Qlimax 2009: Website, anthem & de line-up

Zaterdag 21 november is het weer tijd voor Qlimax. Vandaag heeft Q-dance de website, anthem en line-up online gezet.

Website
Allereerst is de website online. Dit is een bijzonder mooie geworden met natuur die centraal staat. Klik hier om deze te bezoeken. Er valt een hoop te zien waaronder foto’s & video’s van de vorige jaren, informatie over het feest en het anthem.

Anthem
Het Anthem van dit jaar word gemaakt door niemand minder dan D-Block & S-Te-Fan met als naam: The Nature Of Our Mind. Deze track is ook op de website te beluisteren.
Update: Jesper-Hardbeatz heeft een audio rip gemaakt die hier te luisteren is.

Line-up
Tot slot de line-up. Dit jaar mogen we gaan knallen op de volgende namen:
Isaac
A-Lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers LIVE
Deepack
Noize Suppressor
Hosted by MC Ruffian

Qlimax is uitverkocht!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-10-2009 om 11:12 door Khadber | Translate:

Reacties (93)

Plaats reactie
Ravenwood 24-10-2009 @ 11:15:00

toch wel een top lijstje als je het mij vraagt :D
alleen had headhunterz wel wildstylez mogen zijn.

en een typo: Nosiecontrollers

Odyssee 24-10-2009 @ 11:15:23

Al die haters van Davide Sonar. hahaahahah

Ik lach jullie uit. Mijn 2 helden staan er maar mooi.

(L) Davide Sonar en A-lusion (L)

Jesper-HardBeatz 24-10-2009 @ 11:16:07

D-Block & S-te-fan – The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009 Anthem) HQ PREVIEW
http://www16.zippyshare.com/v/68116326/file.html

even de audio geript ^^

Khadber 24-10-2009 @ 11:16:20

Leuk dat A-Lusion & Deepack ook weer eens mogen aantreden! Verschrikkelijk terecht voor beide!

Anthem vind ik wat dufjes.. Ook lineup is niet 100% aan mij besteed, maar wel leuk. Maar ik geloof wel dat iederen zich hierop kan vermaken. Veel plezier alvast!

E-rik 24-10-2009 @ 11:17:17

line-up is best DIK, alleen waar is wildstylez?? had liever wildstylez ipv headhunterz gehad maargoed!

anthem is ook lekker (l)

Rickie 24-10-2009 @ 11:17:17

is best wel een redelijk vette line-up :)

Dakpan 24-10-2009 @ 11:20:19

Khadber denk je nou echt dat hij de echte is

Qre8ive 24-10-2009 @ 11:30:46

Ziet er leuk uit :P

Zinloos geluid 24-10-2009 @ 11:31:30

Lol, met zo’n line-up krijg ik nog mischien nog spijt dat ik geen kaartje heb gehaald.

Sjaak1 24-10-2009 @ 11:36:43

beetje saaie anthem.. niet veel aan -_-

E-rik 24-10-2009 @ 11:39:17

@ sjaak1: het is ook alleen maar de intro die ze hebben vrijgegeven, de melo zit in de trailer, al is het maar 15 seconden. gewoon ff w88 tot ie helemaal vrijgegeven wordt of ergens een film opduikt waar hij helemaal opstaat ofzo

Jor-D 24-10-2009 @ 11:40:16

Weer zo’n hiepervrolijk nummertje als anthem. Waar zijn de Qlimax anthem sfeertjes die o.a. Zany en Alpha Twins hebben neergezet? Heerlijk hard en duister waren die. Merk ik niks meer van. Jammer.

Maargoed, feestje wordt wel weer top! :)
Jammer dat je toch veelal dezelfde namen weer terug ziet.

Snor 24-10-2009 @ 11:46:48

Gelukkig, ik word niet afgestraft omdat ik geen kaartje heb gekocht :D

mutagenx 24-10-2009 @ 11:48:02

had liever wat andere namen zien staan als line-up.
maar dees wordt zeer zeker ook vetjes!!!

HardStyler 24-10-2009 @ 11:51:34

Wat een line up Ö

Noize Supressor _O_

Khadber 24-10-2009 @ 11:52:50

Zonde dat er trouwens geen Hardtrance is, was toch altijd leuk openen!

