Qlimax 2009: Live uitzending

Je leest het goed: Qlimax zal uitgezonden worden op Q-Dance Radio! Kijk hier voor de details.

Qlimax will be broadcast live on Q-dance Radio.
Date: 21st of November 2009
Time: 22:00 till 07:00 CET
Stream: http://radio.q-dance.nl/
Presentation: Jeff E
MSN:
[email protected]
Skype:
q-danceradio

Een draaischema zal tegelijkertijd met de Timetable komen, want Qlimax heeft maar 1 zaal.

Line-up:
Isaac
A-Lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers LIVE
Deepack
Noize Suppressor
Hosted by MC Ruffian



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-11-2009 om 19:50 door Khadber | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
Khadber 10-11-2009 @ 19:54:16

Leuk om te horen. Hopelijk een mooie cleane uitzending. Noisecontrollers Live zal wel niet uitgezonden worden, maar dat merken we vanzelf dan wel!

Jesper-HardBeatz 10-11-2009 @ 19:58:04

Ik hoor Brennan Heart , Headhunterz & Noisecontrollers Live :D
ook wel benieuwd wat Technoboy doet eigenlijk..

Jesper-HardBeatz 10-11-2009 @ 19:58:50

ik hoop*

(wtf waarom kan je dat niet wijzigen ofso :p )

Nipsen 10-11-2009 @ 20:02:17

Haha, denk dat er toch aantal setjes niet uitgezonden worden (technoboy is er meestal wel moeilijk over) en nc live denk ook niet nee…

laat maar komen die shit, heb er zin aan!

oostzaner 10-11-2009 @ 20:06:26

Ik ga zeker luisteren, wanneer ik in het Gelredome ben.

Q-Dominic 10-11-2009 @ 20:19:03

wordt toch kutkwaliteit ben daar vrij zeker van. naja k sta er toch lekker tussen

G1LL 10-11-2009 @ 20:23:31

haha, nice oostzaner, misschien blijf ik die nacht wel op thuis;)

mike 10-11-2009 @ 20:35:39

JUIST!!

NOG 11 DAGEN EN DAN HEEEEEEEEEEEELEMAAAAAAAAAAAAL LOS @ QLIMAX…

Denk dat dat tog wel iets beter is dan luisteren op q-radio :P

Atraxisz 10-11-2009 @ 20:47:53

Beter.. Noize supressor! (l)

Snor 10-11-2009 @ 20:54:37

Hoopte al op zoiets :D

Kan het waarschijnlijk niet meemaken want ben weekendje weg dan maar setjes zijn altijd fijn :D

dawasiknie 10-11-2009 @ 20:57:34

Chill, erg vet om het later weer terug te horen natuurlijk.

Stokbrood 10-11-2009 @ 21:35:54

Toch respect voor Q-Dance… eerst liep iedereen te zeiken dat er nooit setjes vrij kwamen en nu probeert Q-Dance bijna alles uit te zenden :) TOP!

FRArnold 10-11-2009 @ 21:36:49

Ben er toch wel bij :p Toch leuk om later die setjes na te luisteren!

Dakpan 10-11-2009 @ 22:17:14

Inderdaad top van Q dat ze ook de niet-feestganger het naar hun zin willen maken zo. En uiteraard de feestgangers die na willen genieten

HardStyler 10-11-2009 @ 22:56:37

ook de eerste keer.. Respect Q !
Hopelijk ben ik ooit aanwezig daar ^^

Overload 10-11-2009 @ 23:02:45

nc live!! :D

Bas de Vogel 10-11-2009 @ 23:53:13

Ben er zelf die nacht in Arnhem, maar dag erna ff herleven is toch altijd mooi! :) Hulde Qdance!

bla 11-11-2009 @ 09:10:53

omg …. Jeff E … :cry:
laatste keer met Defqon ook een groot DRAMA

Khadber 11-11-2009 @ 09:30:00

Ik snap niet wat je er drama aan vind. Er word namelijk gewoon radio gemaakt en een beetje praten hoort daar gewoon bij. Ik zou maar al lang blij zijn met het feit dat het uitgezonden word, want zonder Jeff-E of een andere host zal dat niet gebeuren.

henk 11-11-2009 @ 09:59:30

Naja die Jeff E praat altijd op de verkeerde momenten door de nummers heen, dat is wel een beetje jammer.

