Q-Dance presents: Scantraxx

Scantraxx en Q-dance zetten al jaren de toon binnen de hardere stijlen. Niet alleen als organisaties die veel investeren in kwaliteit maar ook in de wereld eromheen. Je wordt niet alleen omver geblazen door de sound, maar visueel is ook alles tot in de puntjes uitgewerkt; Q-dance presents: Scantraxx; de ultieme ontsnapping aan de dagelijkse sleur.

Q-Dance presents Scantraxx

Na 2 zeer succesvolle edities rondom dj Promo is het nu de eer aan Scantraxx om de nieuwe Q-dance Presents editie te hosten. Dat het label zeker in staat zal zijn dit op een succesvolle manier te doen heeft de Scantraxx World Artist Tour al bewezen; tot aan Australië toe weet iedere zichzelf respecterende hardstyle liefhebber inmiddels waar dit label voor staat. Samen met Q-dance zal dit in een overtreffende trap te zien zijn in de Heineken Music Hall.

Op zaterdag 4 oktober gaat dat dan ook daadwerkelijk gebeuren: Q-dance presents: Scantraxx. De hardstyle profeet en zijn discipelen zullen er deze nacht alles aan doen om je in Hardstyle in al haar facetten te laten geloven. Tijd genoeg om nog een paar stevige schoenen uit te zoeken want van stilzitten zal geen sprake zijn. En tijd genoeg om zo snel mogelijk een kaartje voor dit feest te bemachtigen: de voorverkoop begint op zaterdag 2 augustus. Voor een regulier ticket betaal je 39 euro, een VIP ticket kost 49 euro.

Houd www.q-dance.nl en www.scantraxx.com in de gaten voor verdere informatie.

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-07-2008 om 19:30 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Sander 25-07-2008 @ 19:33:44

Aanwezig!

snizzy 25-07-2008 @ 20:28:17

Als de boel maar niet te veel gehyped word rond scantraxx

Opperhoofd 25-07-2008 @ 22:01:10

Of zullen ze dit ook weer blijven uitstellen zoals we van Scantraxx gewend zijn.

Jor-D 25-07-2008 @ 22:13:53

Hahahha XD

Jur 25-07-2008 @ 22:17:49

Jezus gristus Opper, fulltime pessimist.
Heb jij wel plezier in je leven of “vermaak” jij je 24/7
met het surfen en zoeken naar posts waar je weer
heerlijk negatief kan huilebalken?

Niels 25-07-2008 @ 22:30:23

dit word vet

LOWrider_NL 25-07-2008 @ 23:24:35

*Trekt stamp schoenen aan*

Michel 26-07-2008 @ 09:38:00

Dit wordt zeker master!

Opperhoofd 26-07-2008 @ 10:41:21

[quote comment="1090"]Jezus gristus Opper, fulltime pessimist.
Heb jij wel plezier in je leven of “vermaak” jij je 24/7
met het surfen en zoeken naar posts waar je weer
heerlijk negatief kan huilebalken?[/quote]

Waarom grijp je altijd terug op “je leven dit, je leven dat”?
Ook een teken van je ondermaatse creativiteit.

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig.
Helaas heeft elk Hardstyle event Hardcore als einde, maar als ze dat The Masochist laten doen blijf ik voor het eerst tot het laatst.

TT_013 27-07-2008 @ 11:52:57

zeker aanwezig:D ben wel benieuwd naar de line-up

william 27-07-2008 @ 15:19:52

hoe oud moet je er voor wezen??:P
16 of 18??

Jor-D 27-07-2008 @ 15:32:02

Q-dance feesten in Nederland zijn altijd 18+ ;)

a-troxx 28-07-2008 @ 23:04:22

Ook zeer zeker aanwezig ben ik bang!

HidduH 30-07-2008 @ 16:32:14

[quote comment="1090"]Jezus gristus Opper, fulltime pessimist.
Heb jij wel plezier in je leven of “vermaak” jij je 24/7
met het surfen en zoeken naar posts waar je weer
heerlijk negatief kan huilebalken?[/quote]

hehe zeg dat welXD

Opperhoofd 05-08-2008 @ 20:46:15

[quote comment="1112"][quote comment="1090"]Jezus gristus Opper, fulltime pessimist.
Heb jij wel plezier in je leven of “vermaak” jij je 24/7
met het surfen en zoeken naar posts waar je weer
heerlijk negatief kan huilebalken?[/quote]

hehe zeg dat welXD[/quote]

Wie herhaalt het nog even een keer?

Reageren