Just4Music 24-10-2009 @ 11:53:09

@ jor-d helemaal mee eens, en die line-up :cry:
headhunterz
Brennan Heart
d-block&s-te-fan mogen ze wel thuislaten heb liever zatox en zany

En die anthem, die is echt zo slecht

dawasiknie 24-10-2009 @ 11:54:26

Geen hardtrance, wel early hardstyle. Ik zal de laatste zijn die klaagt :D

koen 24-10-2009 @ 12:03:21

dat anthem, wat een niveautje…..

C-Mind 24-10-2009 @ 12:04:38

Ze moeten een anthem mak net als in 2006

die was netjes

Dustydus 24-10-2009 @ 12:04:39

Slot Noize Suppressor :D

ey maar weest maar stil over de anthem want nu vind iedereen um kut maar naar het feest zit iedereen dr op te knallen.

Nout 24-10-2009 @ 12:08:50

da stukje wat je in de trailer hoorde was dus niet de anthem want die klonk anders dan dit nummer..
als ze de anthem draaie is het mooi ff tijd om te gaan eten, wat een bagger!
en de line up vind ik met sommige namen verrassend maar zeker niet slecht :)

broodroosterr 24-10-2009 @ 12:15:10

sommige namen verbazen me en mis wildstylez en zany >.< …
maar ff serieus, hoe hard is noize suppressor als afsluiter ?! :cool:
anthem is wel goed maar idd, niet de beste…ookal past ie uiteraard goed in het thema
en snap niet dat mensen hhz blijven flamen, hij draait iMo altijd goed ;O de site is dik btw!

The Anim0l 24-10-2009 @ 12:16:32

afgesien van technoboy en headhunterz (tog altijd het zelfde setjes)
word dit een heerlijke knalparty

Tim 24-10-2009 @ 12:19:18

Zeer mooie line up alleen D-Block & S-Te-Fan vind ik niets past er niet tussen had liever wat beters gezien zoals wildstylez of Zatox ;)

Q-Dominic 24-10-2009 @ 12:20:18

jaweelll maar wat ze op de website vrijgeven is alleen de intro van t anthem

RS* 24-10-2009 @ 12:21:48

We want NOIZE, Noize Supressor!! :cool: heerlijke afsluiter! alleen had ik liever zatox, tatanka gezien en hadden ze technoboy en brennen heart wel weg mogen laten

G1LL 24-10-2009 @ 12:29:52

Ziet er wel leuk uit, toch wel jammer dat ik geen kaartje heb!

Taxi 24-10-2009 @ 12:42:34

Ben beter gewend van Q-dance’s website, Dat groeien van die wortels komt niet echt over.

Ik denk trouwens heel erg dat dit alleeen nog maar de intro is van het Anthem, en dat dat stukje in de trailer de climax melodie is.

Line-up is beter dan ik had verwacht.

[edit] DBSTF twitter: D-Block & S-te-Fan – the Nature of our mind(qlimax 2009 anthem) short preview of the intro on http://bit.ly/X5mjO

Ik had dus gelijk, vind de melodie erg veel belovend, komt goed denk ik.

noobheid 24-10-2009 @ 12:49:50

Tjoh net alsof db&st niet altjd hetzelfde draaien. OOk alleen maar hun album heletijd.

Khadber 24-10-2009 @ 12:53:20

Noisecontrollers is ook niet de meest afwisselende act qua tracklist, Brennan Heart ga je ook nog wel albumflarden van horen..

Op Deepack & Isaac (A-Lusion in mindere mate) na weetje van iedereen in grote lijnen wel wat er gaat komen.. Maar de vraag is of je dat erg vind.. Ikzelf hoop wat meer op afwisseling

LNDRTJN 24-10-2009 @ 13:04:31

Het is wel een harder feest geworden als je t mij vraagt..
Waar ze vorig jaar nog begonnen met hardtrance, word het nu vanaf het begin lekker knalle op hardstyle.. En ik verwacht een gruwelijk vette afsluiting van Noise Supressor! ^^

Just4Music 24-10-2009 @ 13:06:06

hoeveel ‘hardere djs’staan er? 2 misschien 3 en dan inclusief hardcore

FRArnold 24-10-2009 @ 13:06:56

Zeer tevreden over de Line Up alleen ik mis Wildstylez!!

