Qountdown 2009: Uitzending op Q-Dance Radio

Wie goed gekeken heeft naar het bericht over de Fusion Yearmix 2009, heeft kunnen zien dat Qountdown ook uitgezonden gaat worden, echter niet live.

“In tegenstelling tot de andere Q-dance evenementen van 2009 wordt Qountdown niet live uitgezonden.
Op 2 januari staat Q-dance Radio echter wel in het teken van Qountdown, want dan wordt het nieuwjaarsevenement van Q-dance uitgezonden.

Deze uitzending wordt vooraf gegaan door de herhaling van de Fusion Yearmix, gemixed door The Pitcher, om 19.00 uur.”

Q-dance Radio
Datum: 2 januari 2010
19.00 uur Fusion Yearmix
20.00 uur Qountdown
Stream: http://radio-q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-12-2009 om 09:13 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
GReddy 25-12-2009 @ 09:17:53

:D of het nou live uitgezonden worden of niet de livesets komen er dus aan :) en als je live wilt mee maken had je gewoon je kaartje op tijd moeten kopen :roll:

Q-dance4live 25-12-2009 @ 10:58:35

Toppie!
Had het toch niet kunnen luisteren, want ik sta daar :p
Heb dr zin an, en ben vooral weer benieuwd naar het ‘jaaroverzicht’
Vorig jaar… KIPPENVEL!!!!

Heerlijk! Heb dit jaar maar weinig feestjes gemist

HardStyler 25-12-2009 @ 15:06:51

Misschien is dit wel goed als het niet live uitgezonden wordt.
Dan zijn de setjes mss zonder storingen.. betere kwaliteit ..

Khoop het :$

Ravenwood 25-12-2009 @ 16:33:00

achja, ik had er toch niet naar geluisterd als het live uitgezonden word.

eMule 25-12-2009 @ 18:21:20

Kan me idd ook niet voorstellen dat er veel volk zal zijn om naar te luisteren op dat moment, maar mooi dat. Dan kan ik de setjes van die avond weer lekker terug beluisteren :D

Cheesy 25-12-2009 @ 22:28:51
Unknown 26-12-2009 @ 01:22:32

Hopelijk wordt er dan niet doorheen gelult zoals ze de laatste tijd doen. Echt vervelend!

Khadber 26-12-2009 @ 11:21:12

@ Unknown: Ik denk het niet, aangezien het geen live-iets is. Maar ik zou me maar niet te veel zorgen maken, het is namelijk een radioprogramma, dus dat gepraat tussendoor hou je nou eenmaal. Zou me er maar niet aan storen.

Mystic Dummy 26-12-2009 @ 20:09:35

als ze niet weer van die *** intervieuws doen zoals bij qlimax vind ik alles best :p

eMule 26-12-2009 @ 20:29:10

Wees blij dát ze het al uitzenden :)

Qre8ive 26-12-2009 @ 20:31:37

@eMule… Dat is nou volgens mij juist de reden waarom de kwaliteit zo crap is….

Luuk 29-12-2009 @ 16:38:26

Yeahh heb er zin in!! kan niet meer w8e morgen eerst FearFM donderdag op naar Qountdown!!:D!!

Reageren