Q-BASE 2010: Genomineerden “Drop Your Own Area”

Op 9 juli is de ‘Drop Your Own area contest’ van start gegaan via Q-dance.nl. Het aantal aanmeldingen was overweldigend en Q-dance heeft de beste inzendingen geselecteerd.

De selectie staat hier online en er kan vanaf nu gestemd worden op jouw favoriete project:
Nominee 01 – The Recruit Conversion Area
Nominee 02 – Gobal Hard Music / GHF Presents
Nominee 03 – Strangerz
Nominee 04 – Defend the Origin – Bass, Beats & Melody
Nominee 05 – Lost In Dreams
Nominee 06 – Chaos In Order
Nominee 07 – HardStation.fm
Nominee 08 – Sense our Dream
Nominee 09 – Raket Festival
Nominee 10 – Heart for Hard
Nominee 11 – The neverending party!
Nominee 12 – Insomnia, Your Early Nightmare

Na deze stemronde krijgen een aantal finalisten de kans om hun plannen te presenteren voor Q-dance in Amsterdam. Op basis van deze presentatie neemt Q-dance een besluit over welke finalist de AMMO bunker op Q-BASE invulling zal geven.

Klik hier om te stemmen.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-08-2010 om 18:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (37)

Plaats reactie
NoiseHunterZ 05-08-2010 @ 18:57:01

raket festival gaat winnen

Mind.Illusion 05-08-2010 @ 18:57:21

Support ons team en stem op nummer 12. Insomnia “Your Early Nightmare” ;) Ons volledige plan is ook te vinden op de q-dance website.

Hier onze trailer waar ook de line up in staat vermeld ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HPH_lk1M4DM

Dakpan 05-08-2010 @ 19:10:22

Stem GHF aangezien die de enige zijn die een toevoeging voor QB zijn qua line-up.

Mike-O 05-08-2010 @ 19:19:48

Geen plannen om die stage te bezoeken dus geen interesse om ook daadwerkelijk te gaan stemmen.. Ben al super blij met de line-up die eerder gepresenteerd is :) Die dag+avond wordt genieten! :D

Robbie M 05-08-2010 @ 19:25:11

Q-BASE: Drop Your Own Area

Q-dance bood enthousiastelingen de kans om een concept in te dienen voor een eigen area op Q-BASE: wij hebben die kans gepakt! Dit is ‘Chaos In Order’.

Hoe voeg je iets toe aan een onovertroffen veelzijdig en buitengewoon professioneel opgezet festival? Door alles nét even anders te doen. Originaliteit komt voort uit vrijheid. Chaos In Order: niet weten wat je kunt verwachten vanwege de ruimte die we laten om de bezoekers op elk gegeven moment te verrassen. Chaos In Music: je laten meevoeren op een reis vol gevarieerde beats, om plotseling wakker geschud te worden door een onbevangen muzikale impuls. Vrijheid. Maar mét een richtlijn. Benieuwd? Klik!

Wij geloven in de positieve energie van Q-BASE. Wij geloven in de kracht van het onverwachte. Geloof jij in ons? Wij zijn de Hardstyle Flock, een groep fanatiekelingen die sinds jaar en dag de ontwikkelingen in elke mogelijke muziekstroming volgt. Benieuwd wat dat oplevert? Stem! Q-BASE, Drop Your Own Area, Hardstyle Flock, Chaos In Order. Doen!

http://poll.q-dance.nl/dropyourownarea – Nominee 6!

hdhessel 05-08-2010 @ 19:26:01

wou eerst voor Choas in order stemmen maar toen zag ik Insomnia, Your Early Nightmare
toen was ik verkocht :D

Wesz 05-08-2010 @ 19:26:27

Insomnia :D

Absolutsen 05-08-2010 @ 19:27:18

Ik raad iedereen ook aan daadwerkelijk de documenten door te lezen die er bij geleverd worden. Als ik de line-up bekijk gaat mijn stem uit naar GHF! :)

Randleman 05-08-2010 @ 19:27:43

gevote voor: Insomnia..,
had ook al de trailer gezien en heb nu ook alle andere area’s bekeken, maar persoonlijk spring deze er toch meer uit ook met de line-up verder;)

grtz

Edwinn 05-08-2010 @ 19:39:14

Helemaal met Dakpan eens. Daarom GHF! Die hebben er ook de meeste tijd denk ik in gestoken, ziet er erg goed uit.

