Q-dance presents: Headhunterz: De line-up en website

Tijdens de LIVE Hard With Style uitzending van 31 augustus is de line-up voor Q-dance presents: Headhunterz aangekondigd. Bekijk hier de line-up en bezoek de website.

Main area
Headhunterz
Code Black
Psyko Punkz
Adrenalize
Isaac
Adaro
Ran-D
Hosted by: Villain

Area 2
Frontliner
B-Front
Arkaine
Omegatypez
Atmozfears
Hosted by: DV8

#QHHZ12



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-08-2012 om 22:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
sensa 31-08-2012 @ 22:46:59

opzich wel een mooie line-up :) , alleen jammer dat b-front en frontliner niet op main staan. isaac had van mij niet gehoeven ^^ .

Asyrian 31-08-2012 @ 23:58:57

Geen Wildstylez of Noisecontrollers? Verrassend… :huh:

Khadber 01-09-2012 @ 00:04:02

De verwachte namen. Dat is helemaal geen probleem, maar het feit dat de meeste namen mij net niet trekken en B-Front die in de tweede area staat doen me toch heel erg twijfelen om te gaan.

Dakpan 01-09-2012 @ 09:23:11

Wat maakt het uit waar een DJ draait?

Q-dance4live 01-09-2012 @ 10:28:37

Met Dakpan eens!
Ik vind het een leuke line-up, eerlijk gezegd wel een klein beetje verrassend… :)

W0uT3R 01-09-2012 @ 12:42:40

Leuke Line-Up. Verrassend, denk dat dit echt zo’n feest gaat worden waar je bij MOET zijn geweest! Eerste hardstyle in de Ziggo-Dome. Hoop dat ‘t nog staat hierna! Mijn ticket is in de pocket, en kan niet wachten tot 20 oktober!

Sunboom 01-09-2012 @ 12:50:49

Geen Prophet!

derniels 01-09-2012 @ 13:17:00

huh. wtf, totaal niet verwacht deze line-up. Ik vind het wel een super goeie line-up! Ik wil hier zeker bij zijn.
Had op ze minst wildstylez verwacht en inderdaad waar is the prophet en waarom niet een keer frontliner op de main ipv dj isaac. Die verdient het niet echt in mijn ogen. Q-dance heeft zich 99% zeker bemoeid met deze line-up.

Q-Dominic 01-09-2012 @ 14:16:09

waarom nou Ran-D én Adaro op de main?? verwissel dan een van de twee met Frontliner.. Meest ondergewaardeerde topdj als je het mij vraagt… B-front en frontliner in de tweede zaal plaatsen slaat echt nergens op :(

Wildstylerz 01-09-2012 @ 16:36:10

sowieso komt er een q-dance elite show met wildstylez en noisecontrollers die nacht;)

sensa 01-09-2012 @ 17:31:38

zou goed kunnen ja

Martinos 02-09-2012 @ 16:07:28

@ Derniels: lijkt mij wel dat Q-dance zich met de line-ip bemoeid heeft…. het is immers hun feestje. Niet heel gek dus ;)

sjeeks 02-09-2012 @ 16:41:55

waarom Frontliner niet op de mainstage? :(

dnl 04-09-2012 @ 10:30:52

Denk dat Adrenalize de nacht van zijn leven gaat krijgen. Wel dik verdiend die jongen!

Reageren