Q-Dance Kaartverkoop uitsluitend online vanaf 2010

Vanaf 1 januari 2010 kan je je Q-dance tickets alleen nog direct kopen via Q-dance.nl.

Als je in 2009 een ticket koopt voor een evenement in 2010 via Ticketonline of Free Record Shop,
hoef je je geen zorgen te maken, dit toegangbewijs blijft gewoon geldig.

Q-dance



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-11-2009 om 20:21 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
Xblister 04-11-2009 @ 20:29:52

Was er geen ander nieuws? beetje laat

Khadber 04-11-2009 @ 20:30:39

Ik heb niet zo heel erg veel tijd vandaag ;) .

JdeBftw 04-11-2009 @ 20:52:22

geen zorgen Khadber, voor mij is het nog nieuws :D
als Q-Dance de servers maar in de lucht kan houden :)

[NL]Sjefke 04-11-2009 @ 20:58:42

@JdeBftw

Dat lukte Ticketonline ook wel hoor, alleen werd je door verwezen naar een pagina waarop stond dat de maximum bezoekers was bereikt (Bij Qlimax tenminste)
Dus uit de lucht was hij eigenlijk niet ;)

Ik heb zelf nog maar 1x bestelt via Ticketonline en dat het erg MEGA druk was op de site (Qlimax dus) en dat vond ik al behoorlijk kut :p Ben benieuwt!

Xblister 04-11-2009 @ 21:18:57

haha ke, no offence hoor

Merlijn 04-11-2009 @ 21:58:00

Die site gaat zo hard falen. :(
Maar wel positief nieuws eigenlijk.

blik 04-11-2009 @ 22:34:22

Ik denk dat ie juist niet gaat falen maar meer bestemd gaat worden tegen heftige bezoekers.
Er moet een rede zijn waarom Q-dance dit doet en ze moeten het ticket systeem probleem verhelpen. Lijkt mij een beetje apart als ze naar een slechter medium overstappen.

TheNabster 04-11-2009 @ 22:48:00

mischien kunnen ze zo meer toezicht houden op handelaren +

Eline 04-11-2009 @ 23:25:17

Ben benieuwd, hoe het voort gaat verlopen met de tickets voor Defqon & Qlimax. Hopen dat ze daar dan toch wel nét wat extra aandacht aan besteden! ;)

Dustydus 05-11-2009 @ 00:11:43

Vind het goed zo.. nu hopen dat de kaarten goekoper worden denk het niet maarja

40.000 x 2 euro is veel voor qdance daarom gaan ze het nu zelf doen.

ik denk dat de qdance servers in het begin probleemen krijg maar daarna echt wel beter worden.

hopelijk nu meer acties om kaarten eerder te kopen of gratis te winnen.

BrunetJuh 05-11-2009 @ 13:15:34

Geef mij maar de FRS! Lekker ouderwets kaartjes gaan halen! Heb al zoveel gezeik gehad met online kaartjes kopen dat ik ze voortaan gewoon bij de frs haal.

Khadber 05-11-2009 @ 13:18:40

@BrunetJuh: De kaartverkoop van de FRS gaat ook via ticketonline, alleen krijg je dan een kaartje ipv een printje.

Zinloos geluid 05-11-2009 @ 14:12:13

Ik vraag me af waarom ze dit doen, om 2de hand verkoop tegen te gaan? of om ticketonline als tussen persoon uit te schakelen voor meer winst?.
Het zou me niet verbazen dat als je via de Q website besteld, het eigenlijk nog steeds via Ticketonline gaat.
Dat het dus eigenlijk als een onafhankelijk onderdeel gepresenteerd word, terwijl dat in weze niet zo is.

KSwoosh 05-11-2009 @ 14:33:52

zolang het maar even goed of beter werkt kan het mij allemaal niks schelen :P
maar bedankt voor de mededeling!

jeroen1989 05-11-2009 @ 23:42:56

Ik heb hier geen goed gevoel bij. Ticketonline is gemaakt om alleen kaarten te verkopen. Hun server capaciteit is veel groter om grote aantallen bezoekers te helpen. Neem qlimax. Toen waren hun servers ook over bezet. Ik ben behoorlijk zeker van het feit dat de q-dance site nooit dezelfde server capaciteit heeft. Dit wordt dus een ramp.

EvoViper7 06-11-2009 @ 16:25:14

Ik vind dit juist een positieve stap!

Dit geeft aan dat men wel naar de problemen luistert. Het is gebleken dat ticketonline de capaciteit niet aan kan.
Door dit te verdelen over 2 sites zou je theoretisch de capaciteit verdubbelen..

Iig goed dat ze er wel mee bezig zijn. Als dat probleem met die site nou opgelost gaat worden hoor je mij niet klagen..

Reageren