Qlimax 2010: De line-up & Website online

Na lang speculeren over de trailer van Qlimax waarin gezichten zaten van DJ’s heeft Q-Dance zojuist de website online gezet en is de line-up bekend.

Op de website staat onder andere de line-up en verdere informatie, samen met wat audio en video. Ook staat er een Q-Dance Radio logo, dus Qlimax zal zeer waarschijnlijk uitgezonden worden.

De line-up:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT (Technoboy & Tuneboy)
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities
Hosted by MC Ruffian

Het line-up filmpje:
YouTube Preview Image

Ook het anthem staat nu in hoge kwaliteit op youtube: Brennan Heart – Alternate Reality
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-10-2010 om 18:01 door Khadber | Translate:

Reacties (104)

Plaats reactie
knotsjebilly 29-10-2010 @ 18:04:20

DIK helaas geen tat bij zatox merjah :D

Khadber 29-10-2010 @ 18:04:38

Ik heb er nu al zin in!

roberttt 29-10-2010 @ 18:05:09

valt me niks tegen dit :D

Sainen 29-10-2010 @ 18:05:42

Had al wel verwacht dat dit de line up zou zijn. Ben nu twee keer geweest en heb het eigenlijk wel gezien, mooie show maar voor de muziek zou ik zeker niet gaan.

freddyadu8 29-10-2010 @ 18:06:51

Plaatje is nu wel anders dan op het eerste filmpje :P Die naast Wildstylez is weg. en Bij EA zit Endymion erbij dan nu.

Stefanoviic 29-10-2010 @ 18:07:34

Leuke lineup had op iets ruiger gehoopt mja blijft commercieel feesje he :P

Vishengel 29-10-2010 @ 18:07:55

wat een kut lineup zeg

I_K 29-10-2010 @ 18:12:05

ben er tevreden mee ! en …. RUFFIAN ! :D

Roan 29-10-2010 @ 18:12:09

Volgorde is perfect, artists had ik hier en daar liever wat anders gezien. Maar dat maakt niet uit want het wordt toch het vetste feest van t jaar :)

Zatox…. Finally

JP Hardstyle 29-10-2010 @ 18:16:00

al een stuk beter dan vorig jaar!
de enige verrassing is Endymion voor me, die had ik daar niet in gezien ;)
zin in !!

Kuuperz 29-10-2010 @ 18:17:51

Geef DBSTF & Brennan Heart nog een kans maar verwacht weer de standaard sound of the thunder, just as easy en music made addict setjes :(

Josh-T 29-10-2010 @ 18:22:21

Pavelow :s

Chukkels 29-10-2010 @ 18:23:05

Nah, DBSTF willen reclame maken voor hun XQlusive. Laatste kans, dus zullen ze wel met nieuwe tracks komen :)

Just4Music 29-10-2010 @ 18:24:10

wat een ongeloofelijke kut line-up voor qlimax, schande voor de scene

The Anim0l 29-10-2010 @ 18:27:18

jeeej geen headhunterz
jammer van blokje en stefje

en ik zet m alvast in

Nobody said it was……………….

Hardlover15 29-10-2010 @ 18:29:05

Sund da de NC er niet staan :cry:

Hidden Source 29-10-2010 @ 18:29:18

Ben zo blij dat ik niet ga, klote line up en klote anthem.

Ravenwood 29-10-2010 @ 18:29:25

die break van het anthem allerjezus wat een slaapverwekkend stuk… :yawn:
line up is ook niet echt van je het. maarja wat wil je ook, qlimax is nu eenmaal niet zoals een aantal jaren geleden, accept it…

Qonversion 29-10-2010 @ 18:30:55

Lekker hoor!
Wildstylez & Psyko Punkz! :)
Alleen jammer van Noisecontrollers.:(

Bezemsteel 29-10-2010 @ 18:31:43

zatox zo laat (l), hoop eigenlijk dat dbst live zijn, want langer dan 30 min kan ik hun niet aan horen.. Wildstylez beetje vroege kant

Mike-O 29-10-2010 @ 18:32:53

Toch leuk! :) Word een leuke avond, maar verder ga ik nog niets verwachten.

janhafc 29-10-2010 @ 18:34:55

Qlimax anthem doet me denken aan Face the enemy, die climax dan :P Op 3 min ongeveer.

