Q-Dance Radio: Scantraxx Yearmix 2009

Zojuist is de Scantraxx Yearmix van 2009 uitgezonden op Q-Dance Radio, gemixt door niemand minder dan Frontliner! De set is opgenomen en is hier te downloaden.

Download: Scantraxx Yearmix 2009 by Frontliner

Tracklist:
01. Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
02. Wildstylez Ft. D-Block & S-te-Fan – The Human Soul
03. The Prophet – Morphed
04. Frontliner – Sunblast
05. Headhunterz – Megasound
06. Brennan Heart Ft. Shanokee – Feel U Here
07. Frontliner – The First Cut
08. D-Block & S-te-Fan – Let’z Dance
09. Wildstylez – Push That Feeling
10. Headhunterz – The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
11. Proppy & Heady – Summer Of Hardstyle
12. Frontliner & Ruthless – One Bananaz
13. Headhunterz & Wildstylez Ft. Noisecontrollers – Tonight
14. Frontliner Vs Acardipane – Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
15. High Voltage Ft. D-Block & S-te-Fan – Shiverz

Vergeet vanavond niet te luisteren naar de Qountdown-broadcast vanaf ietjes over 8 uur!
qdanceradio_groot



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-01-2010 om 19:13 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Khadber 02-01-2010 @ 19:14:27

+ Gemixt met CD’s
- Het weglaten van A-Lusion, Scope DJ, Bioweapon & Davide Sonar. Niet heel erg waardig.

wesletje92 02-01-2010 @ 19:15:31

thanks! ^^

ElSalvaje 02-01-2010 @ 19:27:36

idd Khadber, die mis ik ook.
Maar vind et tog een lekker tracklist, ik neem hem mee.

Simizle 02-01-2010 @ 19:30:21

Laat deze liggen.. niet echt een leuke tracklist :S

Sjonnie 02-01-2010 @ 19:46:41

Hitjes he..

Randleman 02-01-2010 @ 19:53:57

Haha.., is dit een Yearmix? Vind dit meer een set voor op een feest lol.
Mis ook de echte TOPPERS van dit jaar.., had hem net zo gemixed als de Fusion Yearmix _0_ alhoewel ik de nieuwe Zany/Dozer en Killer Clown weer daarop mis :P

maar goed.., is kijken of hij het waard is om te downloaden..,

TheNabster 02-01-2010 @ 21:25:48

vond de yearmix van fusion stuk beter.
heb ook meet met de fusion sound dan met scantraxx.
ze melken de tracks compleet uit bij scantraxx. ;)

Snor 02-01-2010 @ 22:18:40

Geen AlphaTwins = -1

xljarno 03-01-2010 @ 00:08:27

Heel jammer. Valt me zwaar tegen van Scantraxx :cry:

Tom 03-01-2010 @ 14:45:18

Ik heb al niks met scantraxx en dit bewijst het nog meer eens. Een jaarmix met 15 liedjes? ;)
Typisch scantraxx, zo weinig mogelijk moeite doen en maximaal cashen.

Envious 03-01-2010 @ 23:07:08

Tom heeft gelijk beetje weinig moeite!

Absolutsen 09-01-2010 @ 15:59:39

Geen Ran-D? :cry: Op zijn minst een paar plaatjes van A² records..