Qlimax 2009 DVD, Blu-Ray en CD vanaf nu te bestellen

Op 21 november 2009 presenteerde Q-dance de 17e editie van Qlimax in GelreDome, Arnhem. Deze editie, The Nature of our Mind, wordt voor het tweede jaar op rij uitgebracht in High Definition. Het digipack wordt in een speciale 3-disc editie uitgebracht. Dit pakket bevat naast de DVD en CD, een Blu-Ray met de Qlimax Live show in High Definition beeld. Naast Dolby Digital 5.1 kan nu ook gekozen worden voor een DTS-HD audio track voor de meest veeleisende liefhebber.

Deze speciale 3-disk uitgave, met Qlimax Blu-Ray, Qlimax DVD en de door Brennan Heart gemixte CD: de liveset van de avond, wordt in gelimiteerde oplage uitgebracht.

YouTube Preview Image

BLU-RAY
- Qlimax 2009 Live in 1080p HD
- Documentary
- Exclusive Backstage footage, Brennan Heart live unedited
audio: Dolby Digital 5.1, DTS-HD

DVD
- Qlimax 2009 Live
- Documentary
- Exclusive Backstage footage, Brennan Heart live unedited
audio: Dolby Digital 5.1

Live cd compiled and mixed by Brennan Heart
01. Brennan Heart – Just As Easy (Wildstylez vs. SMD Remix)
02. Brennan Heart – Musical Impressions
03. Brennan Heart feat. Shanokee – Feel U Here (Edit)
04. Brennan Heart – Van Der Helen Is A Rockstar (Qlimax DJ Tool)
05. Showtek – We Speak Music
06. Brennan Heart – One Blade (Noisecontrollers Remix)
07. Wild Motherfuckers – Fuck It Up (Edit)
08. Clive King & Xzellar – Evolution Leaps FWD (Intro Edit)
09. Brennan Heart – Till U Believe It
10. Showtek feat. MC Stretch – Freak
11. Brennan Heart – Love, Sadness & Desire (LSD)
12. G-Town Madness & The Viper – Come As One (Brennan Heart Remix)
13. Noisecontrollers – Venom (Wildstylez Remix Edit)
14. Headhunterz – The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
15. Brennan Heart – Remember, remember (Edit)
16. Frontliner – The First Cut
17. Blademasterz – Audiometric (Put Your Hands Up and Say “Hell Yeah” Edit)
18. Brennan Heart & Wildstylez – Reputation Game

De gelimiteerde 3-disc uitgave van Qlimax Live 2009 is vanaf nu exclusief verkrijgbaar via de Q-dance merchandise store op Q-dance.nl voor €24,99. Als je het digipack nu bestelt, heb je ‘m uiterlijk 26 februari in huis.

Vanaf 28 februari zijn de pakketten ook verkrijgbaar in alle bekende winkels, zolang de voorraad strekt. Kijk hier voor een preview van de Qlimax registratie.

Q-Dance hoopt dat je net zoveel plezier hebt bij het kijken van de BLU-RAY of DVD als zij hebben gehad met neerzetten van Qlimax en het maken van de live registratie.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-02-2010 om 13:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (66)

Plaats reactie
Jor-D 19-02-2010 @ 13:02:39

Qlimax 2009 Live in 1080p HD EN DTS-HD (l) (l)

Anxiety 19-02-2010 @ 13:04:50

Besteld :D
Hier ga ik echt van genieten, net als 21 November (l)

Kepro 19-02-2010 @ 13:05:44

Waarom nou Brennan Heart:(

bstyler 19-02-2010 @ 13:07:58

de cd :) :):):):)

PatrickG40 19-02-2010 @ 13:09:55

In de cd had wat meer variatie gemogen maar dat is mijn mening :x

HSHengelo 19-02-2010 @ 13:19:20

beetje veel Brennan Heart, Nature of our Mind staat er zelf niet eens op :s

Wesz 19-02-2010 @ 13:19:43

Ben benieuwd naar deze nummers alleen
Brennan Heart – Van Der Helen Is A Rockstar (Qlimax DJ Tool)
Brennan Heart – Till U Believe It
Brennan Heart – Love, Sadness & Desire (LSD)
G-Town Madness & The Viper – Come As One (Brennan Heart Remix)

JVDK 19-02-2010 @ 13:22:18

Waarom nou altijd die brennanheart. Die nummers van hem kennen we ondertussen wel

WIJNUH 19-02-2010 @ 13:32:58

had liever a-lusion of deepack gezien, brennan heart komt me onderhand mn strot uit..

