Qountdown 2009: Eerste Informatie

Het aftellen kan beginnen, want op 31 december a.s. vindt voor de tweede keer Qountdown plaats. Net als vorig jaar kijkt Q-dance terug op een geweldig jaar, waarbij events als In Qontrol, Defqon.1, X-Qlusive en Q-BASE de revue zullen passeren.

Aandacht is er ook voor de Q-dance World Tour en hostings op Mystery Land en Tomorrowland. Degenen die na een uitbundig festivalseizoen helaas geen geld meer hadden voor een ticket (en dus de allereerste Defqon.1 in Australië moesten missen) zullen op oudejaarsavond zien en horen wat ze gemist hebben.

Met Houseqlassics en Qlimax nog op het programma, zal de tijd tot Qountdown in ieder geval op aangename wijze voorbij vliegen.

Tijdens deze tweede editie van Qountdown gaat Q-dance de Q-dance awards uitreiken en het is natuurlijk aan jullie wie de gelukkige winnaars zullen zijn. Binnenkort wordt bekend gemaakt op welke categorieën de awards betrekking hebben en wie de genomineerden zijn.

Zonder jullie natuurlijk geen feest en daarom nodigt Q-dance iedereen uit in de Heineken Music Hall, om samen op oudejaarsavond het glas te heffen op een geslaagd 2009 en… vooruit te blikken op een bijzonder jaar: het 10-jarig bestaan van Q-dance.

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 24 oktober via Ticketonline.nl. Let op, alle Oud & Nieuw evenementen van Q-dance zijn ruim van tevoren uitverkocht gegaan, dus zorg dat je op tijd bent.

Champagne!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-10-2009 om 22:36 door Khadber | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
Khadber 16-10-2009 @ 22:43:43

Zo, aan de late kant, maar daar kan ik weinig aan doen.. Met een beetje mazzel weer bij, net als vorig jaar.. Dat was ronduit prima!

Koene 16-10-2009 @ 22:49:12

Qrime-time 2007-2008 geweest…ongelofelijk superfeest! Vorig jaar Qountdown overgeslagen,
dit jaar op zeker weer aanwezig!

Hardtraxx meeting..? :) :cool:

Absolutsen 16-10-2009 @ 23:38:18

Zeker aanwezig! :D

oostzaner 17-10-2009 @ 11:31:47

een bijzonder jaar: het 10-jarig bestaan van Q-dance.

Dan moet Q wel groot uitpakken op IQ DQN1 en QMX. :D

Nout 17-10-2009 @ 11:45:49

awards uitreiken… da word dus een zwaar inkak moment :(
maar ben toch benieuwd naar wat het allemaal gaat worden daar :)

FRArnold 17-10-2009 @ 11:46:54

Beste Producer 2009: WildstyleZ
Beste Producer/DJ All-Over: Noisecontrollers

Beste Upcoming Producer/DJ: Ran-D

Ik weet de uitslagen van die awards wel hoor ^^

Ga is kijken of ik er financieel goed voor sta en het over heb voor dit feessie :)

Snor 17-10-2009 @ 12:05:39

Was vorig jaar zooo goed dit dat ik dit jaar gewoon weer ga denk ik!

Dakpan 17-10-2009 @ 12:51:29

Wat Nout zegt ja, die awards uitreiken is echt niet in 5 minuten gebeurt

Qre8ive 17-10-2009 @ 13:01:18

Die awards is beetje wazig … wat als er een dj uit komt die dan ergens anders moet draaien? Zijn genoeg djs die met oud en nieuw ergens anders draaien (zelfs in USA)

eMule 17-10-2009 @ 14:24:58

@ Snor: Ga je ook, met je lamme kop zeggen dat je nog twijfelt gisteravond :p

Was er vorig jaar niet bij maar zal er dit jaar zeker staan qnallen! :)

Hardstyleking 17-10-2009 @ 15:06:45

wat is hier eerste informatie aan behalve dat je weet dat het gehouden word?

Jaapert 17-10-2009 @ 16:43:49

dat dus..

Dakpan 17-10-2009 @ 16:47:26

Wil je het verhullen van het concept geen informatie noemen dan?

SoundTunerZ 17-10-2009 @ 16:56:26

@ frarnold

Das excact mijn lijstje voor dit moment :) ;)

Mol 17-10-2009 @ 17:03:40

Wij zijn d’r bij! :D

Dakpan 17-10-2009 @ 18:14:16

Bedoel natuurlijk onthullen in mn vorige post -_-

M-bition 19-10-2009 @ 17:35:13

Oh mijn god ik ben zeeeeeeeker aanwezig :D Kun je oud en nieuw nog mooier vieren ;) Alleen beetje kut van die awards maargoed daar drinken we ons wel door ;)

Mellaa-w 22-11-2009 @ 21:59:51

Zoizo AanWeziggg:D!!

goodmartinus 01-12-2009 @ 10:47:54

Beste Producer 2009: WildstyleZ
Beste Producer/DJ All-Over: Noisecontrollers
Beste Upcoming Producer/DJ: Ran-D

Akkoord :D !