Qre8ive 05-08-2010 @ 19:47:49

Jammer dat er bij sommige dingen beloofd worden die je dan toch niet krijgt :P

iSenSe` 05-08-2010 @ 20:40:53

@Lutsen
Ik denk niet dat alle mensen dat kleine (Click [here] to view) gaan zullen zien..
wat idd erg jammer is..

The Infinity 05-08-2010 @ 21:30:15

Je hebt gestemd op de volgende keuzes:
• Nominee 12 – Insomnia, Your Early Nightmare

alleen al voor: Solutio & The I’s

eMule 05-08-2010 @ 21:50:36

Ik neig naar The neverending party!
Overdag af en toe wat lekkere breakcore meepakken zou niet verkeerd zijn :D

“Hierbij passen artiesten als FFF, Sickboy, Venetian Snares, Bong-­‐ra en Shitmat.”

Dacht eventjes dat ze die allemaal in de lineup hadden, helaasch :$

San Miquel 05-08-2010 @ 22:08:36

Insomnia – Your Early Nightmare! :cool:

stefaneke 05-08-2010 @ 22:11:21

Gestemd voor 08 omdat dat de Hilverhood is ^^

Duitse 05-08-2010 @ 22:36:04

Insomnia

Maximize 05-08-2010 @ 22:53:49

Insomnia!

Bazzy 05-08-2010 @ 23:57:59

GHF… :cry: 80 artiesten in je plan zetten die allemaal hopen daar te draaien, dan heb je die stemmen alvast binnen denken ze waarschijnlijk.
Daarbij stel je een aantal artiesten op als “low-buget” en geven ze aan het liefst die duurste line-up te nemen. Terwijl er volgens mij juist al genoeg dure en bekende artiesten staan, ik gun het dan liever de wat minder bekenden.
Een goede lineup zoek je volgens mij in dit geval niet, want die staat er al op zo’n feest.

Vreemd dat niemand een “Request-area” heeft gedaan ofzo, dan kun je bij wijze van die nummers aanvragen die je anders nooit hoort of gewoon graag nog eens hoort op zulk geluid.
Ik denk nog even goed na, maar eigenlijk vind ik zo op het eerste gezicht geen enkel plan echt iets toevoegen aan een toch al geweldig opgezet feest.

Arboza 06-08-2010 @ 00:02:04

Keihard INSOMNIA!!! _0_

Vik 06-08-2010 @ 00:57:59

08, omdat dat maten van me zijn! :)

wildenberg 06-08-2010 @ 03:09:04

Insomnia! Geminizers!

Solutio 06-08-2010 @ 09:13:30

Thx mensen die voor Insomnia hebben gestemd!

En The Infinity bedankt die speciaal voor mij en The I’s stemt :D

Timmer 06-08-2010 @ 09:58:05

Insomnia gestemt, maar ik kreeg heel de pdf van GHF niet geopend dusja. Strangerz had trouwens ook wel een leuk concept kwa aankleding met die ledstrips van de regenboog! Zou er zeker dik uitzien

Lyst 06-08-2010 @ 09:59:57

@Bazzy, waarom specifiek GHF? De andere lineups hebben net zo goed wat bekendere namen er tussen staan. Bovendien slaat de reactie nergens op, want deze “bekendere” artiesten vertegenwoordigen stijlen die niet gerepresenteerd zijn op Q-base. Dus het is wel degelijk een toevoeging aan de huidige lineup. En zo vaak staan deze “bekende” djs ook niet op de q feesten (als ze er al ooit gestaan hebben).

