Q-dance brengt Qlimax 2008 uit op DVD en Blu-ray

Q-dance geeft op 18 februari de Qlimax 2008 registratie niet alleen op normale DVD uit, maar heeft er ook voor gekozen om deze uit te geven in Blu-ray formaat. Dat heeft Q-dance zojuist bekend gemaakt.

Qlimax 2008 DVD en Blu-ray

Op 22 november 2008 presenteerde Q-dance de 16e editie van Qlimax in GelreDome, Arnhem. Deze editie, The Next Dimensional World, is het eerste Q-dance evenement, en zelfs het eerste dance-evenement in Nederland dat in High Definition wordt uitgebracht.

Naast het vertrouwde 2-disk digipack met een DVD en een exclusief gemixte CD, wordt er nu ook een speciale 3-disk editie uitgebracht. Dit pakket bevat naast de DVD en CD, een Blu-Ray met de Qlimax Live show in High Definition beeld en extra geluidsmogelijkheden. Naast Dolby Digital 5.1 kan namelijk ook gekozen worden voor een DTS track en een uncompressed Lineaire PCM 5.1.

Deze speciale 3-disk uitgave, met Qlimax Blu-Ray, Qlimax DVD en de door Tatanka gemixte CD, wordt in gelimiteerde oplage uitgebracht.

BLU RAY
- Qlimax 2008 Live in 1080i HD
audio: Dolby Digital 5.1, DTS, LPCM 5.1

DVD
- Qlimax 2008 Live
- The Interviews
- Backstage
- Pictures
- Highlights
audio: Dolby Digital 5.1

LIVE CD COMPILED AND MIXED BY TATANKA
01 – Tatanka & Zany feat MC DV8 – Connection
02 – Frontliner – Warphole
03 – Tatanka – Borderline
04 – Hardstyle Masterz – Junior
05 – Headhunterz – The Fear Of Darkness
06 – Crypsis Feat Sasha F – Get Hit
07 – Tatanka pres. J. Hiroshy – Showtime (Tatanka Remix)
08 – The Viper & G-Town Madness – Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
09 – Wild Motherfuckers – B2BW
10 – Hyperdrive – Punishment
11 – T4t4nk4 – Let’s Rock
12 – Crypsis – Jealousy
13 – Bass Modulators Vs B-Front – Quarantine
14 – Tat & Zat – Scary Track
15 – Duro meets Wild Motherfuckers – Cocaine Fothermucker (Jack of Sound Mashup)
16 – TNT Aka Technoboy & Tuneboy – Double Dutch Darkies
17 – Zany – Thugs (Noisecontrollers Remix)
18 – Tatarola feat Darook Mc – Insane Remix

De 2-delige digipack en de gelimiteerde 3-disk uitgave van Qlimax Live 2008 zijn vanaf woensdag 18 februari exclusief verkrijgbaar via Ticketonline.nl voor resp. 19,99 en 29,99 euro. Vanaf 28 februari zijn de pakketten ook verkrijgbaar in alle bekende winkels, zolang de voorraad strekt. Kijk hier voor een preview van de Qlimax registratie.

Wil je er zeker van zijn dat jij Qlimax Live in huis krijgt? Meld je dan hier nog even aan en je krijgt via mail als eerste bericht als je de bestelling kunt plaatsen.

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-02-2009 om 17:37 door Jor-D | Translate:

Reacties (29)

Plaats reactie
HardStyler 13-02-2009 @ 17:41:35

Niiice Fzo ? :p

Jens 13-02-2009 @ 17:42:46

Fock , die wil ‘k hebben :o

JdeBftw 13-02-2009 @ 17:45:04

dat werd ook eens tijd zeg…

Zinloos geluid 13-02-2009 @ 17:59:43

deze ga ik halen!

ada 13-02-2009 @ 18:03:50

is heel qlimax daar live op te zien

Jor-D 13-02-2009 @ 18:05:10

@ada, nee. Volgens mij is het ongeveer 15-20 minuten per DJ wat er op de DVD/Blu-ray komt te staan. (dat was vorig jaar het geval)

Dennis Aka Mash 13-02-2009 @ 18:06:57

is dit ook de eerste Q-Dance dvd die ook op Blu Ray komt?

Jor-D 13-02-2009 @ 18:07:23

Ja, staat ongeveer zo in het bericht ;) .

“…in High Definition…” oftewel, eerste keer op Blu-ray

Sunboom 13-02-2009 @ 18:34:00

Gangster!

Party Lover! 13-02-2009 @ 18:35:58

Leip als het goed is ligt die dus woensdag in de bus bij mensen die hem besteld hebben :P?

Jor-D 13-02-2009 @ 19:01:02

Nee, 18 februari kan ie gekocht worden via ticketonline. Dan heb je m op z’n snelst 20 februari denk ik.

