Qlimax 2008 is uitverkocht!

De kaartjes voor de 2008 editie van Qlimax vlogen er weer uit. Volgens Q-dance is het evenement binnen 2 uur volledig uitverkocht.

Help! Ik heb nog geen kaartje!
Net zoals met Defqon.1 Festival 2008 bestaat er de kans dat Q-dance een week voor Qlimax 2008 nog kaartjes beschikbaar stelt. Het is niet zeker, maar er is een grote kans dat dit weer gebeurt.
De kaartjes die verkocht zijn, zijn E-tickets, die gemakkelijk gekopieerd en zo dus doorverkocht kunnen worden. Hou daar dus rekening mee als je je kaartje via een andere weg probeert te krijgen.

Extra info over Qlimax 2008?
De website + line-up komt meestal een maand van te voren. De “All you need to know” info komt over het algemeen een paar dagen voor het evenement zelf.

Foto van Qlimax 2007



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-09-2008 om 16:12 door Jor-D | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
Joost 13-09-2008 @ 16:55:50

wowowowowowoww

Jos 13-09-2008 @ 16:59:32

JAJA, kaartjes besteld, laat het feest maar beginnen!!

Sjef 13-09-2008 @ 17:27:39

Kaartjes binneng! Zijn dabei dit jaar!

Nitemare 13-09-2008 @ 17:36:58

Got cards for me and my friends. This gonna be an awesome event! First time btw :D

shenk 13-09-2008 @ 17:37:54

Kaarten zijn binnen hoor :D

Jesper 13-09-2008 @ 18:05:45

Nu de line-up nog maar daar zal wel niet zo veel aan mankeren:D

Jeroen 13-09-2008 @ 18:22:22

Jah Jah, kaartjes binnen!
Voor de eerste keer erbij!
Check jullie daar, Later

Opperhoofd 13-09-2008 @ 19:20:12

TicketOnline heeft meestal na 14 dagen een nieuwe verkoopronde, niet een week voor het evenement.

Dan gaan de kaarten die niet optijd betaald zijn of waarbij er iets is misgegaan in het systeem opnieuw in de verkoop.

Xeloc 13-09-2008 @ 19:40:58

Ik heb ze gelukkig ook xD wordt me eerste Qlimax kan niet wachten!

DonoVanRay 13-09-2008 @ 20:02:41

5 kaartjes binnen :P was niet moeilijk te bestellen, site was prima te berijken.

Rzr 13-09-2008 @ 21:37:32

jaja ik ga erheen, :P nu nog binnenkomen he :)

Jos 13-09-2008 @ 22:21:23

jammer dat het zo snel is uitverkocht

LOWrider_NL 13-09-2008 @ 22:33:56

Na een half uur wachten omdat het systeem van Freerecord shop er uit lag, heb ik er toch nog 3 weten te bemachtigen :D Ik ben er bij!

Snor 14-09-2008 @ 02:54:29

Kaarten binnen :D

2 jaar geleden nog weken na start van de verkoop kaarten gehaald, vorig jaar was het na 2 dagen oid uitverkocht en nu na 2 uur, hardstyle taking over :D

Boersie QLIMAX:):) 14-09-2008 @ 11:28:13

heb nou 4 kaarten moet er nog 3 bij hebbe voor kamarade vind kloten dat zo snel ging

patke 14-09-2008 @ 12:35:53

jeej heb mijn kaartje!!!

op naar het feest(H)

haha:)

nathan 14-09-2008 @ 14:27:37

nu alleen nog binnen komen xD

maxx1e 14-09-2008 @ 15:39:26

kaartjes besteld :D eerste echt hardstyle feest wordt dit en om de line up maak ik me ook niet echt zorgen (A)

The Anim0l 14-09-2008 @ 16:23:53

kaartjes zijn binne:D:D:D

Odyssee 14-09-2008 @ 17:43:13

[quote comment="1597"]Kaarten binnen :D

2 jaar geleden nog weken na start van de verkoop kaarten gehaald, vorig jaar was het na 2 dagen oid uitverkocht en nu na 2 uur, hardstyle taking over :D [/quote]

Eerder handeleren taking over. Niet normaal hoeveel er wordt aangeboden op sites als marktplaats

http://www.pepetickets.nl/product/qlimax-tickets

er zijn nog tickets over. allemaal opgekocht

Sander 14-09-2008 @ 17:50:41

[quote comment="1608"][quote comment="1597"]Kaarten binnen :D

2 jaar geleden nog weken na start van de verkoop kaarten gehaald, vorig jaar was het na 2 dagen oid uitverkocht en nu na 2 uur, hardstyle taking over :D [/quote]

Eerder handeleren taking over. Niet normaal hoeveel er wordt aangeboden op sites als marktplaats

http://www.pepetickets.nl/product/qlimax-tickets

er zijn nog tickets over. allemaal opgekocht[/quote]

en dat is juist het ergste. Ze vragen ook nog eens belachelijke prijzen ervoor. Als ze nou gewoon iets van 5 a 10 extra vragen, okee kan ik meeleven maar meer dan 15 euro wordt toch echt te gek.

Gelukkig ziet ticketonline dit ook in. Ik verwacht wel dat ze een paar dagen van te voren nog heel wat kaarten in de verkoop zetten.

H/D 14-09-2008 @ 20:19:29

Hey effe een vraagje, ik heb kaartjes besteld, en betaald. wanneer krijg ik ze via mijn mail binnen?
Groeten ORBB.

Jor-D 14-09-2008 @ 20:27:48

[quote comment="1610"]Hey effe een vraagje, ik heb kaartjes besteld, en betaald. wanneer krijg ik ze via mijn mail binnen?
Groeten ORBB.[/quote]

Hoe heb je betaald? En heb je al wel 2 bevestigings mailtjes gehad van Ticketonline?

