Q-BASE 2010: Drop Your Own Area: Insomnia “Your Early Nightmare”

Enige tijd geleden bood Q-Dance de mogelijkheid tot het ontwerpen van je eigen Ammo Bunker op Q-Base 2010. Sindsdien is een team, die al nauw met elkaar samenwerkt rondom “The Magic Show”, met elkaar aan de slag gegaan om een sterk, professioneel en kwalitatief plan te schrijven.

In het kort zal de invulling als volgt zijn:

Daylight (18:00 – 00.00 uur)
Het dagdeel van deze area zal volledig in het teken staan van een reis door de tijd waarmee Q‐Dance groot is geworden, oftewel de hardstyle. Zo zal er veel early hardstyle ten gehore worden gebracht, iets wat de echte hardstyle liefhebber tegenwoordig vaak moet missen op een groot evenement.
Gedurende de dag zal er langzaam opgebouwd worden naar de meer recentere hardstyle. De combinatie van aanstormende talenten met unieke kwaliteiten, de afwisseling tussen zowel bekende als onbekende tracks uit het verleden en een opbouw in de tijdslijn geeft het publiek een podium waar hij de hele dag terecht kan voor zijn specifieke smaak.
De zorgvuldig geselecteerde artiesten die dit dagdeel optreden kunt u lager in dit document vinden.

Darkness (00.00 – 06.00 uur)
Het nachtdeel van onze area zal geheel het teken staan van de opkomende trend die de hardstyle scene nu kent, namelijk de hardere en rauwere variant. Opkomende artiesten die producties in dit nieuwe genre uitbrengen bij relatief bekende labels zullen zorgen voor de muzikale invulling deze nacht.
Samenvattend biedt deze area een podia vol met kwaliteit. Een reis door de tijd van de hardstyle scene overdag en de rauwere variant ’s nachts laten de echte hardstyle liefhebbers aan hun trekken komen.

Twee bekende DJ’s van Hardtraxx zijn ook vertegenwoordigd in de line up van dit concept namelijk niemand minder dan Mind.Illusion & San Miquel. De volledige line up kun je vinden in dit promotiefilmpje:
YouTube Preview Image

Er is de afgelopen tijd hard gewerkt aan dit plan. Hopelijk worden onze plannen tot uitvoering gebracht, maar daar hebben ze jullie hulp bij nodig! Jullie kunnen het volledige document inzien en je stem uitbrengen op Q-dance.nl.

Laten we er samen voor zorgen dat op 11 september area 9 uit zijn voegen barst op de dikste beats! Stem op Insomnia “Your Early Nightmare”.




Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-08-2010 om 18:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Delcone 05-08-2010 @ 18:58:10

GVD wat een luky basters staan ze hier ook alweer:P

Mind.Illusion 05-08-2010 @ 18:58:14

;)

Jor-D 05-08-2010 @ 19:01:56

@Delcone

Tot nu toe staat nog niemand op die “Drop your own area” ammo bunker ;)

Succes heren :)

Delcone 05-08-2010 @ 19:06:17

Bedankt voor het uitbrengen van je stem! Er is een e-mail verstuurd naar jouw ingegeven e-mailadres om je stem te bevestigen. Je stem telt pas mee zodra je de link in deze e-mail hebt aangeklikt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Nominee 12 – Insomnia, Your Early Nightmare

Mind.Illusion 05-08-2010 @ 19:20:26

thnx!

Dennis Aka Mash 05-08-2010 @ 19:24:23

Netjes hoor! Ga straks wel even stemmen.

Titatovenaar 05-08-2010 @ 19:33:59

We doen ons best om er iets moois van te maken, stay tuned!

hdhessel 05-08-2010 @ 20:06:44

mijn stem hebben jullie :-)

Titatovenaar 05-08-2010 @ 20:14:39

Thanks :)

Edwinn 05-08-2010 @ 20:14:58

Waarom wordt die inzending van Insomnia en die andere wel op de frontpage gezet, maar van andere inzendingen niet? Lijkt me niet helemaal eerlijk maargoed..

Delcone 05-08-2010 @ 20:24:42

Edwin

iemand die nooit op deze site zit,maar nu ineens ons hulp nodig heeft.
Daar zou ik ook niet hard voor gaan rennen,en aangezien er members in de line up zitten;)

als jij kan draaien maar ook een andere dj,maar er kan er maar 1 draaien dan ga je die andere toch ook niet promoten?

Wesz 05-08-2010 @ 20:36:55

Insomnia +1

iSenSe` 05-08-2010 @ 20:43:57

is toch vet dit allemaal ofniet!

Arboza 06-08-2010 @ 00:00:54

Insomnia!! :D

The I’s 06-08-2010 @ 00:50:33

Yeah vote baby, voooote! :D

wildenberg 06-08-2010 @ 03:08:41

the geminizers _O_

San Miquel 06-08-2010 @ 08:43:50

Insomnia Baby!! :cool:
Please vote, you won’t be sorry…!

Inno 06-08-2010 @ 11:43:39

Oei dit klinkt lekker :D

Ik zeg Solutio & The I’s (vs Arboza) lekker laat laten draaien :D een na laatste ofzo :D

Maximize 06-08-2010 @ 13:17:36

Insomniaaaa :D

BadToTheBone 06-08-2010 @ 14:56:26

Gestemd!!! :D

Jur 07-08-2010 @ 19:01:35

Zelf gestemd, gepost op mijn social networks én diverse fora.

Succes mannen!

Titatovenaar 07-08-2010 @ 20:07:05

Thanks nogmaals allemaal!

Maximize 07-08-2010 @ 21:06:57

Netjes van je Jur! :)

lorennzkee 08-08-2010 @ 11:19:10

Dit ziet er onwijs vet uit, die line up :drool:
Even de andere bekijken, maar ik vrees dat die geen kans meer maken :)

lorennzkee 08-08-2010 @ 11:39:31

Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Nominee 12 – Insomnia, Your Early Nightmare

SkiggyRapz18 19-08-2010 @ 18:04:09

Hoe heet het nummer onder dat filmpje?? Verder hebben jullie mijn stem WiSH was ook al super

C-Mind 12-06-2011 @ 10:52:12

zit er allemaal dik uit michel

succes en mijn stem hebben jullie

eMule 13-06-2011 @ 18:06:43

je weet dat deze inzending van vorig jaar is?

Reageren