Dj Skitzo 19-02-2010 @ 13:50:50

de cd van vorig jaar was beter maar ga de dvd zeker halen :)

PatrickDRD 19-02-2010 @ 13:51:47

Top CD!

milder 19-02-2010 @ 14:07:04

Was dikke set op Qlimax van Brennan Heart, maar dat kon ook eigelijk niet anders na de slappe hap van Davide Sonar en A-lusion. Gister al die dvd besteld, dacht eerst dat het een foutje was omdat er nergens iets over te lezen was.

Nu wachten tot de postbode hem komt brengen :sad:

TakkU 19-02-2010 @ 14:12:53

Ik dacht dat DBSTF de CD zou gaan maken! Was al wel bekend dat de CD die zou gaan komen een liveset zou zijn, maar beetje vreemd dat dit nu ineens de set van Brennan Heart is! Vind t wel een veel vettere set overigens, dat wel :P

G1LL 19-02-2010 @ 14:13:55

Ziet er goed uit! Wordt sowieso aangeschaft als ik niet meer krap bij kas zit!

Marino 19-02-2010 @ 15:00:24

Waarom laten ze NC die live cd niet in elkaar flansen…??
Brennan Heart heeft een paar leuke nr’s maar thats all… aan de andere kant kan het ook zo zijn dat die er dit jaar niet bij is… ( zou fijn zijn… ik vond zijn set niet echt geweldig )

Maar de dvd previews zagen er nice uit… dus nu maar afwachten tot de mailman komt!

Michelle 19-02-2010 @ 15:06:26

Niet eens de Anthem van Qlimax erop :cry:
DVD is besteld :D

Frontliner – The First Cut (l)

hdhessel 19-02-2010 @ 15:23:59

ik heb alleen dvd speler moet ik hem dan gwoon bestellen ?? of hoe zit dat ?

No Fearzz 19-02-2010 @ 15:24:35

Besteld!!! :cool:
CD ziet er idd matig uit… :cry:

Alleen Till U Believe It & Come as one zijn wel dik van BH.
Maarja tgaat mij toch meer om de beelden (l)

wesletje92 19-02-2010 @ 15:32:09

@ hdhessel
Dan zou ik alleen de dvd versie bestellen, ik weet niet of die er is?
Zo niet, dan heb je eigenlijk niks aan de blu-ray!

De boaa 19-02-2010 @ 15:32:41

ben benieuwd hoe lang het duurt voor die op youtube staat

hdhessel 19-02-2010 @ 15:34:43

@ wesletje92 gekrijgt 2dvd’s en 1 cd 1 dvd blue ray 1 dvd en 1 cd

G1LL 19-02-2010 @ 15:57:16

@ De boaa

Omdat je dan de dvd niet hoeft te kopen?

frankhardenberg 19-02-2010 @ 16:21:09

@ g1ll
sjonge jonge ga niet gelijk in de aanval…
hij bedoelt waarschijnlijk dat er mensen zijn die het gelijk weer uploaden op youtube..

Lal 19-02-2010 @ 16:32:30

@ hierboven: de DVD, CD en Blu-Ray zitten samen in dat digipack. LEZEN!

I_K 19-02-2010 @ 16:33:53

Ik ben best blij dat mensen ze ook op youtube zetten !

Ten eerste ik heb de blu-ray ookal besteld dus geen boze blikken naar mij toe.
En als ik bijvoorbeeld als je op school zit is het ideaal om nog even na te genieten, en daar is youtube dan best handig voor :D

Henk-Jan 19-02-2010 @ 16:39:33

Beter dat the nature of our mind niet op de cd zit.

wesletje92 19-02-2010 @ 16:43:34

@Lal
Vorig jaar kon je namelijk ook een cd + dvd pack komen, en een digipack met dvd, blu-ray en cd. ;)

Bas de Vogel 19-02-2010 @ 16:46:01

Ik vind het juist wel leuk idee voor een CD, een liveset van de desbetreffende avond :D echter had ik dan liever die van Davide Sonar gehad.