Goeie afsluiter trouwens en weet iemand of er wel een Live-Act tussen zit want het zijn 10 namen in 9 uur??? :)

bRt_ 24-10-2009 @ 13:07:16

Leuke line-up. A-Lusion! (l)

Glenn 24-10-2009 @ 13:10:47

Davide Sonaaaaaaaar! :D

Hele vette line-up, anthem klinkt ook niet verkeerd! Zit wel zo’n lekker sfeertje in :)

Khadber 24-10-2009 @ 13:10:49

@FRArnold: Mis. Feest is van 21.00 tot 07.00, dus 10 uur, 10 DJ’s.

Niels 24-10-2009 @ 13:16:38

@ Khadber: misschien draait iemand wel 1,5 uur en heb je een half uur voor een live-act over

Basicd 24-10-2009 @ 13:30:18

Noize suppressor zal wel een live-act zijn.

Dakpan 24-10-2009 @ 13:32:19

Noisecontrollers Live staat op de site van NC

Glenn 24-10-2009 @ 13:33:43

Toch wel apart dat Zany er niet solo of met Jowan en DV8 staat, die zijn toch wel overal geweest dit jaar!

DBSTF zal wel 1,5 uur krijgen als NC live draait lijkt me :)

Khadber 24-10-2009 @ 13:38:46

Waarom zou DBSTF 1.5 uur krijgen en NC live? Omdat het vorig jaar namelijk niet zo was met Technoboy?

The Anim0l 24-10-2009 @ 13:39:35

@ basicd nja beter niet
anders ken je ze live set nu al downloade

Glenn 24-10-2009 @ 13:41:53

NC draait dus live volgens Dakpan, dus lijkt het me dat er iemand 1,5 moet gaan draaien.
Album van DBSTF wordt nog aardig gehyped + ze hebben het anthem en er is geen afsluiter zoals Zany & Vince vorig jaar waarvan je kon verwachten dat ze wat langer de tijd kregen vanwege Zany’s album en toch even het afsluiten met hardcore.

Just speculating though :p

Dakpan 24-10-2009 @ 13:42:19

NC Live is al bevestigd khadbert

Markos 24-10-2009 @ 13:44:03

Lekkere line-up, maar ik laat het Gelredome voor wat het is.

Khadber 24-10-2009 @ 13:51:07

@Dakpan: Ah, ook de bron gevonden.. Ik kijk amper op die sites. Nou geluk ermee ;) .

Dakpan 24-10-2009 @ 13:53:13

Hoe kom je dan altijd aan die info over labels enzo?

Khadber 24-10-2009 @ 13:56:15

Daar heb ik andere mensen voor ;) .

dawasiknie 24-10-2009 @ 13:57:12

@ Khadber, ik verwacht wel wat afwisseling eerlijk gezegd. Qlimax is van oudsher het feest waar de meeste nieuwe, onbekende nummers op gedraaid worden.

TkTT 24-10-2009 @ 14:05:44

Lekkere line up alleen geen kaartje omdak geen 18 bn :( :cry:

Glenn 24-10-2009 @ 14:08:24

Wordt mn eerste qlimax dit, vraag me af of het nou idd om 9 uur begint of om 10 uur (zoals vorig jaar toch?)?

Thx :)

Khadber 24-10-2009 @ 14:12:39

Qlimax website geeft 21.00-07.00, dus dat lijkt me de juiste tijd.

Nipsen 24-10-2009 @ 14:12:50

leuke line up,
wel veel variatie, op het eerste gezicht viel die tegen

had ook liever tommyknocker gezien.
maar bij nader inzien kan het nog wel wat worden:D!

Glenn 24-10-2009 @ 14:16:38

Thx Khadber, maar volgens mij stond dat er vorig jaar ook bij. Weet niet zeker of het toen ook wel om die tijd begon :p

Maar goed, dat checken we tegen die tijd nog wel!

frankhardenberg 24-10-2009 @ 14:17:27

kut anthem

E-rik 24-10-2009 @ 14:19:24

qlimax opent net als vorig jaar om 9 uur de deuren, de 1e acht zal ook net als vorig jaar om 10 uur beginnen

Odyssee 24-10-2009 @ 14:19:59

@ Khadber.

Je kan naar binnen vanaf 21:00 uur.
Maar de eerste dj (Isaac) begint pas om 22:00 uur te draaien.

Dus 10 dj’s in 9 uur

Glenn 24-10-2009 @ 14:23:03

Ah kijk, thanks E-Rik en Odyssee!

Ravenwood 24-10-2009 @ 14:31:57

zal wel net als vorig jaar zijn, noize supressor samen met nog iemand.

