Qlimax 2011: Line-up en website

Q-dance heeft vandaag de Qlimax 2011 line-up en website online gezet. Op zaterdag 26 november zullen de volgende artiesten de GelreDome op zijn grondvesten doen schudden:

Line-up:
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet
Hosted by Ruffian

Kaartverkoop
Qlimax is uitverkocht.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-10-2011 om 16:34 door Jor-D | Translate:

Reacties (62)

Plaats reactie
Almighty 28-10-2011 @ 16:35:50

Veel plezier voor diegene die gaan. Gunz4Hire… Dat is snel, zeg.

RoBinVdHaRdStYleR 28-10-2011 @ 16:37:18

Lekkere Lineup :) .

InsaneJunkie 28-10-2011 @ 16:38:22

Standaard line up als je et mij vraagt … ;)

teupie 28-10-2011 @ 16:39:13

ziet er opzich prima uit, niet bijzonder

Rik 28-10-2011 @ 16:39:55

Standaard idd,

of je moet het een verrassing noemen dat jongens als Psyko Punkz, Wildstylez en DBSTF er niet staan…

iSenSe` 28-10-2011 @ 16:39:55

Net of raakt het niet binnen een halfuur uitverkocht als je B-Front ipv hhz plaatst..

Jeroen_n 28-10-2011 @ 16:41:01

Lekker bezig Ran-D. Alweer een dubbele set voor jou :D

Jeroen_n 28-10-2011 @ 16:41:40

Enneh, 26 December moet zijn November postert!

Neilio 28-10-2011 @ 16:56:00

Echt totaal niet de moeite niet weard

Q-Dominic 28-10-2011 @ 16:57:46

Yess the prophet sluit af!!! Dat kan ie wel :) !

dnl 28-10-2011 @ 17:00:04

Had liever b-front gezien dan coone. Maarja heb niks te klagen. Ben benieuwd wat ik van the prophet kan verwachten.

Firetrap 28-10-2011 @ 17:02:56

Voor Qlimax is dit een prima line-up, of de sets prima worden laat ik er nog even buiten.

E-rik 28-10-2011 @ 17:03:58

had meer verwacht, komt wel goed uit want ik kan niet gaan

broodroosterr 28-10-2011 @ 17:05:07

ziet er leuk, thats it

Ox_Ite 28-10-2011 @ 17:10:48

Vrij standaard als ik het zo zie, alleen Gunz For Hire is wel iets onverwachts. En Ran-D eerst nog alleen ook? Ik geef toe dat deze editie er beter uit ziet dan vorig jaar. Maar dat zijn maar vooroordelen, dus wie weet :p
Veel plezier aan iedereen die er heen gaat :)

Izbut 28-10-2011 @ 17:16:30

Netjes toch?

Johan-SV 28-10-2011 @ 17:16:55

wat een doolhof is die site…

Khadber 28-10-2011 @ 17:22:26

Leuke line-up hoor. Wel een verassing dat G4H er staat! Had eigenlijk B-Front verwacht. Leuk voor de mensen die gaan!

Vincent_ 28-10-2011 @ 17:24:33

Coone ? Shit :s
B-Front verdiende het echt , wel leuk dat Zany er nog eens staat

Anthem van zany en pitcher zou ziek zijn ^^

Vincent_ 28-10-2011 @ 17:24:58

hhan rats vergete dat zatox die gmaakt heeft :p

SoundTunerZ 28-10-2011 @ 17:28:00

Van mij part hadden ze Ran-D mogen vervangen door B-front. Ran-D draait ook al als Gunz for hire. Beetje dubbelop naar mijn mening…

HarderStylezz 28-10-2011 @ 17:32:13

Precies wat soundtunerz zegt!
Misschien hebben ze wel weer een suprise act in petto, dat bfront onverwachts komt dat zou echt ziek zijn

Maar verder is line-up heerlijk!:D Kan niet wachten tot de 26e

Vincent_ 28-10-2011 @ 17:33:20

Wildstylez verdiende het ook zeker weer om er te staan, en ja 2 keer ran-d is ook maar ‘spijtig’

G1LL 28-10-2011 @ 17:43:15

Leuke line-up, wel een beetje wat ik had verwacht! Jammer dat The Prophet er staat, maar als hij afsluit kan hij er wellicht een leuke hardcore afsluiting van maken. Maargoed, ben toch niet aanwezig dus iedereen veel plezier :)

