Q-Dance presents: Scantraxx 10 years

Het Label Scantraxx bestaat alweer 10 jaar en dat kunnen en willen wij niet ongemerkt voorbij laten gaan. Op 14 april blikken Q-dance en Scantraxx samen terug in de Heineken Music Hall.

YouTube Preview Image

Scantraxx stond aan de wieg van vele succesvolle artiesten, zoals Frontliner, Wildstylez, Headhunterz en D-Block & S-Te-Fan, die uiteraard op 14 april niet gaan ontbreken. Oprichter Dov Elkabas, beter bekend als The Prophet, had in 2002 een duidelijke visie: Hardstyle wereldwijd op de kaart zetten. En dat is gelukt!

The Prophet: “Wij nodigen jullie graag uit om samen deze mijlpaal te vieren. Zonder jullie toewijding was de hardstyle scene niet zo groot en sterk geweest. Het moge duidelijk zijn dat we allen één zijn; We Are One!”

Alles wordt uit de kast getrokken om de 10e verjaardag van Scantraxx groots te vieren. Nieuwsgierig geworden? Check dan de trailer. Kaartverkoop start zaterdag 4 februari om 00:00 uur, exclusief op Q-dance.nl.
Twitter mee met #QS10Y



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-01-2012 om 17:39 door Khadber | Translate:

Reacties (11)

Plaats reactie
J.orisss 28-01-2012 @ 17:51:09

Kan niet anders als vet worden dit

Q-dance + HMH = Altijd geweldig

W0uT3R 28-01-2012 @ 17:52:59

Vet! Ga ik proberen bij te zijn!!

G1LL 28-01-2012 @ 18:02:15

Ik wacht de line-up wel af.. En denk dat die wel best voorspelbaar is :P

E-rik 28-01-2012 @ 18:11:09

HMH en Q-dance is altijd weer heel erg vet! Kijken of we hier heen kunnen

Poepleeg 28-01-2012 @ 18:33:23

Als het maar geen commerciele bende wordt.. Gewoon ramme

Q-dance4live 28-01-2012 @ 18:33:33

Alles in de HMH is goed… :)

Khadber 28-01-2012 @ 18:43:32

Hangt enorm van de line-up af.

edit: oh wacht, tentamens week erna. Laat maar.

Jor-D 28-01-2012 @ 19:25:25

Gewoon beter plannen Khadber! Eerder beginnen met leren :P

RoBinVdHaRdStYleR 28-01-2012 @ 21:27:54

omg daar gaan we heen!

Snor 28-01-2012 @ 21:49:56

De vorige Q-Dance Presents: Scantraxx vond ik erg vet, maar sindsdien is én mijn smaak veranderd (rauwer) én Scantraxx (imo) ook toch zeker wel veranderd.
Gaat voor mij dus erg van de lineup afhangen; Prophet afsluiten zoals hij de vorige x deed en de 2-3 uur daarvoor A2 mensen, dan is t gewoon gaan natuurlijk, maar als de hele avond gevuld word met HHZ, WS, Frontliner, The Prophet, NC, enz. dan gaat t m niet worden. Iemand enig idee wanneer die lineup bekend gemaakt gaat worden?

Soundscrollerz 29-01-2012 @ 19:50:18

Denk er ff over na, prijsje ook ff afwachten :)

Reageren