Ravenwood 13-02-2009 @ 19:53:05

best wel lelijk dat het zo lang duurt, 28 februari in FRS ofzo?

ik hou zelf niet zo van internet bestellen, vind het leuker om in de winkel te halen, dan doe je er moeite voor zeg maar ;) dat geeft mij een beter gevoel

Bas de Vogel 13-02-2009 @ 23:40:24

dat wordt dus fijn de blu-ray editie downloaden, heerlijk zo’n bluray-speler op je laptopt ^^

stuart9 13-02-2009 @ 23:49:13

Heerlijk dat de dvd nu eindelijk komt!!! heb er echt zin om hem te kijken :p
ook hoop ik dat het een lekker knallende dvd is!!!

Oenoes 14-02-2009 @ 12:43:32

eindelijk!

Bu�ntie 14-02-2009 @ 13:02:56

Die word zekerrr aangeschaft!

Damn wat was dat toch ook weer een heerlijke party!

Dennis Aka Mash 14-02-2009 @ 14:50:56

@ Bas de Vogel: Downloaden? En dan kijken op een blu-ray speler? Hahaa! En jij denkt dat je dan nog steeds die super kwaliteit hebt.

Ga gewoon naar de winkel en koop hem!

Snor 14-02-2009 @ 18:23:50

@ Dennis
Je download exact hetzelfde als wat er op de schijf staat waar je in de winkel voor betaalt, dus kwaliteit is ook hetzelfde.

Ook nog maar ff OT: die pakken we zeker mee hehe :D

Mil�n 14-02-2009 @ 18:48:46

Whoah!! Ik heb hem al gelijk na Qlimax als pre-order besteld! Chilleshit dus!

Donovanray 15-02-2009 @ 16:09:54

@ Bas De Vogel
Op je laptop een blu-ray kijken is als naar Qlimax gaan in een rolstoel… Leuk maar je heb er niks aan…

Ik heb een PS3 aan een 42″ Full HD tv hangen… kijk dan kan je echt genieten van Blu-ray

jeroen1989 15-02-2009 @ 22:35:05

@ Donovanray

PS3 zuigt als Blue-Ray afspeelmode. Neem gewoon een normale Blue-Ray speler, en dan kan je pas egt genieten. 42 inch is wel chill :p

Bas de Vogel 15-02-2009 @ 23:53:03

@ Dennis ( waarom is er geen quote-knop? :/ )

Die kwaliteit blijft gewoon hoor, heb ik al ondervonden met o.a. Hancock en Dark Knight

enne kopen is geen optie, ik weet van mezelf dat ik zo’n DVD één keer kijk en hem daarna niet meer aanraak. Beetje zonde om daar dan 20 euro or so aan uit te geven. Daar koop ik liever de hardbass chapter 16 van.

@ Donovanray

tuurlijk dat is zo, mja als je keus hebt tussen de normale dvd downloaden en de blu-ray dan kies je toch het laatste? Ik heb helaas geen PS3 om hem daarop af te spelen dus die full-HD optie vervalt ..

Donovanray 16-02-2009 @ 02:05:44

@Jeroen

Ik weet niet waar je dat vandaal haalt, maar volgens veel testen is de blu-ray speler in de PS3 beter dan die van de spelers… Maar je zal wel een hekel hebben aan playstation dus vandaar jou opmerking…

@Bas

Ja das waar, zal wel een flinke bestand zijn om te downloaden.

Bas de Vogel 16-02-2009 @ 11:29:05

Ja klopt :P dat zijn een aantal gig, mja ik download hem, kijk hem, en verwijder hem weer, dus heb alleen last van de wachttijd

Snor 16-02-2009 @ 12:17:58

@ Bas
Zonde van je downloadtijd.
HD-materiaal wordt pas zinnig vanaf 32″ TV’s. Voor pc-beeldschermen vanaf zo’n 24″, maar iets zegt mij dat jij geen 24″ scherm heb op je laptop ;)
Tuurlijk, in theorie zit jij straks naar betere kwaliteit te kijken op je laptop, maar in de praktijk zien je ogen het verschil niet tussen DVD Kwaliteit en Blu-ray kwaliteit.

Bas de Vogel 17-02-2009 @ 00:09:20

Hmm je komt me wel deskundig over wat dit betreft. Maargoed, ik ga het meteen maar proberen, beiden versies downloaden en dan kan ik het met eigen ogen aanschouwen. En daaruit kan ik me les dan wel trekken :) .

No Fearzz 22-02-2009 @ 11:02:59

Ik heb die DVD besteld vlak na Qlimax. Heb hem nog steeds niet in huis? Hoe zit dat….?
Duurd me veel te lang :(

justin 22-02-2009 @ 15:19:04

vlak na qlimax kon je alleen de pre-order plaatsen… bestellen kan pas sinds een paar dagen. Dus als je nog niet besteld heb, snel doen dan ;)

Ik heb de DVD besteld zodra ik de mail van qlimax kreeg (paar dagen terug dus) maar heb um idd ook nog niet binnen helaas :(

Richardvs 22-02-2009 @ 23:25:14

De Blu-ray en Dvd box van Qlimax wordt deze week verzonden. Dit kreeg ik te horen van de dame van Ticketonline, die het nog even extra heeft nagevraagd. Ik bestelde direcht om 12 uur toen hij beschikbaar kwam, en ook nog niet binnen.

Ben benieuwd hoe de Blu-ray disc is op mijn 37″ HD Plasma (A).

Reageren