Qlimax 2009 is uitverkocht!

Het ging ook weer met deze editie van Qlimax snel met de voorverkoop. Iets meer dan 2 uur nadat de kaartverkoop begon maakte Q-dance al bekend dat Qlimax is uitverkocht.

Als je nog geen kaartje hebt, hou dan nog wel de Ticketonline website in de gaten, er bestaat een kans dat geannuleerde of niet betaalde tickets opnieuw de verkoop in gaan.

Update 27 september 2009: De Gelderlander meldt dat Qlimax in slechts 1 uur en 25 minuten is uitverkocht.

qlimax2008-sfeer



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-09-2009 om 17:25 door Jor-D | Translate:

Reacties (78)

Plaats reactie
Hardboy 26-09-2009 @ 17:26:11

6 tickets binnen….

Rickie 26-09-2009 @ 17:34:54

het is nog niet uitverkocht

Freaky_87 26-09-2009 @ 17:47:31

Om half 3 kon ik al geen kaarten meer krijgen;
kreeg steeds dat het uitverkocht was :( :cry:

Glenn 26-09-2009 @ 17:49:49

Ze zijn nog steeds beschikbaar!

Simizle 26-09-2009 @ 17:55:17

Vorig jaar waren ze binnen een half uur al uitverkocht volgens mij.. En net kon ik er zelfs nog bestellen als ik wilde.

Glenn 26-09-2009 @ 18:00:15

Komt doordat kaarten weer terug in de verkoop gaan omdat mensen er meer dan 2 per persoon hebben besteld of niet hebben betaald

Niek 26-09-2009 @ 18:01:34

ik ben er bij heerlijk man, wel een gedoe hoor om die kaarten te krijgen.
via Internet explorer kwam ik niet op ticketonline.nl en via opera wel maar daarmee werkte ideal niet, uiteindelijk via firefox geprobeerd en lukte perfect.

thommieboy 26-09-2009 @ 18:08:56

Kaarten zijn nog te bstellen.
Heb net gekeken en ze zijn nog te krijgen.

Niek 26-09-2009 @ 18:15:40

@Niek:

Kneus je misbruikt mijn naam, er moet minstens 1 scheldwoord in staan.
kut

Rosser 26-09-2009 @ 18:27:15

Ik ben er ook bij. 4 kaarten besteld. Wel onder 2 verschillende accounts (van 2 verschillende mensen).
Maar de rest kwam er niet doorheen… ik tijdens mijn 1,5 uur F5-en wel een paar keer :D

Niek 26-09-2009 @ 18:40:26

0620150489 voor als je kaartjes tegen normale prijs wilt

Jor-D 26-09-2009 @ 18:41:11
shameete 26-09-2009 @ 18:51:47

en zojuist 2 kaarten besteld, vanmiddag kwam ik er niet door, maar zojuist binnen een paar klikken.
in elk geval zijn ik en m’n vriendin erbij :)

Danny 26-09-2009 @ 18:53:20

Om half 2 kaartjes besteld, geld eraf maar geen bevestigingsmail gehad. Iemand hier ervaring mee, want straks zit ik zonder kaartjes en is mn geld pleite :(

Niek 26-09-2009 @ 19:02:16

ik heb wel een bevestigingsmail gekregen alleen nog niks over de kaartjes maar zal wel komen

Dakpan 26-09-2009 @ 19:02:47

Dat geld kan je dan sowieso terug vragen. Maar die mailtjes enzo gaan niet vlekkeloos. Nog niemand heeft echt al een .pdf gehad en hoorde meer mensen over geen bevestiging

broodrooster 26-09-2009 @ 19:02:47

@ danny

Heb ik ook, heb al 2 maisl binnen van bestellen etc maar nog geen kaarten in de mailboX
well C, wordt wachten denk ik dan maar…

Mike 26-09-2009 @ 19:02:48

Danny, misschien in je ongewenste mail?
zo niet, geen idee.. succes.

Freaky_87 26-09-2009 @ 19:06:18

Ik snap niet hoe jullie kaarten kunnen bestellen, bij mij blijft nog steeds dezelfde woorden dat ze er geen meer hebben… :s

jeff 26-09-2009 @ 19:08:11

Blijven proberen, mijn vriendin heeft net voor 5 minuten geleden nog 2 kaarten kunnen krijgen.

Jesper-HardBeatz 26-09-2009 @ 19:15:52

ehmm. dats best snel? :p

Roel 26-09-2009 @ 19:17:29

Kan nog gewoon bestellen 2 kaartjes..

