Qlimax 2009: De Eerste Informatie

Voor de 7e keer op rij keert het bekendste indoor evenement van Q-dance terug naar de Gelredome in Arnhem.

Voor het doorgewinterde Q-dance publiek doet Qlimax zijn naam alleen eer aan als het verrassend is en de verwachtingen overtreft. Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.

De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen. LET OP: Dit jaar is er geen verkoop bij Free Record Shop! Qlimax was vorig jaar in een dag uitverkocht dus wees er snel bij! Voor meer informatie kun je de komende tijd op Q-dance.nl terecht.

Qlimax , 21 november 2009, 22:00 – 07:00, Gelredome Arnhem



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-09-2009 om 19:33 door Khadber | Translate:

Reacties (45)

Plaats reactie
dutchhunters 11-09-2009 @ 19:36:46

maar twee kaarten bestellen???? :cry:

Kaptain 11-09-2009 @ 19:37:29

Ben benieuwd naar de Line Up. ^^

Machiel 11-09-2009 @ 19:38:06

2 kaarten, aj!

sparkieh 11-09-2009 @ 19:40:51

Waarom maar 2 kaarten? Dat is best gierig :sad:

Khadber 11-09-2009 @ 19:42:48

2 kaartensysteem…
Simpele rede: Handelaren!
Gevolg: Servers die nog harder overbelast raken.

Karig berichtje trouwens.

Jor-D 11-09-2009 @ 19:44:44

2 kaarten meer dan genoeg :)
ben benieuwd hoe de ticketonline site het houdt op de dag van de verkoop :p

dawasiknie 11-09-2009 @ 19:59:22

Nou, hopen dat het geen totaal gekkenhuis wordt op de dag van verkoop…

TheNabster 11-09-2009 @ 20:00:08

op de verkoop datum na allemaal info die we al wisten

Simizle 11-09-2009 @ 20:00:34

Pff.. had vorig jaar veel geluk. Het was in een half uur uitverkocht en kon gelukkig er doorheen komen :)

Heb er weer zin in!:D

Michelle 11-09-2009 @ 20:04:11

Pfff en deze editie moet ik dus missen :cry: :cry:
Vanwege het uitje dat we hebben, omdat me opa en oma 50 jaar getrouwd zijn…

sjonnie 11-09-2009 @ 20:11:23

Hoe duur is ong kaartje qlimax, iemand idee? ^^

EvoViper7 11-09-2009 @ 20:12:32

2kaarten maar?
Dat wordt klaarzitten, maar vorig jaar kwamen we er prima doorheen! Ga ervanuit dit jaa rook weer. :D

Jeroen! 11-09-2009 @ 20:44:32

@sjonnie: ga maar uit van iets tussen de 50 en 60 euro ;)

Frank 11-09-2009 @ 21:07:21

Dan zit ik nog in Sydney
Fuck
Hoe moet ik dat nou roggelen

:cry:

Dennis Aka Mash 11-09-2009 @ 21:22:13

Eerder vertrekken uit Sydney!

remkovzki 11-09-2009 @ 21:42:21

2 kaarten is wel klote, moet je wel geluk hebben wil je meerdere kaarten bestellen. Klote website altijd.. :(

Frank 11-09-2009 @ 21:45:56

JA DUHHH
We vertrekken de 26ste terug
We gaan naar DEFQON.1 AUSSIE, zat zo in een buffel :cool:

Nickk 11-09-2009 @ 22:22:23

Hopen dat het geluid beter is als vorig jaar. “maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.”
Als ze dit maar menen. Vorig jaar was het bagger dat geluid

xeone 11-09-2009 @ 22:36:04

eindelijk info hier moet ik weer heen :D

letwan 11-09-2009 @ 22:36:05

Hmmm….. ik weet niet of ik dit jaar weer naar Qlimax ga, k vond t tog wel een
klein beetje tegenvallen de vorige x…..
vooral t geluid was egt zwaaaaaar naar de klote :(

Q-dance4live 11-09-2009 @ 23:08:59

2 kaarten??? ik heb meer vrienden hoor! :p

@letwan : laatste keer was idd niet top, maar ja het blijft Qlimax

Maximize 11-09-2009 @ 23:13:25

Proberen we weer bij te zijn, maar 2 kaarten, wij hebben er toch zeker meer nodig :(

Ravenwood 11-09-2009 @ 23:13:34

denk niet dat ik deze ga halen ivm geld :( geen werk op het moment… maar wie weet, er kan veel gebeuren in een week. :D

Noizeoffice 11-09-2009 @ 23:43:35

Qlimax heeft emotionele waarden voor mij dus ga er zoiezo wel heen!
ben benieuwd met de vernieuwde innovaties!

remkovzki 12-09-2009 @ 00:08:01

@letwan

Het ligt er heel veel aan waar je staat. Wij stonden in het begin links vooraan. daar was het kut, maar aan het einde stonden we onder het grote q-dance logo, en daar was het zeer goed..