Khadber 11-11-2009 @ 10:38:16

Ik weet niet hoe dat zit, maar bijvoorbeeld bij uitzendingen van Hardhouse Generation word er bijvoorbeeld express een jingle door een promo gegooid etcetera, misschien dat hij dat ook moet doen?

TheDizZorder 11-11-2009 @ 11:11:43

ik heb met defqon geluisterd naar Jeff E… maar die gozer was zo dronken als et
maar zijn kon…

Ennymjon enne Noisecontrollers afkondigen als DR al een kwartier bezig zijn.
vond dat wel een fail hoor.

knip 11-11-2009 @ 14:09:16

@ stokbrood:

eerst werde alle setjes opgenomen en waren ze via quicktime te beluisteren op q-dance.nl

sinds 2 jaar helaas niet meer.. beter dat ze weer de goede kant op gaan
Timetable is btw gewoon de volgorde van line-up!!!

Gangsterdwerg 11-11-2009 @ 16:05:10

ach over die kwaliteit, waarschijnlijk is de liveset kwaliteit beter dan dat grafgeluid in het gelredome hahaha

douwe141 11-11-2009 @ 16:23:20

jammer gangsterdwerg dat ze nieuwe geluidssystemen hebben enzo ,
waardoor het geluid beter zou moeten zijn , op qlimax en daarna op hardbass

Q-dance4live 11-11-2009 @ 18:20:29

Super! Kan ik na het feestje lekker een cdtje branden voor in de auto en het feestje nog een keer beleven :p

En idd douwe141, ben ook wel benieuwd of het gaat werken.

Rik 11-11-2009 @ 21:38:59

GE-WEL-DIG, dit wordt na genieten! :D

kevin 11-11-2009 @ 23:08:04

Eerst daar de setjes horen & daarna nog vaak naluisteren :p

Dustydus 12-11-2009 @ 09:35:18

Q-Dominic heeft gelijk..

al 2jaar achter elkaar zijn die live sets niet echt zo goed.

Leroy 12-11-2009 @ 19:24:11

Hoop dat de kwalitijd beter hulde aan q-dance

Sunrise8 13-11-2009 @ 14:23:55

haha ik kreeg net van ticketonline een mailtje:
Beste Qlimax-boeker,

Je hebt tickets besteld voor Qlimax op zaterdag 21 november 2009 in het GelreDome te Arnhem. Hiervoor heb je de eTickets al ontvangen. Om de toegangscontrole tot het stadion zo snel mogelijk te laten verlopen is besloten gebruik te maken van verschillende ingangen.

Jouw bestelde tickets geven toegang tot Ingang Q / Entrance Q.

Qlimax zal al je verwachtingen overtreffen!

Met vriendelijke groet,
Ticketonline/Q-Dance

ze hebben dus blijkbaar aparte ingangen (wat op hardbass niet zo was) voor een beter doorstroom. ook zal qlimax al onze verwachtingen overtreffen? ben benieuw :D

InQontrol09 13-11-2009 @ 17:33:05

Haha ik ook, maar dan Ingang E xD

LNDRTJN 13-11-2009 @ 18:36:25

Kmag ook bij Q naar binnen.. T begint al n btje te kriebelen!
Nog n week en dan is t zover.. Word mn eerste qlimax, dus hoop idd dat t mn verwachtingen overtreft. Ik krijg nog keer op keer kippenvel van de aftermovie van vorig jaar! :cool: (l)

Douwe141 13-11-2009 @ 19:09:03

Ik zelfde als InQontrol09 ook Ingang E