NaarDeQlote 29-10-2010 @ 18:39:23

de anthem .. :cry:
maja ga toch niet heen :)

Stokbrood 29-10-2010 @ 18:43:15

hahah ben ik even blij dat ik geen kaartjes heb :) Een line up die mij iig niet aanspreekt.

E-rik 29-10-2010 @ 18:46:53

ziet er goed uit allemaal ;) anthem klinkt ook niet verkeerd….kippevel bij die break

Dj Yendor 29-10-2010 @ 18:49:35

Leuke line up vooral Psyko punkz :D super vet dta ze dara mogen draaien.
maar ik heb niet zo van wauw wat een line up :( terwijl je bij zo’n feest dat gevoel wel moet hebben,
maar het zal wel mooi feest worden.
ik dnek heel veel show, die avond (lichten, decor etcc.)
De anthem vind ik niet zo heel veel aan.
ik vond Revelations (reverze 2010 anthem veel beter en bij zo’n feest als qlimax moet die 2x zo beter zijn)
maar ja we zullen het allemaal zien.
tot de 27ste ;) ^^

Ps er worden 15 dj’s genoemd maar kijk eens in het filmpje (stop bij 0.48 er staat nog iemand tussen wildstylez en Technoboy) het zijn er 16 maar wie is het :P

Martinos 29-10-2010 @ 18:50:00

Anthem is wel beter dan die van vorig jaar, line-up kon slechter (de volgorde hebben ze ten minste wel helemaal goed).
En in godsnaam, Brennan…als je dan die anthem draait…laat dan die verrekte break eruit!
Ik kijk ook wel uit naar PP, Zatox en Endymion vs. EA. (l) ENDYMION!!!! :idea:

Edit: @ E-Rik: breaks…wat zijn dat? Zijn dat niet die suffe tussenstukjes die het tempo uit elke plaat weten te trimmen?

Rem6 29-10-2010 @ 18:54:08

ik heb er mega veel zin in, volgens mij wordt het een epic podium gezien de trailer!
love TnT , Psyko’s, Zatox ga ik wel op los hoor :D :D
pavelow waardeer ik ook zeker wel als opener, vette sound.

Dbstf en wildstylez liefst laten draaien voor 1uur, dan komt het helemaal goed!

Rem6 29-10-2010 @ 18:56:14

ik snap alleen niet….
waarom bioweapon&toneshifterz en Atmozfears op de site van qlimax met een nummer staan?

Zaparaz 29-10-2010 @ 18:58:45

Ik vind de anthem toch wel heeel erg vet hoor, Dit is de Qlimaxsfeer!!

Nandohs 29-10-2010 @ 19:01:21

Haha owned voor al die mensen die dachten dat het plaatje en anthem nep waren.

BuzzLightyear 29-10-2010 @ 19:02:05

Heh, Psyko Punkz?! :s
Zatox! :cool:

G1LL 29-10-2010 @ 19:02:21

Wat leuk dat ik toch voor Loudness heb gekozen =D

Ducaz 29-10-2010 @ 19:06:13

Wow, breaks tot daar aan toe.. Maar een break die helemaal niets toevoegd die horen we niet vaak meer ^^
De line up daarintegen vind ik dan wel weer geslaagd, zatox

Djenz 29-10-2010 @ 19:10:49

Totaal geen Fusion…. mja, we hadden het zien aankomen dat de lineup tegen zou vallen.. gelukkig psyko punkz en Zatox

aaltje 29-10-2010 @ 19:14:29

Wel grappig dat mensen anthems beoordelen op hun laptop showtje , na het 1x geluisterd te hebben.
Luister hem is 5x achter elkaar met een degelijke instalatie , of leef je is in qlimax :D .

Sowieso een dikke plaat !

Dj C-Mind 29-10-2010 @ 19:17:27

moety toch zeggen dat de line up verassend en dik is ^^

Sainen 29-10-2010 @ 19:25:31

@ Aaltje. Als je van lange breaks, standaard BH kicks en crappy vocals houdt is het zeker een dikke plaat ja.

Chukkels 29-10-2010 @ 19:28:26

@ DJ Yendor

Die 16e DJ is niemand minder dan DJ Tony Star aka Sterretje.