Glenno 24-10-2009 @ 14:38:21

Toen stonden Zany & Vince al samen in de line-up, nu alleen NS, denk het eigenlijk niet dus :p

Leon 24-10-2009 @ 14:59:37

:-)

Hardstyleking 24-10-2009 @ 15:18:01

kuuuut ik mis noize suppressor :S had ik maar kaarten gehad

Atraxisz 24-10-2009 @ 15:53:57

Noize Supressor als afsluiter.. Hoe vet wil je het hebben?
Voor de rest zalige line up

Sc0tTy 24-10-2009 @ 16:07:24

Mannn hadk toch kaarten moeten halen !

WIJNUH 24-10-2009 @ 16:40:23

ik word wel blij als ik zie dat isaac, a-lusion, noisecontrollers, deepack en noize suppressor draaien, maar om dan brennan heart, headhunterz en technoboy te laten draaien (altijd dezelfde rommel) vind ik jammer. Had liever Zatox (of combo met Tatanka), Zany (of Donkey Rollers) en Frontliner of The Prophet gezien (die man heeft mij nog nooit teleurgesteld met zijn setjes). Ben overigens wel erg benieuwd wat Deepack er van gaat maken (The Prophecy Remix? :) ), vind ze nog steeds veels te erg ondergewaardeerd.

J 24-10-2009 @ 17:31:36

Wildstylez grote afwezige.. Maar ik had ook wel op tat & zat gehoopt. of Donkey Rollers

aa 24-10-2009 @ 17:36:28

Why showtek isnt in the list??? :cry:

Glenno 24-10-2009 @ 17:48:01

Too busy achieving world domination xD

jeroen1989 24-10-2009 @ 18:15:57

Line-up gaat er mee door. Had toch liever de alpha twins eens willen zien. Ik mis de donkey rollers en wilstylez ook. Jammer

r1kson 24-10-2009 @ 18:24:28

Wildstylez > Headhunterz

Jammer dat Frontliner niet draait;(

Verder goede line-up!

Kings 24-10-2009 @ 20:13:41

Mooie line-up, wordt een superfeestje ;)

letwan 24-10-2009 @ 21:07:23

mhuaw mhuaw hijs opzick wel redelijk, ondanks dat ik er niet bij ben :p

Bezemsteel 24-10-2009 @ 21:10:32

Waarom nou geen wildstylez… :( Die man heeft het verdiend. HHZ mag thuis blijven omdat het toch een soort HHZ megamix gaat worden. TBY had Q-dance mogen ruilen voor Tat & Zat en Noise suppressor ruilen met Endymion.. Maarja je moet wat te zeiken hebben :p .. Gwoon los gaan de 21ste :D ..

qbv 24-10-2009 @ 21:44:12

Leuke line-up maar waar zijn de duistere heren? A², Donkey rollers?

Glenno 24-10-2009 @ 22:13:31

Alpha Twins draait ergens anders, Donkey Rollers heeft dit jaar ook al overal gestaan. Denk dat ze het toch nog enigszins exclusief willen houden.

Lyst 25-10-2009 @ 10:15:22

Wat een kut line-up, half scantraxx, half andere softe djs.
Alleen isaac is noemenswaardig.

dawasiknie 25-10-2009 @ 11:21:05

Deepack ook niks meer?

Glenno 25-10-2009 @ 12:19:27

Lyst, ik zou Davide Sonar en A-Lusion niet echt standaard Scantraxx DJ’s kunnen noemen, ze leveren toch echt kwaliteit af hoor!

Donovanray 25-10-2009 @ 12:39:54

Jullie moeten niet zo zeuren… dit is een line-up die voor iedereen wel wat heeft. Ze kunnen moeilijk een line-up voor je hebben die jij helemaal geweldig vind, want die vind een ander weer niks, dus kap met bashen van die line-up want die is gewoon goed.

Ben blij dat ik kaartjes heb, gaat zeker een dik feest worden… en ook die anthem niet aanvallen met waar blijft die dikke bass… kerel je luistert naar een “Youtube” filmpje wat verwacht je dan?..

QuakerSw 25-10-2009 @ 12:56:27

had eigenlijk wel op een andere MC Gehoopt zoals Villain.. Had hem vooral willen zien bij de act van D-Block & S-Te-Fan! :)

Maarja, Ruffian was natuurlijk te verwachten aangezien hij al jaren aanwezig is!