Danny 26-09-2009 @ 19:19:31

Net gebeld met het 0900 nummer van ticketonline, kwam er dus gewoon op neer dat ik pech had en ze achter mijn geld aangaan. Er konden volgens mevrouw geen kaarten meer geregeld worden.

Gelukkig zag ik op de site van ticketonline dat er na 10x op “verder” drukken nog kaartjes bestelt konden worden.. toen ik dat zei konden er opeens wel 2x vervangende tickets geregeld worden, maar wat een gedoe zeg pfff.. onderhand 20 euro kwijt aan alleen al bellen en dan heb ik het niet over het stressen :S

Dus voor de mensen die geen bevestiging hebben gehad, ik zou heel snel gaan bellen!

Linda 26-09-2009 @ 19:21:10

Heeft hier echt nog niemand een pdf-je met de tickets gekregen? Ons geld is er wel al af maar nog geen tickets. Nu heeft ons iemand via ebay verteld dat de tickets pas in oktober verzonden worden?! :cry:
Heeft iemand hier iets van gehoord? Of is er iemand die de tickets al heeft ontvangen?

shameete 26-09-2009 @ 19:25:48

wat een paniek om niks zeg.. je hebt toch een bevestiging van de bestelling binnen?
die kaartjes komen echt wel.

Linda 26-09-2009 @ 19:31:28

Ja het is echt geen paniek om niks hoor. We hebben op een account 2 bevestigingsmails gekregen en ik heb er eentje gekregen terwijl ik helemaal geen tickets heb betaald…
Dus ik ben nog niet helemaal zeker dat hier alles goed loopt.
Misschien zijn ze gewoon overbelast.

btw. de Q-Base tickets kregen we al na een paar minutjes dus ben ik wel n beetje in de war….

Dakpan 26-09-2009 @ 19:39:39

Verschil is dat Q-Base op de dag zelf nog niet eens was uitverkocht en Qlimax binnen 2uur

Linda 26-09-2009 @ 19:41:58

Haha oke…
dan wacht ik gewoon af. Iets anders blijft me toch niet….
Maar was het afgelopen jaar net zo dat de tickets later kwamen ezv.?
Is de eerste keer dat ik ernaartoe wil, dus ik heb geeeeeen idee ;)

KutGezicht 26-09-2009 @ 19:44:30

Niet zo miepe, die mails met kaartje komen vanzelf in de loop van de avond wel. Het gaat altijd op deze manier!!! :D

thommieboy 26-09-2009 @ 19:57:05

Alles bevestigings mails zijn verzonden.
En wss wordt morgen alles verwerkt omdat het nu nog te druk is en te laat is om alles te doen.
Gewoon afwachten.
De PFD’s worden morgen en anders in de komende dag verstuurd.
Die gene die geen mail hebben gehad moet toch even bellen en er achter aan gaan.
Ik heb ze wel gehad en ik heb zo wie zo een Print screen gemaakt van de bevestiging van TO en het geld is ook van de bankrekening gehaald.
Ik zie het wel, als het niet goed gaat dan ga ik er ook achter aan.

Nees 26-09-2009 @ 19:59:39

Net nog kaartjes besteld :D

Raiser 26-09-2009 @ 20:03:47

V ik heb betaald, maar nog geen eTicket ontvangen?
A Het kan zijn dat je betaling nog niet binnen is gekomen bij Ticketonline. Je eTicket(s) worden verzonden op het moment dat je betaling is verwerkt door Ticketonline. Er wordt altijd een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze ontvangen, dan kun je er van uitgaan dat je eTicket(s) niet meer lang op zich laat wachten.

Glenn 26-09-2009 @ 20:08:43

Op zich is het geen probleem als ze pas in oktober worden verzonden, das over 4 dagen :p Op PF zeggen ze dat het tussen maandag en woensdag zal zijn

Donovanray 26-09-2009 @ 20:17:26

2 kaartjes binnen op me werk… maar de rest van me vrienden hebben niks, dus weet niet of ik nu nog wel heen ga…

Kikvorsman 26-09-2009 @ 20:18:28

ik heb mooi mijn kaartje ^^

G-Madness 26-09-2009 @ 20:30:27

@donovanray

ik kom nog kaartjes tekort en heb er zelf al 2 besteld dus kan niks meer kopen..als je niet gaat zou ik dan je kaartjes over kunnen nemen? als je ze niet voor een belachelijke prijs wegdoet?

