Qlimax 2011: Livesets, backstage en impressie filmpjes

Kort nadat een artiest klaar was met draaien op Qlimax 2011 had Q-dance al de liveset online gezet op Soundcloud. Tevens zijn tijdens en na afloop van het evenement diverse backstage filmpjes en impressie filmpjes online gezet op het Q-dance Backstage YouTube account. Wij hebben het hier allemaal even op een rijtje gezet.

Impressies

Noisecontrollers draaien de track “Lose my Mind”
YouTube Preview Image

Zatox anthem show
YouTube Preview Image

Een deel van The Prophet z’n set
YouTube Preview Image

Livesets en backstage interviews

Stana (download liveset)
YouTube Preview Image

Coone (ft. The Opposites) (download liveset)
YouTube Preview Image

Headhunterz (download liveset)
YouTube Preview Image

Zany & The Pitcher ft. MC DV8 (download liveset)
YouTube Preview Image

Noisecontrollers (download liveset)
YouTube Preview Image

Zatox (download liveset)
YouTube Preview Image

Ran-D & Gunz for Hire (download liveset Ran-D, download liveset Gunz for Hire)
YouTube Preview Image

The Prophet (download liveset)
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-11-2011 om 16:26 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
roberttt 28-11-2011 @ 16:43:55

geweldig!!!!!!!! i love it!

beste feest ooit op 2009 na

Twan0 28-11-2011 @ 16:45:49

Mijn 1e keer qlimax maar wat een geweldig feest was het! :D volgend jaar zeker weer!

NaarDeQlote 28-11-2011 @ 16:50:59

Dat filmpje van g4h. geniaal! die dude op 0.33 :p en de epic move op de draaitafel haha.

Facking vet feest!

Rawbin 28-11-2011 @ 16:51:42

Dat deel van The Prophet ziet er wel ziekelijk vet uit qua lasershow _O_

2basb 28-11-2011 @ 17:44:14

lasershow was ook vet!

W0uT3R 28-11-2011 @ 18:08:44

Vet om te zien hoe anders de artiesten zijn als ze van ‘t podium afkomen. Helemaal pumped, zou ‘t zelf zooooo graag ‘n keer meemaken

populous 28-11-2011 @ 18:50:04

Dit was zooo’n goed feestje jongens!

Squit 28-11-2011 @ 19:40:28

Tof dit, ziet er allemaal gezellig uit. Ik hoorde alleen van meerdere mensen dat de set van de Noisecontrollers standaard was, terwijl ze hier zelf aangeven dat ze een gevarieerde set hebben voorbereid!

Squit 28-11-2011 @ 19:41:39

Of iig een set met veel nieuwe tracks etc.

bowy3r 28-11-2011 @ 23:01:26

Vond de set van Noisecontrollers anders vreselijk goed. Veel nieuwe (goeie!) nummers, en de rest mocht misschien standaard zijn in andermans ogen, ik vond de ‘standaard’ nummers goed tot hun recht komen! Het was geen hitjes blazen, was dak eraf knallen! :D

HardstyleLover90 28-11-2011 @ 23:33:21

Dit was écht een heel goed feest (L) . Het geld dubbel en dwars waard. Wat een stage, show, geluid was prima evenals de sfeer! Vond dat er meerendeels heeeeeerlijk werd gedraaid. ^^

HamerRob 29-11-2011 @ 09:52:25

Wat een geweldig feest was het:) echt super vette lichtshow en podium zag er weer mooi uit.
Veel beter dat Q-dance weer gekozen had voor de korte kant, dit zo houden!
Q-dance is met Qlimax 2011 met lof geslaagd als organisatie!

Dolly 29-11-2011 @ 11:22:53

heb effe 200 Euro betaald met 4 sterren hotel om naar Qlimax te gaan en OMG this shit was off the hook ! zo zalig man de sfeer, de muziek, de show, echt het hele totaaalplaatje paste gewoon in elkaar ! echt VOLGEND JAAR ZEKER TERUG !
(l)

Der Rudii 29-11-2011 @ 13:22:55

Ik hoor mensen over: GEWELDIG
Of ik ben erg verwend maar ik stond redelijk ver vooraan, heb als vanouds staan gaan als een gek, was met een groep van 50 man dus wij gingen wel maar als ik om me heen keek stond iedereen na 03.00 stil….. blijkbaar is dat tegenwoordig wat men geweldig vindt…. ik vond het jammer. Prima gedraaid, leuke show. 1,5 uur the prophet meer dan genoeg, nu lekker met pensioen!
Leuk feestje, niet heel bijzonder ;) sfeer op Q-base, Hardbass is veel fanatieker

badciepo 29-11-2011 @ 13:45:30

Haha mensen die over dit feest kunnen haten, die snappen het zelf niet:D

Want dit was GEWELDIG, dit was PERFECTIE
Wat een geluid (l)
Wat een Show (l)
Tja dat het af en toe wat minder los gaat, daar heb ik tegenwoordig schijt aan: zelf gewoon het goede voorbeeld geven ;)
Setje Noisecontrollers was BRUUT! supervet dat ze gwoon nog Crump (Qlimax 2009 edit) draaiden!
Met deze line-up was ik bang dat Qlimax niet zoals beloofd Hard en Duister zou worden, maar niets was minder waar!
Volgend jaar weer zo hoop ik! :)

Misjel88 13-12-2011 @ 22:44:40

Beetje laat, maar wat een geweldig feest was dit!!!!!!!!! :D :D :D :D