Lyst 25-10-2009 @ 13:49:33

@Donovan, leuk dat je overal het positieve in wilt zien, maar ik ben bang dat die dikke bas er ook niet in de WEB gaat zijn. En line-up goed, tja wat is goed. Dat verschilt inderdaad per persoon, dat houdt niet in dat ik niks van de lineup mag zeggen :roll:

desertstorm 25-10-2009 @ 15:24:29

vind noize suppressor als afsluiter toch wel erg goed hoor _o_

de rest bomt me niet zoveel

maxx11 25-10-2009 @ 17:06:31

zeker mooie line op maar Zoooo standaard, behalve davide sonar
Maar het word zeeeekers Q-nallen :p
heb er zin in alleen nog vervoer regele, vanuit brabant

The Anim0l 25-10-2009 @ 18:59:05

warom zou de line-up standaard zijn?

de enige die de laatste paar jaren standaard aanwezig zijn, zijn headhunterz/technoboy die van mij wel een keer een qlimax mogen overslaan

Donovanray 25-10-2009 @ 19:04:29

@Lyst

Ik vind dat je over de bass niet mag oordelen zonder hem echt goed te hebben gehoord. Ik vind het nummertje zelf ook niet de beste anthem van Qlimax maar over de bass valt nu nog weinig te zeggen.

En over de line-up, tuurlijk mag je er je mening over vertellen maar om bij elke line-up te zeggen wat een ruk line-up omdat er bijv iemand tussen staat die je niet mag vind ik onzin. Ook dat mensen nu al gaan zeggen hoe ze gaan draaien, dat weetje niet, ze kunnen je zomaar verassen en omdat ik van hardstyle hou zie ik het gewoon positief te gemoed, oordeel wel na dat ze hebben gedraaid.

Ik vind dat er in de line-up voor ieder wat zit, en als je dat het geval is kan je toch wel spreken over een goede line-up, als ieder maar aan zijn trekken komt op het feest. En als je alle DJ’s ruk vind, moet je gewoon niet naar feesten gaan maar naar concerten, hellaas zijn die er niet :P met hardstyle dj’s

Voor de rest no offence :D

KSwoosh 25-10-2009 @ 21:10:38

anthem vind ik maar saai, maarja Qlimax zal wel stukken beter zijn :D
ik kan niet wachten :D !!!

scantraxx 27-10-2009 @ 11:01:04

Line up is mooi, alleen headhunterz mogt er wel eens uit -.-
Frontliner en alpha twins verdienden wel een plaatsje van mij,
maar het gaat zoizo tog knallen:d

Chubby Fucker 28-10-2009 @ 11:58:54

@ Max 11….

Ja erg standaard…Pannekoek! Alsof A-Lusion er elk jaar staat;)? en deepack, en isaac, en
gelukkig is de hardcore act ook elk jaar hetzelfde….

3 namen die er vaker staan en meteen gebitch..

word prima feestje!!!

Khadber 28-10-2009 @ 12:35:18

Headhunterz & Technoboy staan er toch wel ivm de buitenlandse bezoekers.. En ik bedoel ik vind het best wel prima zo, dat A-Lusion & Deepack er staan vind ik al verassend genoeg.

Mannonymous 28-10-2009 @ 16:17:19

Vindt de anthem niet echt bij het stijltje passen (denk aan de anthems van de alphatwins en die van zany) en vind dat ook die namen écht ontbreken..
van mij hadden ze hhz/dbstf/brennanheart lekker thuis mogen laten en alphatwins zany en southstylers ofzo er voor in de plaats mogen doen..
Geen hardtrance aan ‘t begin is ook echt een misser.. had zelf gehoopt op fausto ofzo

Glenno 28-10-2009 @ 17:12:06

Het missen van hardtrance is wel jammer ja! Had eigenlijk gehoopt op een set van Yoji, omdat die toch ook weer afgelopen week in Nederland te vinden is geweest. Dan had je iig ook dat eerste uur al genoeg energie gekregen van de DJ!

DaveG 05-11-2009 @ 15:43:17

Hmm, vond de anthem eerst 3x niks toen ik em via dat filmpje bekeek, maar toen DBSTF & Wildstyles em draaide op Thrillogy ging ie er wel in hoor. Word weer een mooi feestje over 2,5 week, geen twijfel over mogelijk! ;)

Reageren