Ik weet persoonlijk nog niet wat ik moet kiezen. Moet nog een aantal concepten doorlezen. Tot nu toe is het idee van GHF het best, maar die vult de area ook met stijlen waar ik niks mee heb. Het is in ieder geval wel duidelijk dat er in de toekomst theracords artiesten moeten komen, gezien het aantal voorstellen waarin zij voorkomen ^^

Bazzy 06-08-2010 @ 10:32:00

@Lyst Het gaat mij dus niet om de bekende artiesten op zich, maar dat zij die verkiezen boven de, naar hun zeggen “low-budget” artiesten.
Wat ze dus doen is gewoon een hele massa aan artiesten neerzetten in hun plan, die nooit allemaal op die stage kunnen staan, maar wel allemaal stemmen en hun vrienden laten stemmen. Slimme tactiek, maar als ik nu stem voor de “bekendere” en ik krijg die “low-budget” ben ik niet geholpen met hun stage. Andersom, hetzelfde.
Daarom dus niet mijn stem, om het nog even duidelijker uit te leggen ;)

Daarbij vraag je: “waarom specifiek GHF?”;
Ik zeg ook; “eigenlijk vind ik zo op het eerste gezicht geen enkel plan echt iets toevoegen aan een toch al geweldig opgezet feest.”
GHF noemde ik apart om bovengenoemde reden.

Lyst 06-08-2010 @ 11:11:21

Het was niet bedoelt als een tactiek zover ik weet. Er is niet bekend of er een bijdrage door q-dance is voor de artiesten, laat staan hoe hoog die is. Gezien het zonder opbrengsten onmogelijk is om een highbudget lineup te realiseren, hebben ze altijd nog genoeg artiesten achter de hand, die misschien minder bekend zijn, maar nog wel kwaliteit af kunnen leveren. Dat staat overigens ook allemaal netjes uitgelegd in het bestand. Overigens is het gros van de artiesten actief ghf lid en hadden ze zonder in de mogelijke lineup te staan ook gestemd voor ghf.

Titatovenaar 06-08-2010 @ 12:21:25
Inno 06-08-2010 @ 15:17:00

Insomnia :D

+1 @ Infinity
Alleen al voor Solutio & The I’s :D

Jur 06-08-2010 @ 16:19:02

Voted; Insomnia

Diamanic 06-08-2010 @ 16:40:49

Voted: GHF _O_

Rik 06-08-2010 @ 18:09:03

GHF heeft een goed concept. Maar bied mij te weinig (stijlen) die mij trekken.

Dan kies ik toch voor Insomnia.

Ferb 06-08-2010 @ 22:19:17

Sense our dream biedt een mooi scala aan stijlen mat artiesten die zowel landelijk bekend zijn en/of lokale helden zijn! Daarnaast zijn ze de enige die vernieuwing brengen met een 4D concept!

Perry’d 07-08-2010 @ 15:47:22

@Bazzy

Het is dat mijn plan niet genoeg was ,want ik had er een request area van gemaakt ;)

Titatovenaar 08-08-2010 @ 12:57:50
Opperhoofd 09-08-2010 @ 13:03:15

Jammer genoeg willen alle kindjes dat Q-Base overal dezelfde hardstyle draait.

Mijn vote: “Nominee 04 – Defend the Origin – Bass, Beats & Melody”.

Mensen… denk eens na.

Wil niet alleen de standaard vrolijke hardstyle horen.

Laten we de feesten weer eens wat kwaliteit gaan geven nu het kan.

Oxbow 09-08-2010 @ 13:35:09

Nominee 02 – Gobal Hard Music / GHF Presents
of
Nominee 04 – Defend the Origin – Bass, Beats & Melody

^^