De boaa 19-02-2010 @ 17:00:14

@ g1ll

Haha, rustig maar hoor..
ik koop altijd de dvd’s van de feesten waar ik ben geweest, als leuke herrinering, dus ook deze komt erbij ;)
Maar vind het altijd lelijk als een dvd paar dagen later al volledig op youtube is te zien..

derniels 19-02-2010 @ 17:26:00

het had mischien leuk geweest als er ook een nummertje tussen zat van brennan heart, maarja helaas

NoiseHunterZ 19-02-2010 @ 17:26:49

eindelijk (l) maar vind die cd van bh wel zo raar

raiser 19-02-2010 @ 17:50:35

dvd wordt wel vet denk, maar de cd… BH zoiezo niet mijn stijl…

Mol 19-02-2010 @ 18:16:37

DVD wordt waarschijnlijk wel aangeschaft maar die CD is echt 3x niks.

Bas de Vogel 19-02-2010 @ 20:07:50

de CD moet je sowieso eigenlijk gewoon zien als een extra goodie

Alex 19-02-2010 @ 20:08:50

- Qlimax 2009 Live in 1080p HD!!

en het beste nog DTS-HD!!!!!!!!!!!!!!!

Rik 19-02-2010 @ 20:33:08

Hmm… twijfel nog.

FearFM 19-02-2010 @ 20:34:45

vv

kees 19-02-2010 @ 20:54:39

Sjakies lees nou eens goed voordat je reacties plaatst. Ze hebben een cd gemaakt van de live act van brennan heart, zou dus eerder vreemd zijn als d-block ft. S-Te-Fan er op staan

sjuul 19-02-2010 @ 22:36:24

Brennan Heart – Love, Sadness & Desire (LSD)

Is dit hetzelfde nummer als unknown analoq – i like ur style?

Iedereen moet trouwens niet zo zeiken over die cd. Ik vind ‘t juist wel mooi. En het is nou eenmaal een cd van een liveset en dat is dus brennan heart. ik meot zeggen dat hij supergoed speelde die avond. en ja dan is ‘t ook logisch dat er veel nummers van hem tussen staan, hij heeft tenminste veel eigen nummers end at maakt hem een goeie dj.

Sunrise8 19-02-2010 @ 22:39:25

ik heb hem ook gelijk besteld en ook gelijk wat andere q-dance dingetjes meegenomen :D . toch leuk zulke acties..
Wat een topfeest was het, thanks q-dance voor (weer) een onvergetelijke avond :)

Luck-E 19-02-2010 @ 22:55:15

Ben ik nou gek of hebben D-Block & S-te-fan wel de cd gemixt die net na Qlimax uitkwam en waar wel the Nature of Our Mind op staat? >.< Ik vind t wel vet dat er een liveset op cd wordt uitgebracht en dan is Brennan Heart naar mijn idee een goede keus!!

tomb 19-02-2010 @ 23:21:37

Besteld :)

Sjaak1 20-02-2010 @ 00:23:00

Haha, wat een kloten cd zeg.. al die breaks -_-

Mystic Dummy 20-02-2010 @ 01:42:15

Hebben hebben hebben :D

Nout 20-02-2010 @ 15:29:10

besteld :)

Marino 21-02-2010 @ 21:41:08

Ik heb de dvd vrijdag besteld… er staat hier nu dat die voor de 26e in de bus ligt… zou fijn zijn als iemand even kan vermelden wanneer hij of zij hem heeft besteld en heeft ontvangen… ben ik op de hoogte wanneer ik in mijn vakantie vroeg me bed uit moet om de dvd te bekijken;) ( olympische winterspelen zijn slecht voor je dag/nacht ritme :P )

jans1987 21-02-2010 @ 22:01:35

Wat is dit nou weer, ik heb geen mail of niks gehad terwijl ik wel pre order had gedaan :(
Nja vandaag toch maar besteld dus

Sjuul 22-02-2010 @ 19:02:38

Vrijdag besteld, kan niet wachten tot dat ie binnen is.
Als iemand ‘m binnen heeft en heeft gezien vertel erover(a) ben echt benieuwd previews waren super dus.