Zou me eigenlijk helemaal niks verbazen mocht het zo zijn…

Bezemsteel 29-10-2010 @ 19:33:32

Mensen stop nou eens met zeuren over de line up. Een beetje kenner wist een maand geleden al wieer zoude komen, dus nu gaan zeuren is echt mosterd na de maaltijd -_- Helemaal de mensen die er niet heen gaan..

Saimen 29-10-2010 @ 19:45:21

Ik vind de line up prima! :D
eindelijk een keer geen standaard line up, geen hhz en geen nc!
alleen erg erg jammer van wildstylez, snap niet dat iedereen hem zo goed vind, of is iedereen defqon alweer vergeten?
anthem vind ik teveel op HHZ – Power of the mind (Qlimax 2007 anthem) lijken, ook jammer!

Hunt 29-10-2010 @ 19:47:49

De enige tegenvaller vind ik DBSTF, want dat viel vorig jaar toch wel wat zeggen. In de rest van de line-up kan ik me wel vinden. TNT, Psyko Punkz en Zatox wordt sowieso knallen, BH deed het vorig jaar ook erg goed.

Het anthem klinkt zo HQ toch een stuk beter, de sfeer die erin zit komt veel beter over. Ik durf te wedden dat bijna niemand stil zal staan tijdens het anthem. Synth is hetzelfde, kicks lijken wel veranderd, in positieve zin. Ik kijk er naar uit!

bob marok 29-10-2010 @ 19:51:04

Yiehaaa Zatox :D :D Daar had ik zo op gehoopt! Rest van de lineup is ook zeker niet verkeerd.
Heb er zin in :)

San Miquel 29-10-2010 @ 19:58:30

Standaard line-up op twee namen na… Ach, ik ga toch niet dit jaar :P
Iedereen veel plezier uiteraard! Zal zeker een leuk avondje met een dikke show worden!

Richy 29-10-2010 @ 20:02:33

Leuke Anthem, maar volgens mij was de inspiratie bij Brennan Heart een beetje op..

Zoals al gezegd lijkt deze anthem wel HEEL VEEL op: FACE THE ENEMY :)

Vind de line up zeker niet slecht maar had inderdaad wel iets ruiger gemogen..

Leuk voor de SP dat ze er mogen staan!

WIJNUH 29-10-2010 @ 20:08:51

Goede line-up, had Headhunterz en Noisecontrollers toch wel verwacht, maar dat is alleen maar goed dat ze niet komen!
Lekker voor Psyko Punkz en Zatox, Wildstylez verdient het ook! Afsluiter zal wel weer té voorspelbaar zijn, maarja ik ben er toch niet bij dus het kan me eigenlijk ook geen reet roesten :P

Rik 29-10-2010 @ 20:12:23

Ik vind ‘t niks, maar ieder z’n ding :) .

En 1 ding staat voorop, show & stage zijn altijd geweldig!

Trainfreak 29-10-2010 @ 20:16:25

Niet eens Headhunterz :’)

E-Rush 29-10-2010 @ 20:28:53

Line up is voor qlimax begrippen dik in orde!!
Ik snap alleen niet waarom Technoboy op alle editie`s aanwezig moet zijn :confused:
Maar hulde voor:
Wildstylez
Psyko Punkz
En natuurlijk Zatox!!!!! (l)

Rem6 29-10-2010 @ 20:29:07

in hoopte wel heel erg op alphatwins inplaats van Dbstf :$ MJA
Zwz dik feestje toch, wel een hoop geklaag terwijl dit toch de leuke feestjes zoude moeten zijn :D

Khadber 29-10-2010 @ 20:36:30

@E-Rush: Internationale bezoekers willen hem er graag bij hebben. Ik vind hem geweldig en ik kijk uit om hem weer eens te zien na In Qontrol.

Wous1989 29-10-2010 @ 20:54:14

als music made addict word gedraaid ga ik echt janken.. wat een hang uit de strot nummer

E-rik 29-10-2010 @ 21:24:27

@Wous1989: waarschijnlijk zal de hhz & wildstylez remix daarvan gedraaid worden….af die nou zoveel beter is…..

Q-Dominic 29-10-2010 @ 21:42:32

heb hier zo veel zin in :D
4e qlimax alweer. Voor alle mensen die eindeloos zeiken: Geniet van wat je voorgeschoteld krijgt, deze shizzle heb je nergens anders ter wereld!
Wordt mn 32e Q feestje alweer.. Ik heb der zin annnn!

