Q-dance presents: Headhunterz, in de Ziggo Dome

Op 20 oktober is het zover. In de week van het Amsterdam Dance Event zal Q-dance alles uit de kast trekken voor de inwijding van de Ziggo Dome. Met haar ongeëvenaarde akoestiek belooft deze venue de nieuwe hoofdstedelijke hardstyle tempel te worden.

Niemand minder dan Headhunterz zal optreden als host van deze nacht. Als de Nr. 1 Hardstyle DJ van de wereld is Headhunterz internationaal toonaangevend en vervult belangrijk pionierswerk in landen waar hardstyle in opkomst is. Met zijn maandelijks terugkerende podcast ‘Hard With Style’ staat hij in het hart van de scene en houdt hij hardstylers overal ter wereld op de hoogte van de ins en outs op muzikaal gebied.
Voor deze editie van “Q-dance presents” staan dan ook de beste “Hard With Style” DJ’s achter de draaitafels.

Met de allernieuwste technische snufjes in de Ziggo Dome, gaat Q-dance de nieuwe standaard zetten op het gebied van show, geluid en sfeer. Een vettere tent kunnen wij ons niet bedenken. Nederland laat je horen en voelen!

De kaartverkoop start op 11 augustus om 13.00 uur, op Q-dance.nl.

YouTube Preview Image

Bron: q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-07-2012 om 17:04 door Jor-D | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Firetrap 28-07-2012 @ 17:17:00

OPTIE!

B-ryan 28-07-2012 @ 17:28:28

Die plaat klinkt goed. Gaat hem worden denk

SvonD 28-07-2012 @ 17:38:07

waarom headhunterz… :(

C-Mind 28-07-2012 @ 17:44:02

Nieuwe heady track?

Atraxisz 28-07-2012 @ 18:00:03

Jammer van dat snelle riedeltje bij dat nieuwe nummer

Stokbrood 28-07-2012 @ 18:06:04

Had liever iets anders gezien, maar snap wel dat ze de grootste hardstyle artiest gekozen hebben. in de week van het ADE komen natuurlijk ook veel buitenlandse bezoekers hier op af.

Wildstylerz 28-07-2012 @ 18:14:26

fking vet en niks waarom hhz rot toch is een keer op man jankballen altijd

SvonD 28-07-2012 @ 18:22:47

@wildstylerz heeft niks met janken te maken hoor, vind dat meneer headhunterz al meer dan genoeg aandacht op zich gevestigt heeft.. onder andere met thrillogy en een x-qlusive achter zijn naam.. bovendien kan ik nu al een beetje de line-up verwachten waarbij wildstylez, the prophet, ran-d en noisecontrollers deel aan nemen.. maar ach over smaak valt niet te twisten, vind het alleen jammer, had wat spectaculairs verwacht :(

hurricane 28-07-2012 @ 18:34:50

Vet!! :cool: 100% zeker aanwezig!!

Wildstylerz 28-07-2012 @ 18:35:17

genoeg andere feesten dan voor jou:D!

SvonD 28-07-2012 @ 18:55:33

gelukkig wel! maar ik wacht nog heel netjes de line-up af misschien is dat een verrassing :P

Ox_Ite 28-07-2012 @ 18:57:49

Snap niet dat er hier op gewacht werd? Zoiets had ik al lang verwacht haha :p

Khadber 28-07-2012 @ 19:03:52

Grote optie. Erg benieuwd wat er zoal gedaan gaat worden.

Mol 28-07-2012 @ 20:12:44

Ik vind het verre van een gedurfde keus.