Jordozo 28-10-2011 @ 17:49:11

Wildstylez heeft de afgelopen 3 jaar er al gestaan, dus snap dat hij dit jaar een keertje thuisblijft.
Verder vind ik het echt vet dat The Pitcher er staat, top dj die veel te weinig op de grote feesten geboekt wordt!
Prophet die met hardcore afsluit vind ik dan weer doodzonde…

Dunjo 28-10-2011 @ 18:00:35

heerlijke line-up. zit geen slechte tussen als je t mij vraagt.
en ben wel een keer blij geen b-front.
niet dat ie slecht is ofzo, maar hij draait al zo gruwelijk veel…

NaarDeQlote 28-10-2011 @ 18:05:07

Geen hardcore act als afsluiter? of neemt de profeet deze taak tot zich?

BuzzLightyear 28-10-2011 @ 18:12:49

@Jordozo
De afgelopen 3x? :P Vorig jaar en in 2008 samen met Willem als Project One…

OT: Aardige line up, maar ik snap NIET wat Coone er doet. Ran-D vind ik zoals SoundtunerZ al zei dubbelop aangezien hij ook al onder G4H draait met Adaro, dus een B-Front ipv. Ran-D had nice geweest. The Prophet vind ik eigenlijk ook wel jammer, ik had liever een Noise Suppressor gezien. Maarja, het zal vast wel weer een leuk feestje worden :) 3e en waarschijnlijk laatste keer.

Raefix 28-10-2011 @ 18:13:18

@hardstylezz eens met soundtunerz!
Ik hoop nu indd ook wel dat opeens B-front als suprise act LIVE komt :D net als op loudness

als dat zo is.. Bam
Verder ben echt benieuwd wat de prophet gaat doen, kan Hard falen maar ook heel sick worden, verder had ik de lineup wel verwacht maar dat is verder geen probleem voor Qlimax is dit prima =)

Atraxisz 28-10-2011 @ 18:31:49

GVD The Prophet als afsluiter?! Ik had zo gehoopt een bv. Tha Playah!

Lextc 28-10-2011 @ 19:28:38

B-Front in plaats van Ran-D, en The Viper in plaats van The Prophet. KLAAAAR! Dan ben ik extreem blij! Maar helaas xD

xpress 28-10-2011 @ 19:32:48

prima line up !
wel niet van de gewoonte om geen hardcore dj als afsluiter te hebben ..

Stokbrood 28-10-2011 @ 19:34:28

Voor Qlimax is het best een goede line up :roll:

Firetrap 28-10-2011 @ 19:35:03

Haha jaja Prophet afsluiter. Zet je schrap voor Nobody said it was easy en How Long.

Lextc 28-10-2011 @ 19:39:37

@xpress Beetje mijn plaatje jatten hea?! :P

Pythonmaniac 28-10-2011 @ 22:16:50

Wat een rare line up. Als ik het dus goed begrijp is het vanaf een uur of half 1 / 1 uur alleen maar raw en alleen maar hard. Dit vind ik zelfs Qlimax onwaardig, sorry dat ik het zeg. Tenzij Noisecontrollers voor Zany & The Pitcher komen. Dan kan het eventueel een beetje goed komen, maar komen ze na die twee dan zullen ze harder moeten gaan voor de opbouw. Ik verwacht niet dat Zany zich inhoudt.

hdhessel 28-10-2011 @ 22:44:34

doe liever theracords party 26 nov dorp verder :$

Skedoedelefloeps 29-10-2011 @ 00:31:35

Waarom komt het onverwacht dat Gunz 4 Hire er staat… als ik iemand bovenaan het lijstje zou zetten zou het G4H wel zijn. :D

Nipsen 29-10-2011 @ 13:00:36

Line up zal wel zo zijn als dat ie er staat. Denk dat The Prophet keihard early door t Gelredome gaat raggen.

Blij dat ik niet ga, als ik kijk wat je terug krijgt voor je geld tegenwoordig…..

Firetrap 29-10-2011 @ 13:18:12

Early op Qlimax? Dan snap je het concept niet helemaal …

Firetrap 29-10-2011 @ 13:18:47

Early op Qlimax? Dan snap je het concept niet helemaal

populous 29-10-2011 @ 16:50:22

Nou die Line-up is gewoon Dope hoor. :)

nielstil 29-10-2011 @ 17:32:24

Als the prophet een niet al te commerciële set speelt om af te sluiten kan dat nog goed meevallen denk ik ;)

Q-dance4live 29-10-2011 @ 18:47:06

Goeie Line-up. Maar na het debacel van vorig jaar, sla ik na 5 jaar maar een keer over

tijntjuh120 30-10-2011 @ 13:05:46

lekkere line-up maar stana hoeft van mij echt niet ;)

Kai 30-10-2011 @ 14:20:25

goede line-up maar Coone?