Martinos 29-10-2010 @ 21:47:24

@ E-rik: oei inderdaad….om droevig van te worden.

Verder ga ik mee met Q-Dominic… ik heb altijd wel naar m’n zin op Q-feestjes… ongeacht wie er nou draait. Wel vet om elke keer weer al die mensen van zo ver te zien komen om in de Gelredome te komen beuken. :)

Pythonmaniac 29-10-2010 @ 22:06:40

Ze hebben de poppetjes veranderd want naast Wildstylez stond nog een ander mannetje en bij EA stonden niet nog 2 andere.

SoundHound 29-10-2010 @ 22:27:21

lekkere track ;)

nielstil 29-10-2010 @ 22:31:43

Endymion vs EA :D hoop dat dit wordt uitgezonden!

Refuze 29-10-2010 @ 23:39:46

Ben ik blij dat ik voor Hard Bass heb gekozen inplaatsvan Qlimax

Pythonmaniac 30-10-2010 @ 00:11:42

Opvallend hoeveel mensen toch nieuwsberichten lezen over Qlimax en dat ze hun “tijd” aan een reactie verspillen als ze Qlimax niks vinden. Vele mensen die blij zijn voor Hard Bass te hebben gekozen, dat terwijl de line up in grote lijnen al bekend was en de anthem al vorig weekend werd gedraaid. Dat toch nog door de antiqlimax-ers de moeite wordt genomen om zowel de anthem als line up te bekijken vind ik tof. :)

Refuze 30-10-2010 @ 00:22:19

Kerel wat is jouw prob? Ik weet sws dat de line up van HARD Bass HARDER is dan die van Qlimax, wat mij meer licht.
Dus geef ik in dit topic mijn mening. En die mening geef ik nadat ik deze info weet. Anders kan ik natuurlijk geen mening geven…

thedominator 30-10-2010 @ 01:03:01

ik vin het echt een lekkere track! :$
Kiezen tussen Hardbass of Qlimax is voor mij niet moeilijk. dan ga ik toch zeker voor
qlimax ^^
maarja ieder zijn mening ik weet ik ieder geval zeker dat het een goeii feeske gaat worre :)

Nairobi 30-10-2010 @ 02:53:34

ben ik nou de enige die in de anthem 2 anthems hoor van qlimax en face the enemy? :p

Wesz91 30-10-2010 @ 10:18:46

Hard Bass owned Qlimax, B2S owned Q-dance, dat is de afgelope jaren wel bewezen ^^

Qre8ive 30-10-2010 @ 10:27:51

Gelukkig zijn er mensen die niet hoeven te kiezen tussen Qlimax en Hardbass :P

Stephan_NL 30-10-2010 @ 10:42:01

Anthem is prima! Line-up is prima! Iedereen weet heus wel een knalset neer te zetten. Je gaat mij niet vertellen dat meerendeel geen qlimax edits gaat maken. Dit alles bij elkaar gaat het gewoon een superfeest maken! Tot de 27e :D

Woebe 30-10-2010 @ 10:47:22

line-up valt (voor mij) een beetje tegen, zal natuurlijk wel een mooi feest worden ;-)

letwan 30-10-2010 @ 11:14:30

kk geef ik hier nou 60 euro voor uit, om maar een paar leipe artiesten mee te mogen maken:(

Luca77 30-10-2010 @ 11:35:36

Het feest zal vast prima zijn, maar voor de anthem en de line up hoef je er niet naar toe te gaan

derniels 30-10-2010 @ 11:43:38

waarom laten ze stephanie draaien? waar heeft die dit aan te danken/.?
en waar is frontliner?????????????????????

Qre8ive 30-10-2010 @ 12:06:53

@letwan… dat is bij elk feest zo? Anders verkoop je toch gewoon lekker je kaartje?

mutagenx 30-10-2010 @ 12:13:57

jammer dat ik niet ga!!! was een klein beetje vergeten wanneer de voorverkoop van start ging!!! maar ahja iedereen die gaat VEEL PLEZIER!!!!!!

Lyst 30-10-2010 @ 12:18:36

@Q-dominic, wat een onzin, we zijn ook het enige land waar nederlandstalige artiesten optreden, dus moet ik nu ook opeens gaan houden van jannes en frans bauer? -_-

Ons gaat het om de muziek en als er geen goede muziek is, dan is het niet zo vreemd dat er mensen klagen. Dat jij alles maar slikt wat q-dance je voorschotelt moet je zelf weten.

