Q-dance in oktober naar Ziggo Dome

Iets meer dan twee jaar geleden werd de eerste paal geslagen voor de bouw van de Ziggo Dome, een nieuwe evenementenlocatie in Amsterdam. Het eerste concert hebben ze al achter de rug: op 24 juni is de Ziggo Dome officieel geopend.

Met de opening van de Ziggo Dome heeft Q-dance er een nieuwe party-locatie bij. De speciale geluidsisolatie en vlakke vloer zorgen voor een ongeëvenaarde akoestiek. De dakconstructie is voorzien van de nieuwste technieken om licht- en decorobjecten te bevestigen en aan te sturen. ‘En met ruimte voor meer dan 12.000 feestgangers kun je erop rekenen dat we hier heel wat vette feestjes gaan geven!’

Aan Q-dance de eer om op 20 oktober, tijdens het weekend van Amsterdam Dance Event, deze nieuwe hal compleet uit z’n voegen te laten barsten! Houd Q-dance.nl in de gaten voor de broodnodige info.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-06-2012 om 22:24 door Jor-D | Translate:

Reacties (6)

Plaats reactie
Poepleeg 29-06-2012 @ 00:26:07

Als ik de foto zie, zie ik mezelf niet knalle daaro..

Soundscrollerz 29-06-2012 @ 09:38:58

Als ze nou de zijkanten van het ZiggoDome, net als bij Qlimax in Gelredome met podium delen maken. Dan kan je in plaats van stoelen daar staan op tribunes.

Dan kan er zeker wel een mooi feest gehouden worden denk ik. Soort klein Gelredome met betere akoestiek. We wachten het concept wel ff af ;) Ben er nog niet geweest maar lijkt me wel leuk om erheen gaan.

Snor 29-06-2012 @ 11:51:09

Locatie lijkt me supervet, is jaren aan ontwerp vooraf gegaan om de best klinkende concertzaal van Nederland af te leveren dus dat beloofd wat!
Ben alleen bang dat als Q-Dance z’n invulling gaat geven ik de line-up weinig interessant ga vinden terwijl je wel de hoofdprijs mag betalen, we wachten het maar af!

BuzzLightyear 29-06-2012 @ 15:23:19

Ben benieuwd! :)

Jopsem 29-06-2012 @ 16:17:40

Ik zie teveel zit plaatsen. Ik denk dat Q-Dance hem helemaal gaat afladen dat je helemaal geen ruimte hebt op de vloer. Ik moet het nog maar zien. Voor de rest ben ik wel erg benieuwd naar de akoestiek ^^

jefta21 30-06-2012 @ 12:36:46

Ik heb de foto’s even bekeken op de website van Ziggo Dome. Ik vind het niet echt geschikt voor een Q-Dance feest. Alleen al vanwege de vele zitplekken.

Reageren