Q-dance presents Defqon.1 Festival Australia

Dat Q-dance zich in Australië ook wat vaker laat zien wisten wij al, maar dat Australië een eigen Defqon.1 Festival krijgt is nog helemaal nieuw!

Veel informatie is er nog niet, alleen dit plaatje:

Defqon.1 Festival 2008 - Australië

Waar, wat, waarom, hoe, wanneer zal in de komende weken duidelijk worden.

Dus heb je Defqon.1 Festival 2008 in Nederland moeten missen? En je hebt een budget van rond de 1800 euro? (excl party ticket en slaapplaats) Dan is Defqon.1 Festival in Australië misschien iets voor jou!

Bron: Q-dance.com.au



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-06-2008 om 17:47 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
willem 22-06-2008 @ 13:55:22

haha, dit meen je niet ;p . Zal denk wel wat andere shit zijn, allemaal van die shuffle gaste

Catane 22-06-2008 @ 15:39:59

Nee he :p
had toch, als ze het toch willen, liever wat dichter bij de deur gehad! maar helaas :p

Jip 22-06-2008 @ 17:38:08

@Willem

Daar dacht ik dus ook al aan..

Jip 22-06-2008 @ 17:38:48

@willem

ik dacht precies hetzelfde

Guus 24-06-2008 @ 12:19:51

Denk dat het cker aanslaat q-dance heeft daar naam gemaakt hoor Ik was bij 2 van de drie q-dance feesten in maar. Het is een zeer grote scene, wel veel shuffelaars idd. Toen er door the prophet en door dana eenmaal hardcore werd gedraaid aan het einde stroomde het wel een beetje leeg. Alleen nderlanders en mensen die open stonden voor meer bleven lekker raggen. beetje jammeer maar goed heb er wel goede verw8ingen voor.

Jur 24-06-2008 @ 14:15:55

Best grappig, die presentator van Qdance radio versprak zich tijdens de live uitzending van Defqon 1. Hij gaf toen al aan dat Qdance down under zou gaan en besefte zich toen wat hij zei, was komisch.

Marky 25-06-2008 @ 14:06:01

echt zwaar bruut! gewoon defqon overdoen, maar beetje vergezocht. dit nog gevonden:
http://img165.imageshack.us/img165/7206/dc1afg1.jpg :O

henk 25-06-2008 @ 14:09:06

Hoop ook gewoon zo’n 10 areas!
Silver en Black iig gewoon erbij.
Tymon kan wel wat kunstjes laten zien in zijn eigen land!

Marky 27-06-2008 @ 11:15:39


nieuwe locatie??

tom 16-07-2008 @ 12:14:13

is dat beeld echt, zo ja, waar heb je het uit

piet 14-09-2009 @ 07:27:15

vond het waardeloos q base kan niet eens wappie rond lopen wand dan word je dr zo bij gefouileerd en word je afgevoerd doordat je nog wat bij je hebt en dat terwijl je niet verkoopt of iemand lastig valt echt een slechte security laat ze dan bij binnen komst de mensen beter fouileren was na een uurtje al weer vrij kon k de hele nacht wachten op vervoer terug
bedankt mensen van de security was de 1ste x q base en defintief de laatste werd trouwens niet echt super vet gedraaid ga voortaan lekker naar een hardcore feest waar k van niemand last heb en lekker vaag kan zijn de mzzzlll

Khadber 14-09-2009 @ 10:55:26

@ Piet: tja, het is eigenlijk ook verboden, dus zo gek vind ik het niet eens eigenlijk, maar goed!

Mul 24-09-2009 @ 07:17:25

Wanneer dan??? Ik zit nu in Australie en zit echt te wachten op een goed feestje!!!!

LNDRTJN 24-09-2009 @ 07:24:51

@Mul
Dit bericht is inmiddels meer dan een jaar oud..
Defqon australia was vorige week zaterdag, dus veronderstel dat je die gemist hebt..

ODST 25-09-2009 @ 20:40:00

wie betaald nu 1800 € voor naar die australie te gaan lololol
tommorowland was af !!en defqon hier is leuker

Silvan 14-04-2010 @ 12:01:17

Ik ga zeker naar australië om te knallen!!

Reageren