Poepislekker 30-10-2010 @ 12:49:44

ZATOX (l)

Bezemsteel 30-10-2010 @ 12:54:37

@wesz q-dance owned letterlijk b2s, omdat namelijk de eigenaar is van b2s. Ook de mensen die zeggen dat hard bass beter is, zijn appels en peren aan het vergelijken. Het zijn allebei top feesten, maar allebei voor een ander publiek. Line up is dik in orde behalve d- block en Co. Wildstylez had vorig jaar er al moeten staan, hij sluit ook niet af en past dus perfect in de line up.

De 27ste word gewoon een top feest, met een dikke show, alleen zullen de setjes erg standaard worden. Maar dat weet je al van te voren

cheflegedozen 30-10-2010 @ 12:54:45

@ Derniels

die is een cursus draaien aan het volgen..

Klementino 30-10-2010 @ 13:14:32

Ruffian is erbij!!!!!!!!! :D dat maakt voor mij zoveel goed :)

Daarnaast is het laatste deel na op de afsluiters dik in orde :)

Dat anthem valt me toch nog iets mee, het klinkt alsof er een andere kick dan in standaar BH-tracks in zit

The Q-Stylerzz 30-10-2010 @ 13:37:26

Zeer zwakke line up, geen Qlimax waardig dit

watcherob 30-10-2010 @ 15:06:54

Dat anthem… :cry:

Wat is dat voor huppel melodietje. Ook is die gejat van het 2007 anthem. Echt super slecht.

Kevin-Raw 30-10-2010 @ 16:40:41

Wat ben ik blij dat ik geen kaartjes heb gekocht :p ,
Ik had de line up erger verwacht, hij is beter als vorig jaar.
maarja het is en blijft een kijkfeestje

Markienl 30-10-2010 @ 17:01:10

Vind het anthem echt super lekker, Line up vind ik ook wel lekker. :)

broodroosterr 30-10-2010 @ 17:04:54

nah deze lineup is echt om te janken helaas, erg jammer ;-(
tnt en zatox op qlimax tot zover, maar stephanie lolololol? ;D
(en ja, geen fan van italian obviously)

donkeyrollers 30-10-2010 @ 17:11:04

wat een kut line-up
per jaar word het slechter >.< :s

Martinos 30-10-2010 @ 17:52:30

Wat een hoop gezeur over de line-up. Elk jaar weer zijn mensen het er niet mee eens, en elk jaar weer zet Q-Dance er weer een dikke party neer. Goede show, veel nieuwe platen, goede sfeer. En ja, als je er dan zelfs nog niet mee kan leven, dan zou ik zeggen… ga er niet heen! Heel makkelijk.

patrickjeb 30-10-2010 @ 17:58:20

@Dj Yendor dat wat je zei:

Ps er worden 15 dj’s genoemd maar kijk eens in het filmpje (stop bij 0.48 er staat nog iemand tussen wildstylez en Technoboy) het zijn er 16 maar wie is het :P

Je hebt nog gelijk ook xd Eentje is ‘Greyed out’ :P
Ik heb zon gevoel dat dat Wildstylez & JDX word.

E-Rush 30-10-2010 @ 18:39:10

@Patrcikjeb
Dat heb je goed opgemerkt :p
Ik denk idd dat het JDX is.
Hij kan ook zijn afgebeeld omdat hij elk jaar de show van qlimax voorziet van de special effects (tussen elke dj`s enz.)

mikeman1 30-10-2010 @ 19:04:42

Eindelijk Zatox :)

dareactorznl 30-10-2010 @ 20:31:26

Vind het anthem niet veel aan, break is wel btr als vorig jaar vind ik.

ik vind de line up echt niks.
en eigenlijk vind ik het gewoon schandalig dat frontliner er weer niet bij staat.
hij verdient het al minimaal 2 jaar om op Qlimax te staan IMO .
maarja ik ben een frontliner fan dus :P
ik denk dat hij het nog meer heeft verdient dan PP en zoeizo meer dan stephanie.

wildstylez en zatox verdienen het zoeizo.

Voor de mensen die gaan erg veel plezier :) !