Als je met iDEAL hebt betaald dan krijg je ze waarschijnlijk morgen als je ze gisteren niet gehad hebt.
Als je met overschrijving hebt gedaan, dan duurt dat een paar dagen langer.
Als je met creditcard hebt betaald kreeg je ze 15 minuten later al binnen via de mail.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.

Mol 14-09-2008 @ 22:23:22

Meer dan 15 euro mag je blij zijn, wacht maar tot vlak voor het event, geschatte prijs op zwarte markt? 150..

Hardstylerrr 15-09-2008 @ 18:37:11

PFFF niet normaal, ik heb nooit geld in het midden van de maand:P t zou bijna betekenen dat ik niet kan gaan of ik moet goede vrienden hebbe ;)
maar het is niet normaal 2 kaarten qlimax 230 euries… 115 pst… (officele internet dealer) pfff asociaal.. niet dat ik het er niet voor over heb…

H/D 15-09-2008 @ 21:35:19

[quote comment="1611"][quote comment="1610"]Hey effe een vraagje, ik heb kaartjes besteld, en betaald. wanneer krijg ik ze via mijn mail binnen?
Groeten ORBB.[/quote]

Hoe heb je betaald? En heb je al wel 2 bevestigings mailtjes gehad van Ticketonline?

Als je met iDEAL hebt betaald dan krijg je ze waarschijnlijk morgen als je ze gisteren niet gehad hebt.
Als je met overschrijving hebt gedaan, dan duurt dat een paar dagen langer.
Als je met creditcard hebt betaald kreeg je ze 15 minuten later al binnen via de mail.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.[/quote]

Thx man! ik heb het met een overschrijving gedaan.
en ik had daarvoor al een mail gekregen dat ik ze had gereserveerd. dus neem aan dat het wel goed zit. hoop dat ik ze nu snel binnen krijg :) (Wil gewoon niks missen van dit feest :P)
thx man!

lindsay 15-09-2008 @ 21:42:32

Ik wil zograag naar qlimax.Ik was vorigjaar ook…mare ditjaar gaat zo snel ineens was het uitverkocht zaterdag 13e wilde ik kaartjes kopen en is helemaal niks meer wil super graaaaaag daarheen vond het zo vet! vind jammer dat ik dit jaar moet missen helaas…Veel liefs groetjes lindsay

Mol 18-09-2008 @ 06:37:24

[quote comment="1624"]Ik wil zograag naar qlimax.Ik was vorigjaar ook…mare ditjaar gaat zo snel ineens was het uitverkocht zaterdag 13e wilde ik kaartjes kopen en is helemaal niks meer wil super graaaaaag daarheen vond het zo vet! vind jammer dat ik dit jaar moet missen helaas…Veel liefs groetjes lindsay[/quote]

Misschien is er op het forum nog iemand die er een kan missen?

Opperhoofd 20-09-2008 @ 12:36:00

[quote comment="1597"]Kaarten binnen :D

2 jaar geleden nog weken na start van de verkoop kaarten gehaald, vorig jaar was het na 2 dagen oid uitverkocht en nu na 2 uur, hardstyle taking over :D [/quote]

Handelaren taking over.

Opperhoofd 20-09-2008 @ 12:37:34

[quote comment="1613"]Meer dan 15 euro mag je blij zijn, wacht maar tot vlak voor het event, geschatte prijs op zwarte markt? 150..[/quote]

Zolang mensen dat blijven neertellen zul je dat blijven houden.

Als iedereen nou gewoon eens meedeed met het niet-kopen van die Marktplaats tickets, neemt niemand meer het risico extra tickets te bestellen omdat je ze niet kwijtraakt.

Mol 20-09-2008 @ 16:12:38

Dat helpt ook niet echt om de simpele reden dat de prijs dan wat daalt, naar bijvoorbeeld 100 of 90, dan worden de kaarten alweer opgekocht en dan stijgen de prijzen weer. We zullen er mee moeten leven jammer genoeg..

+Flip 20-09-2008 @ 20:38:07

Doe het gewoon goed, haal als je geld over hebt gewoon genoeg kaarten, kun je die zo kwijt aan bekenden voor een normale prijs.

Heb ik ook gedaan, 22 kaarten gekocht, en aan vrienden die even geen geld hadden verkocht voor normale prijs. Niks mis mee naar mijn idee.

Wouter 22-09-2008 @ 13:46:06

hoe zit het eigenlijk met etickets, krijg je later de echte tickets thuisgestuurd of moet je het hier echt mee doen?

+Flip 22-09-2008 @ 14:29:38

[quote comment="1645"]hoe zit het eigenlijk met etickets, krijg je later de echte tickets thuisgestuurd of moet je het hier echt mee doen?[/quote]
Daar moet je het echt mee doen!

Wouter 22-09-2008 @ 15:21:37

ok thnx

koen 22-09-2008 @ 16:56:08

hee even vraagje over de 2e verkoop. wordt dat aan gegegen of dat die er komt en welke datum tijdstip.. iemand die mij hierover wat meer info kan geven?

gr koen

Stefann 26-09-2008 @ 11:39:29

Ben er weer !
hoop dat ‘t weer super vet wordt!
heeft iemand enig idee wanneer de line up bekend word gemaakt?

xx

Ruben 13-10-2008 @ 20:09:45

[quote comment="1587"]Nu de line-up nog maar daar zal wel niet zo veel aan mankeren:D[/quote]
raar igg dat je kaartjes moet kopen voor de line-up

wouter 17-11-2008 @ 15:02:48

Weet iemand wanneer de timetable bekend word gemaakt?

Reageren