Qlimax 2011: Eerste informatie & anthem

Once you are plugged in, there’s no way back..

Zoals elk jaar staat november voor Q-dance in het teken van Qlimax. Ook dit jaar komen veel hardstyle liefhebbers uit heel Europa op 26 november bijeen in GelreDome voor dit unieke event. Massaal laten bezoekers zich na een drukke festivalzomer meenemen in een lange nacht van keiharde muziek en vette shows.

In 2010 wilde Q-dance het publiek verassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten.

Alle top elementen van de voorgaande negen shows in het GelreDome worden voor deze editie van Qlimax samengepakt. Q-dance wil alvast meegeven dat elke bezoeker vanaf binnenkomst wordt gezien als proefkonijn in het grootste dancelabaratorium van de wereld. Maak je borst maar nat.

Bij een nieuwe Qlimax editie hoort natuurlijk een speciaal anthem. Met een rauwe, duistere en vooral harde sound, dit jaar gemaakt door Zatox. Om alvast in een Qlimax sfeer te komen, willen Q-dance en Zatox je het anthem graag cadeau doen, je kunt deze hier gratis downloaden. Enjoy!

Hiermee is de eerste naam van de line-up bekend. Voor de overige namen kun je binnenkort terecht op de Qlimax website. Check hier alvast de trailer.

Aanstaande zaterdag (1 oktober) om 13:00 uur start de kaartverkoop exclusief op Q-dance.nl en vanaf nu is het al mogelijk om travel pakketten te boeken. Deze pakketten zijn inclusief reguliere of VIP Qlimax kaart, 1 of meer hotelovernachtingen in een hotel naar keuze en transfer naar/van GelreDome.

Qlimax is ieder jaar in no-time uitverkocht, dus zorg dat je snel plugged in bent! Houd Q-dance.nl, Twitter #QL11 en Facebook in de gaten voor alle updates.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-09-2011 om 16:41 door Khadber | Translate:

Reacties (44)

Plaats reactie
livinforthemusic 28-09-2011 @ 16:42:40

Was van plan qlimax dit jaar niet te doen na tegenvaller van vorig jaar.
Maar door zo’n bericht en een anthem die best nice is….ga je toch weer twijfelen -_-

Hunt 28-09-2011 @ 16:44:19

Het is wel goed om te lezen dat ze dan toch luisteren naar de bezoekers, want blijkbaar komt de oude opstelling weer terug en de oude thema’s.

Khadber 28-09-2011 @ 16:49:17

Anthem steekt op zich prima in elkaar. Ben benieuwd wat Q-Dance er van weet te maken!

Roan 28-09-2011 @ 17:05:20

Zatox (L) en stage weer op de korte kant! Valt een pak van mn hart haha.

Jeroen_n 28-09-2011 @ 17:11:06

Hier ben ik echt heel erg blij mee :D
Twijfelde vorige week nog of ik wel zou gaan, maar keuze is toch wel gemaakt zo!

- podium aan de korte kant
- donkerder thema (zoals 2006/2007)
- ZATOX anthem <3

Ik ben verkocht ^^

Dutchvini 28-09-2011 @ 17:14:45

Zatox :sad:

Geen Qlimax voor mij dan maar.

robinD 28-09-2011 @ 17:25:19

Ik vind het niet echt een hele sterke Anthem wel leuk maar meer ook niet

Brainweavers 28-09-2011 @ 17:42:21

Lol @ Dutchvini dat je je keuze laat afhangen van 1 artiest -.-

willieb85 28-09-2011 @ 17:46:17

wat gaat zon kaartje kosten ??

Qlimax te commercieel en te druk.. volgens mij drukken ze er altijd paar 1000 mensen meer bij in ofso!

Anco 28-09-2011 @ 17:48:56

Ik ga niet, maar ben wel benieuwd naar de Line Up

TwizTed-Mind 28-09-2011 @ 17:56:44

Iemand een idee hoeveel dit ongeveer gaat kosten?

dennis 28-09-2011 @ 17:59:33

@TwizTed-Mid 76.75 euro kosten de kaarten per stuk.
Volgens Krepo

TwizTed-Mind 28-09-2011 @ 18:09:04

@dennis brr das een hoop.. vanwaar schat hij dit ?:P

dennis 28-09-2011 @ 18:13:46

@TwizTed-Mid Bron: Zijn vaders zijn werk, die elk jaar al aan kaarten kan komen

HarderStylezz 28-09-2011 @ 18:36:25

Dit gaat echt gruwelijk worden!
Ik hoop zo dat ik 4 kaarten kan krijgen zaterdag

ronnie92 28-09-2011 @ 18:40:19

nou vond vorig jaar de 80 euro zeker niet waard!
kan het wel weer aan de korte kant zijn en meer dans ruimte, geloof er geen reed van.
+ allemaal van irritante duitsers
is mijn keuze snel gemaakt!

The Viking 28-09-2011 @ 18:48:29

Had ik toch gelijk dat zatox het anthem maakte. Is dus zo dat degene wiens liveset voor uitgebracht op CD die je krijgt bij de dvd het antham van het jaar erop maakt.
Defqon 2010 set noisecontrollers bij de dvd Anthem 2011 van Noisecontrollers
Qlimax 2009 DVD set brennan heart Qlimax anthem 2010 Brennan heart
Qlimax 2010 DVD set zatox Qlimax 2011 anthem zatox
Dit jaar was de set van wildstylez bij defqon dus dat snap ik alleen niet helemaal want dan zou wildtylez het anthem voor 2012 ook weer maken en dat lijkt mij sterk

willieb85 28-09-2011 @ 19:03:24

ik hoorde totaal met alles erbij 85 euro.. pfff das echt te gek voor zon kippenhoK!