Inno 31-10-2010 @ 02:36:57

De line-up valt me niets tegen :D

Anthem wordt leuker als je m een aantal keren hebt geluisterd :D

Qre8ive 31-10-2010 @ 10:23:32

http://www.youtube.com/watch?v=t2Pavrg02_E – geanimeerde versie van het qlimax anthem filmpje @ brennan heart youtube :)

p4trickjuhhh 31-10-2010 @ 12:09:24

Ik vind de line up best in orde alleen het anthem is poep:p
Heb iig zin in de 27e :D

Klementino 31-10-2010 @ 13:43:58

Grootste minpunt aan dat hele anthem is gewoon dat er een vrouwelijke vocal in zit.

Waar is die vetste vocal die er is? Qlimax met zo’n superzware stem zoals we gewend zijn, hier zit toch totaal geen kracht achter :(

Vishengel 31-10-2010 @ 13:49:22

break klink op een bepaald punt een beetje op het nummer van de champions league :p

Martinos 31-10-2010 @ 14:17:20

@ Patrickjeb & E-Rush:
Welnee jongens. Een special guest zouden ze echt wel aankondigen (als zijnde mystery guest, of whatever). Verder; het is overduidelijk dat ze Evil Activities van plaats hebben laten wisselen en naast Endymion hebben neergezet voor de doeleinden van het line-up filmpje. Let maar op, links staat 1 iemand minder, en rechts staat in ene iemand extra…. het is maaaaagic……

Qre8ive 31-10-2010 @ 14:47:37

In de originele trailer stond EA al helemaal recht met links van hem Zatox :) . Rechtsboven was Endymion, ‘t duo waarvan iedereen dacht dat het Alpha2 was.

QuinoBeatsNL 31-10-2010 @ 16:54:21

hmm line up is iets minder vind ik,
hoopte eerlijk gezegt op Noisecontrollers
verder wel vet, t concept ziet er goed uit dus ben ook zeker benieuwt naar de stage!
de anthem klinkt goed opzich! ik vind dat klassieke stuk erg mooi, maar t blijft een standaard
brennan heart stijltje, het klinkt verder te erg als: face the enemy bijvoorbeeld
ben daar een beetje klaar mee.
Maar Ich bin dabei en ik heb er zin in!

Martinos 31-10-2010 @ 23:17:38

@ Qre8ive: verrek, ze stonden er inderdaad al op ja. (ze stonden echter links van zatox en niet rechts van hem; sorry…moet effe mierenneuken :p ).

Hoe dan ook, die ‘persoon’ naast Wildstylez is verdwenen. Mijn vermoeden is dat daar een duo had moeten staan ipv Wildstylez (hij lijkt ook niet op de linker persoon in de oude trailer). Als ik dat zo zie, lijkt het wel alsof ze Alpha² hebben vervangen voor Joram.

Opperhoofd 01-11-2010 @ 08:04:33

Maar wat heb je eraan dat er op elk groot feest altijd dezelfde namen staan?

Zou het niet eens leuk zijn wanneer dat een beetje zou wisselen?

Crackie 01-11-2010 @ 20:09:42

Jammer dat tatanka er niet bij staat.

maar voor de rest prima moet niks hebben van anthem.

maar pp & zatox zijn toch toppie!

Difabiano 01-11-2010 @ 20:25:02

Bij thrillogy werd hij ook gedraaid en het ging redelijk los.
Iedereen had alweer zin in het volgende feest QLIMAX!!!!
Toch heel anders als je daar staat en de mensen los gaan ipv thuis.
wel een redelijk lang saai stuk erin. dat is dan weer jammer.

till qlimax

sean95 01-11-2010 @ 21:03:43

Komt brennan heart weer met zijn 100x just as easy zeker

BramHS 02-11-2010 @ 10:02:50

Ik weet dat heel veel mensen het niet met mij eens zijn, maar ik vind het wel leuk dat Brennan Heart komt. Zijn sound komt mij ook wel een beetje de neus uit, maar op hb vorig jaar zette hij naar mijn mening toch een van de betere sets neer. Ik verwacht dus weer wat goeds van hem (en hopelijk wat nieuwe tracks al betwijfel ik dat met midifilez) :)

C4lifornia 04-11-2010 @ 16:56:06

line up valt tegen, en de anthem ook :(