EvoViper7 26-09-2009 @ 20:46:58

Ik kan hier ook nog bestellen hoor :) Kwam er net nog gewoon doorheen…

Kevin 26-09-2009 @ 21:08:41

sukkels :D

13.01 me kaarten

lang leven de techniek van firefox tools!

shameete 26-09-2009 @ 21:20:58

hoezo sukkels? iedereen die kaarten willen hebben ze nu toch?

wij hebben lekker uit kunnen slapen :p

Maaster 26-09-2009 @ 21:38:13

Yoooo,

Ik heb net nog 2 tickets kunnen bestellen. Dus voor de gene die nog wat moeten hebben probeer het nog eens!

Grtz

Maaster 26-09-2009 @ 21:39:02

Yooo

Net nog gewoon tickets kunnen bestellen! Dus voor de gene die er nog nodig hebben, probeer het nog eens!

Dustin 26-09-2009 @ 22:38:20

Er zijn nog steeds genoeg tickets beschikbaar sukkels.
Je moet alleen maar 10-100 keer op de “verder” knop drukken nadat je voor de tickets
hebt gekozen!! Ignoreer dus foutmeldingen zoals:

“Sorry, kan je gevraagde ticketselectie niet verkrijgen.”

Als je geluk hebt kun je gewoon 2 tickets kopen. Volgens mijn ervaring komen weinger
foutmeldingen als je “engels” als taal kiest.

Veel succes,
Dustin

ilse 26-09-2009 @ 23:30:34

Je kunt er nu zo doorheen zonder 10 keer op vernieuwen te drukken, binnen 5 minuten heb je tickets en als je er meer moet hebben maak je toch nog een emailadres aan en nog een account..

Mirt 26-09-2009 @ 23:32:49

Ik heb gedaan wat “Dustin” zei en het werkte. Een aantal maal op ‘ verder’ gedrukt’ en de kaarten besteld + betaald.

Dustin 27-09-2009 @ 00:59:43

Zei ik toch =)
Hail the king.

:D :D :D :D

Chris 27-09-2009 @ 05:33:53

Wat kut zeg 12 vip kaarten net binne :O :cry:

Niek 27-09-2009 @ 10:10:10

ik heb mijn kaarten binnen

Maaster 27-09-2009 @ 11:00:01

Flikkers bij ticketonline. Krijg ik een mail dat mijn bataling niet geautoriseerd is :S Het geld was er verdomme binnen 3 min vanaf. Kutbedrijf daar

Glenn 27-09-2009 @ 12:10:19

Kaarten binnen :D

KSwoosh 27-09-2009 @ 12:35:37

uitverkocht, en ik heb me kaartjes :D
wel egt grappig dat de server er al een half uur fzo van tevoren uit lag, voor niet leden :P

@Dustin: nee, die foutmelding komt juist omdat je steeds op die knop drukt
ga dan maar es een schermpje terug, en klik dan op je winkelwagen, dan kan je meteen afrekenen, en tis nog veel sneller ook :)

FRArnold 27-09-2009 @ 12:42:50

:) Bij mij ging het ook fout. Had 2 kaarten besteld. Kreeg later mailtje dat de betaling niet goed was gegaan! Heb toen om 5 uur weer 2 kaarten kunnen bestellen! GELUKT!!!

We zijn er dus gewoon bij :) :)

Chubby Fucker 27-09-2009 @ 16:54:23

Zoals in mijn geval.

Ik had er 2 gekocht en betaald en kreeg er 4 binnen. Ik heb even gebeld en ze gaan er 2 annuleren dus succes mensen!

Hardboy 27-09-2009 @ 18:58:05

Goed van je Chubby F*cker….er zijn ook nog eerlijke mensen !

Absolutsen 27-09-2009 @ 19:13:56

Heb er nog 2 om 0.30 besteld en ontvangen! :p

sastre 27-09-2009 @ 19:36:50

13;01 had ik de kaarten besteld,en rond 7 uur heb ik ze binnen gekregen ,
en een maat van me belde rond 6 uur naar ticketonline, en die zijden nog gewoon van je kan nog kaarten kopen !!!!
wtf

Chris 27-09-2009 @ 20:12:29

lol 14 vip kaarten binne :D Word gezellig op dat vipdeck (H)

SickRick 27-09-2009 @ 20:43:49

Na 45x klikken zaterdagavond half 9 was ik erdoor! enja een ticket!!

