Qlimax 2012 – Fate or Fortune: 24 november in het GelreDome

Qlimax. Q-dance kijkt er al het hele jaar naar uit en heeft er enorm veel zin in. De lat ligt zoals altijd hoog en Q-dance is hard aan het werk om weer een dikke show neer te zetten. Maar de bezoekers maken de avond compleet. Neem dus je goede humeur en een flinke dosis energie mee op 24 november naar GelreDome.

LET THE CARDS UNFOLD YOUR DESTINY

YouTube Preview Image

De kaartverkoop start op zaterdag 22 september om 13:00 uur.
Kaarten zijn alleen verkrijgbaar op Q-dance.nl. Qlimax is ieder jaar in no-time uitverkocht dus zorg dat je er snel bij bent!

Kijk op Eventtravel.nl voor busarrangementen. Voor hotelarrangementen kun je mailen naar [email protected] Qlimax is het eerste evenement waarbij je naast een E-ticket ook een Passbook toegezonden kunt krijgen.

#QL12



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-09-2012 om 18:28 door Jor-D | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
sensa 14-09-2012 @ 18:31:21

ben der bij

jefta21 14-09-2012 @ 18:33:16

Dit ziet er goed uit. Nu maar hopen dat de sfeer net zo is als in de teasertrailer…..

BuzzLightyear 14-09-2012 @ 18:36:48

Trailer ziet er vet uit, maar daar houdt het ook op. Er is niks meer over van datgene wat Qlimax Qlimax maakte, kortom: een no go voor mij.

kakabeeyo 14-09-2012 @ 18:37:00

nu alleen nog de line-up afwachten

Forsyte 14-09-2012 @ 18:37:35

En nu maar hopen op een dikke, raw line-up! Zou passen bij de trailer :)

BuzzLightyear 14-09-2012 @ 18:45:01

Ik gok iets in de orde van Zatox, Ran-D, Headhunterz, Wildstylez, Coone, Noisecontrollers, The Prophet, Endymion/Evil Activities, Technoboy en Psyko Failz.

bob marok 14-09-2012 @ 19:36:25

Nou noem je bijna de complete lineup van vorig jaar op dus lijkt me stug >.<
Maar ben er dit jaar wel weer bij denk ik
l

broodroosterr 14-09-2012 @ 19:38:29

Mezelf beloofd niet meer te gaan na mindere edities (09/10 geloof ik), wat mij betreft helaas kapot gegaan aan hun eigen succes met als toppunt teveel kaarten verkopen en iedereen nog dichter op elkaar te zetten :( plus ik bewaar mn ~80 euro :confused:

nila09 14-09-2012 @ 19:44:09

trailer ziet er dik uit maar ga niet naar qlimax..
1x geweest in 2008 maar viel me zo dik tegen dat t mij zo veel geld niet waard is..
show is dik maar daarmee houdt ‘t ook wel op @ broodroosterr: indd ze proppen zeker 5000 man te veel in t stadion -_-

Q-Dominic 14-09-2012 @ 20:59:10

Ben vanaf 2007 bij elke editie geweest en 2008 was inderdaad de slechtste (Wat een waardeloos geluid toen!!!). Ik zou het nog een kans geven vind het toch elk jaar weer een topfeest :) Vanaf 1 uur heb je alle ruimte vanwege de buitenlanders die dan zitten te spacen op de tribune, ieder jaar hetzelfde liedje haha

BuzzLightyear 14-09-2012 @ 21:11:33

@bob marok, juist daarom. De line ups van Qlimax variëren nooit zoveel.

Parvuz 15-09-2012 @ 00:50:11

begint weer te kriebelen…

patrickkk 15-09-2012 @ 11:21:46

ik ben dabei!

emmerick 15-09-2012 @ 13:48:43

Bedenk wel 1 ding he, mensen komen van over de hele wereld voor qlimax. q-dance moet dan wel aankomen met hhz en wildstylez. Veel buitenlanders komen 1 keer naar nederland per jaar, voor Qlimax. Dan willen ze de grootste namen op de line up hebben.

emmerick 15-09-2012 @ 13:49:15

hoewel ze van mij hhz wel een keer mogen overslaan.

Wildstylerz 15-09-2012 @ 14:19:16

hhz was er in 2010 niet bij hoor

broodroosterr 15-09-2012 @ 14:29:27

hoorde dat ze in 2010 toen al 2500 kaarten meer verkochten dan dat er in paste, resultaat: alle kluisjes vergeven, grote stapels jassen in een hoek gedumpt, moeten omlopen naar de andere ingang etc.

qdance stopt wel extreem veel moeite in het verhaal en promotie, blijft mooi :)

Pythonmaniac 15-09-2012 @ 16:09:23

Ik moet zeggen dat dit weer naar 2006 en 2007 stijl neigt qua thema. Ik vond Next Dimensional World niet slecht, maar het paste gewoon niet in de Qlimax sferen. Ok, het kon er nog mee door. Maar de drie jaar daarna: Nature of Our Mind, Alternate Reality (BAGGER) en No Way Back waren niet echt duister genoeg. Ik hoop dat ze toch weer de duistere kant op gaan, iets wat de sferen van Qlimax ook was sinds 2003 ofzo.

Khadber 17-09-2012 @ 12:12:33

Toch kijken of ik hier bij kan zijn.

back2daparty 17-09-2012 @ 14:02:14

+1

blackrosa 17-09-2012 @ 17:58:58

Zeker aanwezig! Echt hier op Hardtraxx is het echt nooit goed!dj’s niet goed kost te veel geld bla bla bla, eindstand gaan ze zelf het hardste los! Net als vorig jaar bij the prophet iedereen ging los.

Piep 18-09-2012 @ 10:39:53

Benieuwd naar de line up, maar gezien het feest steeds meer commercie omvat begint het voor mij steeds minder aantrekkelijk te worden..

LaBierre 18-09-2012 @ 20:05:20

Word de 5e keer. Hoop dat ‘t lekker donker wordt. En qua decor zie ik iets in de trant van 2009 graag terug (de boom). Line-up zal wel redelijk tzelfde zijn als vorig jaar, ben dus vooral benieuwd naar de hardcore act (nooit meer The Prophet) en een half uur lang daarvoor zou ik G4H wel leuk vinden.

LaBierre 18-09-2012 @ 20:06:01

“Wordt*” shame on me.

sjeeks 23-09-2012 @ 17:43:26

jajaja kaartjes binnen!

fi1try9 26-09-2012 @ 22:18:47

Benieuwd naar de line-up!

Reageren