Q-dance presents Fusion: Podcasts en kaartverkoop info

In de aanloop naar Q-dance presents Fusion – The Next Level, zal het hele oeuvre van Fusion nog eens beschikbaar komen in podcasts. Tevens is vandaag de kaartverkoop van Q-dance presents Fusion van start gegaan.

Podcasts
De eerste podcast is gemixed door Zany en omvat alle tracks van Fusion 001 tot en met Fusion 010. Je kan de podcast hier nu downloaden. De podcast zal binnenkort ook te beluisteren zijn via de Q-dance iTunes podcast.
Volgende week verschijnt een podcast van Dozer, welke Fusion 011 tot Fusion 020 aan elkaar mixt. Download in de komende weken alle podcasts via iTunes en maak dit je ultieme Fusion naslagwerk.

Kaartverkoop
De kaartverkoop voor Q-dance presents Fusion – The Next Level is gestart. Tickets zijn te verkrijgen via Q-dance.nl op deze link: fusion.tickets.q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-07-2010 om 01:19 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Perry’d 24-07-2010 @ 01:32:58

VIP-Ticket is al in de pocket! :D :D

ThaOwner 24-07-2010 @ 01:35:54

Weet niet waar het aan ligt maar als ik de podcast link (naar itunes) open.. dan crash firefox?

oostzaner 24-07-2010 @ 08:05:47

ik ga zo nog ff een kaartje kopen voordat ik op vakantie ga! :D
@ ThaOwner
met Chrome geen enkel probleem.

Q-dance4live 24-07-2010 @ 10:23:01

Tickets binnen!!

HMH regeert!!!

langemike 24-07-2010 @ 11:13:08

@ Perry’d
Enjoy your VIP ticket :P Heb 2x eerder een VIP ticket voor de HMH gehaald, verder dan een eigen ingang en toegang tot het balkon kom je niet! Het geld absoluut niet waard. Rijen zijn meestal kort bij de HMH en het balkon is weinig gezelligs aan ;)

Ga hier sowieso naar toe! Nog even wachten met aanschaf kaartje. Week erop is Pandemonium! Wat een feestmaand!

Poepislekker 24-07-2010 @ 13:22:19

wil hier zoiezo heen!

Maximize 24-07-2010 @ 15:21:45

Heb atm geen geld hiervoor. Hopen dat het niet snel uitverkocht raakt!

Munster 24-07-2010 @ 16:38:44

^ zelfde probleem op het moment geen money ,
maar daar komt verandering in want wil zowiezo dit feesie nie misse :p

iSenSe` 24-07-2010 @ 17:20:19

netjes die podcasts! ^^
Q-Dance fusion wordt een dikke vette knalbak xD

Hoeksemad 24-07-2010 @ 18:33:56

Aanwezig!
En die podcast is heerlijk!

mrlaks 24-07-2010 @ 19:19:29

Podcast geniaaal

Opperhoofd 25-07-2010 @ 12:19:30

@langemike: Wat ook een nadeel van VIP is, is dat wanneer er een vechtpartij uitbreekt op de eerste etage van de HmH ze de mensen de gangen van de balkons inslepen, waardoor jij als normale bezoeker het balkon niet meer op mag of af mag.

Plus dat op de balkons mensen voor je en achter je gaan staan dansen, terwijl daar de dansvloer voor is.

remkovzki 25-07-2010 @ 13:35:50

Aanwezig :D

Perry’d 26-07-2010 @ 00:15:37

@langemike

Ik maak graag filmpjes dus zodoende dus ook de vip ticket zodat ik vanaf het balkon een mooi uitzicht heb ;)

Mol 26-07-2010 @ 09:11:53

Kaarten in de pocket :D