Dustydus 27-09-2009 @ 22:09:47

had me eigen verslapen door Try before you die. pas om 1:30 wakker :P

ff gekeken op de site en http://www.pagereboot.com/ gebruikt binnen 10 min binnen walla en daarna weer via mijn broers account 4 kaarten binnen.

mutagenx 27-09-2009 @ 22:54:28

mijn kaarten zijn ook binnen!!!!! wel e uur aan e stuk geprobeerd maar
uiteindelijk de aanhouder wint!!

Dustin 28-09-2009 @ 00:39:18

@ KSwoosh dat heb ik ook probeert, is niet gelukt.

In ieder geval heb ik mijn 7 tickets binnen. Maakt nu niet meer uit hoe moeilijk het was deze te verkrijgen. :D :D :D
See you all @ Qlimax ^^

Nipsen 28-09-2009 @ 11:07:40

net terug van een heerlijk weekendje van me vriendin,
en een vriendin van me heeft ze gefixt! Dus aanwezig!

trouwens helemaal gek die mensen, die meer dan 2 kaarten hebben….

Nick 28-09-2009 @ 12:48:56

pf gaat ook steeds sneller..
heb er gelukkig 2 binnen!

Keesje 28-09-2009 @ 13:12:37

Kut geluid @ Gelredome !!!!!!

thehardstyler 28-09-2009 @ 13:20:07

@keesje

het ligt echt niet aan het gelredome. je kunt beter zeggen kut geluid door geluidslimiet

Khadber 28-09-2009 @ 13:22:49

@ Thehardstyler:

Het volume is niet eens het probleem.. De Gelredome staat nou ook niet echt bekend om zijn fantastische acoustiek. Daar is dat stadion ook helemaal niet voor gemaakt.

Sjaak1 28-09-2009 @ 14:10:44

Wees blij dat je er heen kan.. gezeur over dat geluid, ligt gewoon aan het stadion.

Danny 28-09-2009 @ 14:36:21

Zijn er meer mensen die nog geen e-tickets hebben ontvangen? Heb zaterdag al de bevestiging gehad maar nog geen kaartjes..

Khadber 28-09-2009 @ 14:42:42

@Danny:
Heb je wel een betaling gedaan? Als het niet zo is kan ik je meteen vertellen dat je geen kaartjes hebt..
Anders zou ik als je ze morgen ofzo niet hebt even met Ticketonline contact op nemen.. Bellen (als dat mogelijk is) lijkt me het handigste, dan heb je meteen antwoord. Kijk dus even in de contact sectie van ticketonline.

Snor 28-09-2009 @ 15:08:35

@Danny,
Dat kaarten pas later gemailed worden is eerder regel dan uitzondering, als je die bevestiging hebt lijkt me niks aan de hand.
Een vriendin van me heeft wel al betaald, maar heeft nog helemaal geen bevestiging of wat dan ook ontvangen, dan zou ik me meer zorgen gaan maken.

Danny 28-09-2009 @ 16:27:37

Kaarten zijn binnen, gelukkig.

@Snor
Dat had ik in eerste instantie ook, wel betaald en geen bevestiging. Bleek dat ik helemaal niet geregistreerd stond in hun systeem.. toen moest het telefonisch allemaal geregeld worden (gelukkig waren er toen nog kaarten over want ze moesten opnieuw gekocht worden).

Niek 28-09-2009 @ 21:45:46

ik heb de kaartjes sinds zondag al binnen gelijk in de ochtend al

Keesje 29-09-2009 @ 10:03:07

Dus gewoon kut geluid in de gelredome :P

thehardstyler 29-09-2009 @ 10:12:19

@ keesje blijf jij gewoon weg van dit soort feestjes
als het je niet bevalt, ga dan niet 20x roepen k*t hier k*t daar
De mensen die naar qlimax gaan het word zeker weten een topfeest!
gewoon gezellig mooie lichtshow en het geluid is ook prima genoeg!

coennuh 29-09-2009 @ 11:39:44

@ thehardstyler
inderdaad ! gewoon weg blijven en ergens anders gaan zeuren….

Qlimax is altijd een super feest met een goede sfeer !! ;)

LNDRTJN 01-10-2009 @ 18:22:35

Wanneer zou de line-up bekend gemaakt worden?
Hoop niet pas op de datum van Thrillogy..

D-tail 02-10-2009 @ 22:01:10

@ snor, ga je ook naar Qlimax?

shameete 03-10-2009 @ 23:04:05

Keesje baalt gewoon dat ie er niet bij is, dan ga je zulke gekke taal uitslaan.

naja.. wij zijn lekker aan het feesten als hij in een buurtcafeetje z’n verdriet aan het verdrinken is :D

westlander 30-11-2009 @ 09:38:37

moh qlimax