@ patrick, volgens mij nog nooit uitverkocht geweest

Vorig jaar was echt geniaal, dit jaar weer :D

Donkey controller 03-06-2011 @ 16:37:55

@ patrick kin neet uuterkochtj raken. ;) is het te groet veur ;)

Sanderson 03-06-2011 @ 16:38:46

Vorig jaar meegedaan aan de drop your own area contest maar in de stemronde te weinig stemmen behaald.

nieuwe rondes nieuwe kansen :)

Pommer 03-06-2011 @ 17:09:13

proberen aanwezig te zijn! :)

Ducaz 03-06-2011 @ 17:22:04

Wow vet! Eindelijk een goede trailer, en niet zo een vrolijk word-alleen-leuk-als-je-spacet-thema :D

Kevin-Raw 03-06-2011 @ 17:43:29

SOWIESO AANWEZIG!!

Envious 03-06-2011 @ 17:53:59

SOWIESO MET KEVIN-RAW MEE EENS!

vorig jaar was sws dikste party ooit

Nikkel 03-06-2011 @ 18:43:30

@ Envious: Elk jaar het beste feest wat er dat jaar te doen is (voor mij dan he :P)!!

Mol 03-06-2011 @ 19:10:54

OMG…. kon ik hier maar weer bij zijn. Q-Base ver uit het beste feest/festival wat er is!

HarderStylezz 03-06-2011 @ 19:11:23

Vorig jaar was eerste keer, en wat een ongelovelijk vet feest!

Dit jaar dus ook zeker aanwezig (A)

Raefix 03-06-2011 @ 19:24:17

meeeesterlijke trailer!!! ik ga hier echt zwz heen :D wordt partij knallen! Raw open air klinkt goed :P

G1LL 03-06-2011 @ 19:33:42

Super dikke trailer zeg! Hoop dit jaar wel aanwezig!

Anco 03-06-2011 @ 21:43:43

Qbase staat nog altijd op het lijstje van men beste feest ooit,

Zeker weer dus!

Lowrenz 03-06-2011 @ 23:43:17

Ook aanwezig =D. Vorig jaar top feest gehad!

maarten1410 04-06-2011 @ 00:39:30

Mooie trailer! Die gaat weer in de optie lijst!

Jurheinen 04-06-2011 @ 01:18:12

Dit is echt het beste feest van het jaar! 14 uur lang beesten als een gek! :D

Duruz 04-06-2011 @ 02:01:56

aanwezig.

krentenflepper 04-06-2011 @ 13:35:39

godver wat een kippenvel trailer, lekker hoor en een keer n´s iets heel anders. Twijfel nog of ik er ga werken of feesten :P

EricNL 04-06-2011 @ 15:05:23

Megavet! Maar gelukkig nog genoeg tijd om te beslissen, kaarten raken waarschijnlijk toch niet uitverkocht :) ..

QnalQut 04-06-2011 @ 15:28:56

haha zag ik nou, crypsis in de harderstyles area, en daarna Korsakoff ook in de harderstyles area :P,
ik ga proberen aanwezig te zijn!

Conflict 05-06-2011 @ 19:07:57

Word de 1e keer Q-Base voor me, vorige keer niet mee gekund.

Virtual Noizer 06-06-2011 @ 11:58:49

Kijk er het hele jaar alweer naar uit.
Dikke party en lekker dicht bij voor me :D

watcherob 06-06-2011 @ 16:33:50

@QnalQut
Crypsis zal wel tot 12:00 hosten en daarna Korsakoff

I_K 06-06-2011 @ 21:55:16

hopenlijk een mooie open air met hardstyle raw en hardcore als afsluiter en ruffian als mc

reteck 08-06-2011 @ 12:32:43

soooowiesooo aanwezig! Wat een feest vorig jaar _0_

reteck 08-06-2011 @ 12:32:43

soooowiesooo aanwezig! Wat een feest vorig jaar _0_

broodroosterr 08-06-2011 @ 15:11:08

ik hoop weer op een raw bunker met zany/max enforcer/bfront/ran-d ofzo :p
vorig jaar hadden ze trouwens een hardcore hanger die veuls te vol zat, vandaar dat korsakoff de buitenstage overneemt vanaf 12 uur gok ik

BadToTheBone 08-06-2011 @ 17:18:05

Traxtorm Area :D

tevion22 08-06-2011 @ 21:59:34

Facking vet! Hopelijk een nieuwe anthem, persoonlijk heb ik het Q-Base te vaak gehoord:P Hij is wel facking vet maar een nieuwe zou ook leuk zijn!

HarderTonez 09-06-2011 @ 11:09:24

hoe duur is ticket ongeveer? :)

Foxbuster 09-06-2011 @ 12:01:08

Het feest van het jaar! Qlimax is echt een aanfluiting vergeleken met dit :p #nummertje 4

Nrgizer 09-06-2011 @ 12:02:02

Dit jaar mss aanwezig!

Reageren