J.orisss 28-09-2011 @ 19:12:23

@ The viking
is dus gewoon een onzin redenatie van je! FAIL

Stynz1234 28-09-2011 @ 19:14:20

wtfff is dit ammal weer voor bullshit op het klaag forum
en dit jaar is trauwens qlimax PAYBACK hea…
dus da gedoe van vorg jaar hoeve we het nie meer over te hebbe ;)

J.orisss 28-09-2011 @ 19:18:54

Idd mensen loop eens niet zo te zeiken blijf dan gvd lekker thuis

hardhiller1992 28-09-2011 @ 19:24:27

Beter dat het podium dit jaar aan de korte zijde is, maar voor dat geld ga ik niet meer heen na het tegenvallende Qlimax 2010..

Firetrap 28-09-2011 @ 19:37:45

Stynz, leuke marketingstunt, jij trapt er iig al in …

broodroosterr 28-09-2011 @ 20:18:21

qlimax klinkt goed, jammer dat het steeds te druk voor woorden is…hoorde dat ze vorig jaar duizenden kaarten meer verkochten dan ze aankonden (?!) kom er vanaf 2007 maar ik zie er vanaf, toch jammer…drukte is echt een killer, doe mij de gezelligheid van thrillogy dan maar ;)

Snor 28-09-2011 @ 20:19:13

Anthem klinkt lekker (zeker voor een (Qlimax)anthem) en er lijkt geluisterd naar klachten. Ben echter nog niet overtuigd en moet zaterdag om 1 uur werken dus alleen als de lineup oke is en ik nog een kaartje kan krijgen voor n mooi prijsje ga ik hier eens over twijfelen.

Grazer 28-09-2011 @ 20:21:14

zatox….dan is het gelijk al top!!!!

PingPong 28-09-2011 @ 21:04:20

Kunnen jullie ook nog wat anders haten? -_-

The Viking 28-09-2011 @ 23:12:31

@ J.oriss nou wil niet zeggen dat het altijd zo is maar dat kan toch geen toeval zijn

back2daparty 29-09-2011 @ 00:19:51

JAAAAAAAAAAAAH ! QLIMAX

ZATOX ANTHEM EINDELIJK ! LKKKKKKKKKKKKR !

Lyst 29-09-2011 @ 00:29:01

Duister en hard.. wedden dat de lineup en tracks die gedraaid gaan worden alles behalve dat zijn.

mikeee 29-09-2011 @ 09:07:50

@ PingPong We zijn niet aan het haten, we geven gewoon onze mening.
Wij vinden die comerciele meuk gewoon niets, te weinig ruimte, te veel mensen die stil staan
en je raar aan kijken als je los gaat, en niet de sets waar wij op zitten te wachten.

Dit forum is nog steeds voor alle hardstyle liefhebers dus hoeven we niet alleen positief over alles te zijn.

ronnie92 29-09-2011 @ 09:17:00

@mikeee
heb je helemaal gelijk in ouwe!

wat vinden jullie hier van de locatie ”Geldredome”?

PingPong 29-09-2011 @ 10:35:33

@ mikeee
Nee geef je gelijk nee veelste commercieel allemaal,
gaan mensen niet eens weten wat hardstyle is maar gaan omdat
ze gehoord hebben dat het vet is, dat is jammer.
Maar als iets “populairder” word, word het ook commercieler.

Het is wel heel vaak negatief hier…

Izbut 29-09-2011 @ 10:40:52

Van de week stonden er nog namen op partyflock zoals Arkaine???

mikeee 29-09-2011 @ 10:48:51

@ Ronnie92 Ik ben er niet heel bekend vorig jaar 1 keer geweest met Qlimax dat jaar toen.
Ik vond dat de kluisjes wel kut waren geregeld omdat die buiten staan en dus niet echt te berijken zijn tijdens het feest, locatie veder leek me niks mis mee alleen probleem van vorig jaar was dat het gewoon te druk was waardoor je echt amper tot geen ruimte had.

Vincent_ 29-09-2011 @ 12:07:13

Artiesten van Fusion zouden daar niet misstaan :)

willieb85 29-09-2011 @ 13:47:39

Qlimax blijft gewoon kut :P mensen die erheen gaan succes !

Rik 29-09-2011 @ 13:54:04

Eerst zien dan geloven :p

knotsjebilly 29-09-2011 @ 16:07:17

Waarom moet je steeds bij je kluisje kunnen dan?? Ik prop mijn spullen erin en ga naar binnen…

mikeee 29-09-2011 @ 17:57:45

True maar is zo koud die tijd van het jaar buiten :p en als je daar vest ofzo koopt is het binnen weer te warm

Der Rudii 30-09-2011 @ 02:13:27

Vorige jaar was het veel te druk, ik ben bijna 2 meter en zelf ik werd klem gedrukt tussen de mensen omdat ze een kluisje wouden, was geen fijn moment….
Dit jaar sla ik even over, ze mogen eerst het vertrouwen terug winnen bij mij.

Hardlover15 01-10-2011 @ 22:48:58

Qlimax is gwn geen feest meer voor de echte liefhebbers, het gaat alleen maar om flappe flappe flappe, en dat is eeuwig zonde want vroeger was het echt mooi :( :(

rooterke 02-10-2011 @ 17:08:49

Ik heb nog kaartjes op overschot, als iemand nog eentje nodig heeft mag hij mij een prive bericht sture….

wesskeej 02-10-2011 @ 23:01:19

@Hardlover 15 ben ik het dus 100% mee eens.

Reageren