Maximum 28-07-2012 @ 20:45:25

Wel weer erg jammer dat ze de bekendste Hardstyle artiest kiezen om op die manier het feest tot een succes te maken. Weer lekker economisch gedacht door Q-Dance, maar dat wat uiteraard te verwachten. De line-up is ook al geen verrassing meer. -_- IK heb niks tegen Headhunterz en ik ben misschien wel aanwezig. Ik vind het alleen jammer dat andere artiesten geen kans meer krijgen tegenwoordig, maar de gedachtegang daar achter vind ik wel logisch. Wel een heerlijk nummertje zeg! :D

sjeeks 28-07-2012 @ 21:49:18

was wel enigszins te verwachten

frankhardenberg 28-07-2012 @ 22:43:11

@mol denk ook niet dat Q-Dance gaat gokken he, voor hun is het gewoon keiharde business, en ze weten dat als ze Headhunterz en co op de line – up zetten dat ze sowieso hun break even omzet wel gaan halen, en dan de inkomsten nog van merchandise, drinken en eten enzo erbij

BuzzLightyear 28-07-2012 @ 23:12:33

Zeker een optie! Als dit iets soortgelijks gaat worden als zijn X-Qlusive toen… :D

Pythonmaniac 29-07-2012 @ 09:52:28

Aan de trailer te zien gaat dit weer een beetje richting de oude Qlimax stijl. Alleen jammer dat de track weer niet duister genoeg is. Past niet bij de rest van het geanimeerde filmpje.

SmauGii 29-07-2012 @ 15:02:00

Sowieso heen, al is het maar omdat ik verschrikkelijk benieuwd bben naar de potentie van de nieuwe ziggo dome!

fi1try9 29-07-2012 @ 18:15:20

Had graag een Raw-Artiest gezien. :)

Khadber 29-07-2012 @ 20:44:02

Met een rauwere artiest krijg je een dergelijke tent niet vol, zeker niet tijdens ADE.

MikezDJ 30-07-2012 @ 00:29:03

Q-Dance zal zich toch op het grotere publiek richten, echte fans komen toch net zoals de mensen die headhunterz kennen als de enige goeie dj in de hardstyle… Er zullen meer van dat soort mensen komen dan mensen die geen mainstream dj willen..

Donovanray 30-07-2012 @ 01:00:17

Logische keus… Vraag me af of het een Qlimax kloon wordt, dat doet de trailer wel vermoeden. Ben wel nieuwsgierig naar het geluid in de ziggo dome.

dnl 30-07-2012 @ 11:01:17

volgens mij is die track een sacrifice edit ofzo nietwaar?

Raefix 30-07-2012 @ 14:28:09

Hoopte op een apart concept ipv een soort exclusive.
Maar toch, zwz hier naar toe heel benieuwd naar het ziggodome.

Qua opbouw hebben ze een dag de tijd…. dus ben benieuwd hoe ziek ze het kunnen aankleden.

derniels 30-07-2012 @ 18:34:03

hier wil ik zeker bij zijn!!!!!!!!!

Analoxx 30-07-2012 @ 20:03:27

Sowieso niet aanwezig :P
Of het nou een te gekke locatie is of niet, voor een Hard With Style concept ga ik echt niet naar dit feest!
Dit word een mainstreamfeest voor het leven dus sla hem over!
Lekker naar Thrilogy! CRYPSIS (l) (l) (l)

Rossieking 30-07-2012 @ 20:41:28

Raefix30-07-2012 @ 14:28:09

Hoopte op een apart concept ipv een soort exclusive.
Maar toch, zwz hier naar toe heel benieuwd naar het ziggodome.

Qua opbouw hebben ze een dag de tijd…. dus ben benieuwd hoe ziek ze het kunnen aankleden.

Nee hoor ze gebruiken gewoon zelfde stage denk alleen kleine aanpassingen

Audio-Shaker 02-08-2012 @ 09:53:04

Thrillogy de week erna dus ga absoluut niet naar HHZ.
& ik zie de ziggo dome wel met Qountdown!!

BuzzLightyear 02-08-2012 @ 21:10:26

Eehm. Was 31/12/2011 niet de laatste Qountdown?

GerQo 06-08-2012 @ 23:14:12

Denk dat Q-dance wel iets meer in petto heeft als een Xqlusive line-up van HHZ die al een Xqlusive heeft gehad,
Maar zeg nooit nooit.

Reageren