Qlimax 2012: De line-up, website en anthem

Q-dance heeft vandaag de line-up, website en het anthem van Qlimax 2012 onthuld. Qlimax 2012 zal dit jaar op 24 november plaatsvinden in het GelreDome te Arnhem.

De line-up van Qlimax 2012:
A*S*Y*S
Wildstylez
Isaac
Technoboy
Zatox
Psyko Punkz
B-Front
Evil Activities ft. E-life
MC: Ruffian & Villain

Een paar kaarten op de website geven aan “locked” te zijn, wellicht dat er nog een aantal artiesten bekend worden gemaakt of dat de “locked” kaarten iets anders betekenen. Dat is op dit moment onduidelijk. Dus hou Hardtraxx of de Qlimax website in de gaten!

Anthem
YouTube Preview Image

Q-dance:
Qlimax. We kijken er al het hele jaar naar uit en hebben er enorm veel zin in. De lat ligt zoals altijd hoog en we zijn hard aan het werk om weer een dikke show neer te zetten. Maar jullie maken de avond compleet. Neem dus je goede humeur en een flinke dosis energie mee op 24 november naar GelreDome.

Kaartverkoop
Qlimax is volledig uitverkocht.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-10-2012 om 20:11 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
TheHardstylezNL 26-10-2012 @ 20:17:35

Terecht dat B-Front een plekje heeft.
Prima line-up als je het mij vraagt

sjeeks 26-10-2012 @ 20:19:14

kan ik zeker mee leven :)

tijntjuh120 26-10-2012 @ 20:19:38

prima line up, dacht wel even:waaaaaaaat geen headhunterz?

Khadber 26-10-2012 @ 20:23:54

Villain erbij! Vet voor hem hoor!

Ook supergaaf dat B-Front eindelijk zijn plekje heeft gekregen! Inderdaad geen Headhunterz of Noisecontrollers, maar dat is dan maar zo :) .

Ik kan hier prima mee leven!

MelodicArtDJ 26-10-2012 @ 20:28:50

Prima line-up, hoop nog wel op Brennan Heart, Adaro en/of Frontliner . Het liefst gewoon alle 3 nog ff :P

Gangsterdwerg 26-10-2012 @ 20:31:05

Ok strontlineup wat mij betreft. 2 kaarten te koop, pb bij interesse!

derniels 26-10-2012 @ 20:33:04

Inderdaad dat moeten Brennan Heart, Adaro en Frontliner zijn. Die verdienen het gewoon.

izestorm 26-10-2012 @ 21:15:02

Zal niet toevallig zijn dat ze alle 3 bij de audio tracks staan.

BuzzLightyear 26-10-2012 @ 21:34:00

Extreem matige line-up..

IlikeitRAW 26-10-2012 @ 21:43:59

Frontliner, Brennan Heart en Adaro zijn de 3 locked kaarten :D

Atraxisz 26-10-2012 @ 21:48:40

Ja zag het ook ja, bij audio staat Frontliner, Brennen Heart & Adaro ook met tracks vermeld

Tienus 26-10-2012 @ 21:50:54

Zoals gezegd. Ik zie Frontliner, Brennen Heart & Adaro er ook bijstaan. Brennen Heart & Adaro zou nog kunnen. Frontliner heeft te blije muziek (denk ik) voor een feest als Qlimax..

Q-Dominic 26-10-2012 @ 22:02:57

isaac wildstylez en technoboy gelukkig niet..

sensa 26-10-2012 @ 23:08:27

aub geen brennan heart… en frontliner hoeft van mij ook niet aangezien hij echt dramatisch draait de laatste tijd :s

MelodicArtDJ 27-10-2012 @ 10:50:17

en laat mij het vandaag nu ook zien, Brennan Heart, Adaro en Frontliner staan in de Audioplayer. Hah, dan wordt dit ineens wel een hele dikke line-up!

Stefanoviic 27-10-2012 @ 10:57:06

Frontliner te blij??? ga weg joh.. hij heeft juist rete vette melo’s die bij qlimax passen! En dan nog niet te spreken over zijn dikke kicks… external life, warphole..

nog harder 27-10-2012 @ 12:23:09

Matige line up.. Om over het anthem maar niet te spreken :s
Wat een slappe slappe track zeg..
Ik vind het thema overigens wel erg cool. Maar verder geen topfeestje

Spobbertiet 27-10-2012 @ 13:06:34

@nogharder is idd geen topfeestje :’) dat kan je volges mij pas erna zegge

E-rik 27-10-2012 @ 14:21:09

Line-up is niet verkeerd, ik vind alleen Isaac erg vreemd hier tussen. Maar wellicht hebben ze wat speciaals in petto, ook benieuwd wie er nog op die locked kaarten komen te staan! En natuurlijk mooi dat Wildstylez weer mag, niet meer dan terecht als je het mij vraagt

BuzzLightyear 27-10-2012 @ 14:48:44

@Stefanoviic, nee Frontliner is te duister, vooral met platen als Halo’s, I’m The Melodyman, Keep It Up, Never Come Down, Tuuduuu, Dream Dust, For The People, Spacer, Discorecord, Rebirth Of The Sun, Lose The Style, Who I Am, Muzyk, Opposites, You Want It, Whatever!, We Forget To Live, If You Find, Creative Community, Just A Track, Expressionz, Sunblast etc. :P Ik zeg niet dat het allemaal slechte platen zijn (hoewel het album ruk was), maar z’n stijl past over het algemeen gewoon niet bij Qlimax.

Nipsen 27-10-2012 @ 15:26:42

Lekkere standaard Qlimax line-up met enkele toevoegingen die ieder jaar wijzigen.
Risico lopen is iets dat ze dus echt niet doen bij Q-dance, doodzonde.

populous 27-10-2012 @ 16:14:24

Vorig jaar draaiden er in totaal 10 DJ’s. Even ook ter vergelijking.
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet

Nu staan er in de Line – up 8 DJ’s. In 2010 waren er ook 10 DJ’s
Ik ga er dus van uit dat ze nog artiesten achter de hand houden.

Nuracore 27-10-2012 @ 16:17:34

Hopelijk suprise act Noisecontrollers en The R3bels ofzo

broodroosterr 27-10-2012 @ 16:43:34

Totaaaaal niet mijn lineup maar zeer verdiend voor B-Front die wat mij betreft het anthem ook meteen had mogen maken. Qua anthem denk dat er (te) hoge verwachtingen zijn zoals altijd…en die duisterheid..isaac technoboy brennan wildstylez…..?

populous 27-10-2012 @ 16:47:01

Ik vind de line-up nog niet eens zo slecht. Het enige wat er naar mijn mening aan scheelt, is dat hij niet af is.
Ran-D of Digital Punk erbij maakt al een heel verschil :)

populous 27-10-2012 @ 17:19:47

In de Playlist van Qlimax staan de volgende DJ’s: Activator, Brennan Heart, Adaro en Frontliner.
Er zijn verder 3 kaarten niet omgedraaid. Wie-o-wie zal het zijn. Ik gok laatste 3 DJ’s.

fi1try9 28-10-2012 @ 19:34:47

Had hier toch echt wel meer van verwacht..