I_K 24-02-2010 @ 12:48:11

nog niemand heeft hem binnen ?

Ralph 24-02-2010 @ 13:10:55

Waarom niet gewoon volgens zo’n tnt track and trace systeem. Weet nu totaal niet of hij al is verzonden. Maar goed we wachten het af.

Q-dance4live 24-02-2010 @ 18:09:22

@ I_K

Ik heb hem ook afgelopen vrijdag besteld… rond 10 uur ‘s morgens… zat vandaag nog steeds niks bij de post :(

Q-dance4live 24-02-2010 @ 18:30:12

UPDATE!!!!

Ik lees net op twitter (Q-dance twitter) dattie morgen op de mat ligt!!!

:) :) :)

E-rik 24-02-2010 @ 18:41:46

morge na school meteen luistere :D

Marino 25-02-2010 @ 12:10:56

HIJ IS BINNEN (h)

vanmorgen met de postbode binnen gekomen…
Eerste indruk is goed… Isaac, Alusion & davide sonar heb ik net gehad… lekker tempo der in.. en ook een hele goeie montage.. ga um nu verder kijken.. ik houd jullie op de hoogte ;)

Owhja.. ik heb um vrijdag besteld rond 15:00

Ralph 25-02-2010 @ 12:24:42

HIJ IS BINNEN!!!
heb hem zaterdag avond besteld, bij een vriend zondag. En allebei al binnen! Toppie q-dance!!! :D :D :D

tom 25-02-2010 @ 12:30:36

Hij is binnen :)
lag vannogtend half 10 op de deurmat
vrijdag avond besteld :)

Jeroentjuh82 25-02-2010 @ 12:58:25

@ Marino en tom, hebben jullie geluk want ik heb de pack nog niet,heb m vrijdagochtend rond 8.25 besteld ma goed komt vandaag of morgen wel :D

Marino 25-02-2010 @ 14:17:23

Dvd net bekeken (H)
Heel netjes gedaan…
der zit dit jaar ook iets nieuws bij… ze hebben de brennan heart set, helemaal opgenomen en je ziet dus op je beeldscherm ongeveer 9 camera’s die alles hebben opgenomen tijdens de set van brennan heart… echt mooi gedaan…

Daarentegen valt de set van noize suppressor tegen,, de preview is nagenoeg hetzelfde als het materiaal op de dvd… Deepack ramt keihard door op de set… en de stijl van noisecontrollers en hhz worden goed weergegeven… D-block s-te-fan valt mij een beetje tegen… op qlimax zelf was het geweldig hoe die jongens opkwamen,, met al die snippers die uit de lucht kwamen vallen.. daar zie je op de dvd weinig van terug…

Maar dat is tenslotte mijn mening.. ;)

Veel kijk plezier

michael 25-02-2010 @ 15:43:14

juist binnen! ga gelijk koeken

yannick 25-02-2010 @ 20:55:41

Vette film geworden!!

Sunrise8 25-02-2010 @ 21:13:28

hij is binnen en wat een dvd :D . thx q-dance ;)

Jeroentjuh82 25-02-2010 @ 23:08:04

Vette dvd hoor,van de 1 wat meer als van de ander gefilmd ^^ en ik ben nog te zien onder brennan heart live

JolleNL 26-02-2010 @ 12:27:28

Haha das wel vet als je op die dvd staat. Ik heb hem nog niet besteld maar ik ben wel van plan dat te doen.

Sjuul 26-02-2010 @ 21:12:41

Gister binnen, meteen gekeken. Het is een goeie dvd maar toch valt ie mij tegen. De helft van de dvd is show en breaks.
NC, deepack en noise supressor zijn wel supervet!

rensiexx 27-02-2010 @ 12:46:33

24ste besteld en 25ste binnen. We staan er met ons groepje op. Je moet wel goed kijken hoor, ma ja wij weten dat we het zijn.
Leuk om weer terug te zien en oh oh wat gingen we hard. Nou bedankt Q voor je mooie camera werk. wij erg blij!

rensiexx 27-02-2010 @ 12:49:33

..zijn er eigenlijk nog meer die zichzelf of vrienden hebben herkent behalve Jeroentjuh82?

Reageren