SavH 30-10-2011 @ 14:39:41

Goeie line up, zeker vergeleken met vorig jaar. De artiesten sluiten wel aan bij het thema en sfeertje dat ze proberen uit te stralen. En ik ben zeer zeker aangenaam verrast met G4H! Ook benieuwd naar The Prophet’s hardcore set… ben bang dat het vooral van het kaliber “Broken” en “Nobody said it was easy” wordt. Maar buiten dat ben ik er klaar voor! :D

Rawbin 30-10-2011 @ 14:42:09

Aardige line-up, maar dit was mij geen 70 eu waard geweest, dus toch maar blij dat ik mn kaartjes verkocht heb :)

Nipsen 30-10-2011 @ 19:39:27

Firetrap, ken het maar al te goed! Ben er zelf ook al geweest hoor. Maar als The Prophet een goede hardcore-set weg moet zetten, zal het toch early moeten worden. Wordt alleen nog maar geboekt voor early en hardstyle….?

Firetrap 30-10-2011 @ 21:09:08

Het probleem is dus dat Dov speelt voor een organisatie die de commercie hoog in het vaandel heeft staan. Dit betekent dat Dov geen early zal spelen ( hetgeen de diehards zullen toejuichen ), maar mainstream meejank-platen ( hetgeen het “dagjesvolk” prefereert ).

Ik snap dat je het graag ziet gebeuren, dat zou ik ook hopen als ik er heen zou gaan, maar ik denk echt dat je er niet te veel van moet verwachten ;) .

BuzzLightyear 31-10-2011 @ 23:56:19

Zijn set op Defqon was anders heel wat anders dan een gebruikelijke hitjesparade. Als hij zoiets draait op Qlimax zal je mij niet horen klagen, al had ik liever een Noize Suppressor als afsluiting zien draaien, er vanuit gaan de dat The Prophet afsluit.

Pidewi 01-11-2011 @ 10:17:34

als zijn afsluiting een beetje lijkt op die van defqon 2008 hoor je mij niet klagen

Pidewi 01-11-2011 @ 10:18:56

ik bedoel 2007

TheHardstylezNL 01-11-2011 @ 17:43:10

Coone staat er denk ik alleen op omdat hij dit jaar een goed album heeft uitgebracht. andere argumenten kan ik niet verzinnen

BuzzLightyear 01-11-2011 @ 21:55:00

Die knul is bekend. Daar houdt het (voor mij in ieder geval) op.

Coen 02-11-2011 @ 18:54:35

Coone…zullen zien…
Laat maar komen in ieder geval!

LucR 02-11-2011 @ 19:24:47

best dikke line-up hoor

NeuroticZ 03-11-2011 @ 16:39:35

Jammer van Noisecontrollers en Stana
Stana nog nooit eerder van gehoord, en wat ik ervan kan vinden voorspelt niet veel goeds.
Noisecontrollers, draaien bijna op elk feest hetzelfde… :roll:
Voor de rest dik tevreden (l)

Timmiee 03-11-2011 @ 20:49:09

hele dikke line up (voor qlimax)
en wat klaagt iedereen toch over qlimax 2010?
die vond ik 1000x vetter dan 2009!
podium aan de lange zijde (veel beter),
veel betere setjes en ontzettend veel nieuwe tracks!
vond 2009 maar een saaie bedoeling..
daarna overtrof 2010 al mijn verwachtingen :D

Stynz1234 09-11-2011 @ 11:59:52

Tis weer overduidelijk dat ik op haattraxx zit.

Enzzio 16-11-2011 @ 16:37:51

Nou het meteen weer te zien wie een kaartje heeft kunnen bemachtigen. En wie niet. Mensen die het hardst lopen te zeiken over deze line up zijn de mensen die het hoogste woord hebben dat het zogenaamde hardstyle liefhebbers zouden zijn! willen deze mensen kritiek hebben of is het een zielige actie uit jaloezie?. Qlimax 2011!! We Komen!!

MelodicArtDJ 23-11-2011 @ 15:25:24

Wasted Penguinz
Frontliner
Headhunterz
Noisecontrollers
Zany & The Pitcher ft. DV8
Zatox
B-Front
Gunz For Hire
Noize Suppressor Live
Hosted by Ruffian