Khadber 12-09-2009 @ 00:15:52

@ Ietwan

Qlimax is gewoon een prima feestje, maar bij sommige mensen ligt het verwachtingspatroom zo gigantisch hoog dat je er gewoon simpelweg niet aan kan voldoen. Het is gewoon een groot 1-zaals feest met dezelfde namen als die je het hele jaar ziet op Q-Dance feesten met een gigantische lichtshow eromheen, het zal heus niet het feest van het millenium worden, dat is wat sommigen wel verwachten.

broodroosterr 12-09-2009 @ 09:44:20

qlimax heeft mooie show en lineups zijn altijd goed, alleen de drukte is gewoon killing imo als je een negatief punt zou moeten geven…zou dat hem zijn

Jeroen! 12-09-2009 @ 09:45:27

@broodroosterr idd, die drukte was echt niet leuk meer gewoon.

Dustydus 12-09-2009 @ 10:22:38

ga dr maar van uit dat ze 56 tot 58 euro gaan kosten. 2 kaarten per kland is gewoon KLOTEN ! nu moet ik nog vrij gaan nemen om kaarten te kunnen kopen !. gaat nergens over. doe gewoon 4 ofzow.

maar ik ga het zeker probeeren :D echt dik feestje :D

Nickk 12-09-2009 @ 11:07:40

@ Khadber & anderen; Ben bij Hardbass geweest, en vond het geluid daar toch zeker beter als bij Qlimax. En dat heeft niks met mijn verwachtingspatroon te maken.

FRArnold 12-09-2009 @ 11:12:40

Ik moet 8 kaarten hebben!! :p

letwan 12-09-2009 @ 11:17:22

klopt, t ligt er ook cker aan waar je staat….8eraan heb je heel goed geluid,
maar hoemeer jenaar voren loopt des de fokt op het geluid word…mja blijft wel een mooie show:)

Hardstyleking 12-09-2009 @ 12:06:29

eerr volgens mij is het anders om.
als je der heen gaat weet je dat het geluid niet optimaal is, dus maak er geen reden van om mijn feestje te verpesten, dank u!

M-bition 12-09-2009 @ 12:35:45

Vorig jaar zo’n bagger feest gehad! Voor mij geen feestjes meer in de gelredome.. Het geluid is ook zooooo f*cking zacht! En vond vorig jaar de editie en line-up sowieso slecht! Maarja vandaag naar Q-base :D gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :D

manuela 12-09-2009 @ 13:48:49

als het dit jaar maar beter geregeld is met de kluisjes enzo!!!! vorig jaar moest je in je blote armen en alles buiten wachten :-S zwaar klote in die kou :-S

broodrooster 12-09-2009 @ 13:51:40

vind het geluid altijd het beste overkomen mid-midachterin, plus je neemt een mooie show mee die er standaard is in de gelredome.. en wat de kou betreft…blijft idd lastig ook als je naar de wc moet is het zijken en direct wegwezen ;p

SoundTunerZ 12-09-2009 @ 14:14:00

Ik vind dat ze nog wat weinig info geven hopelijk komt er voor de 26e nog wat extras bij, line up ofzo. Heb iig tot dan de tijd om te denken of ik ga. Had wel van meerdere mensen gehoord dat vorig jaar en het jaar daarvoor het wat minder was dus ik weet t nog niet…

Nipsen 12-09-2009 @ 15:41:57

als je 2 kaarten aanklikt kwam je er met defqon zo doorheen, met 4 kaarten niet….

zit dit weekend met me vriendin in Antwerpen, dus moet nog heel wat regelen voor mensen die of voor mij fixen, of op mijn account kopen…. ff kijkenG

KSwoosh 22-09-2009 @ 11:38:43

zeer nice
hopelijk wordt dit mijn eerste keer qlimax
weet iemand eigenlijk hoe duur die kaartjes ongeveer worden?

Jor-D 22-09-2009 @ 13:12:04

@KSWoosh, ik gok niet minder dan 53 euro (regulier) en 73 euro (vip). Dat waren namelijk de prijzen van vorig jaar.

Kan alleen niet terug vinden of dat incl. die achtelijke fee/besprekingskosten is…

Khadber 23-09-2009 @ 09:35:34

Let op: Kaarten zijn NIET te koop bij Free Record Shop..

broodroosterr 23-09-2009 @ 10:10:52

@khadber
goed dat je het zegt haha, wou net als vorig jaar weer strijden in de FRS voor kaarten, maar weer f5-en dan ;- )

Niels 24-10-2009 @ 13:53:48

Line up 2009:
Isaac
A-lusion
Davide sonar
Brennen heart
Technoboy
D-block & S-te-fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Deepack
Noise suppressor

magdi 15-01-2010 @ 23:07:30

ik ben pas 14 maar ik vind qlimax gewoon kk hard is gewoon het besten wat er is ^^

clarissa 31-03-2010 @ 19:27:45

ben naar HARD BASS geweest was echt super dus qlimax we komen er aan .
maar 2 kaartjes balen heb er 10 nodig voor me feesie

Reageren