Qountdown 2010: De eerste informatie

Nu de donkere maanden weer invallen en het binnenseizoen losgebarsten is, komt ook langzamerhand het einde van 2010 dichterbij. 2010, het jaar waarin Q-dance haar tienjarig bestaan vierde, een jaar wat bol stond van festiviteiten en het jaar waarin voor één keer de poorten van de Feestfabriek open gingen. Q-dance kijkt met veel plezier en voldoening terug op haar jubileum en grijpt daarom de laatste kans om dit jaar groots uit te pakken met beide handen aan.

Op vrijdag 31 december wordt het dubbel feest: Q-dance sluit tijdens Qountdown haar jubileum af en knalt met de harde kern hardstyle liefhebbers 2011 in. Traditiegetrouw gebeurt dit weer volledig in stijl en wordt er weer een dresscode voor Qountdown gehanteerd: black tie & cocktail dress. De dresscode is niet verplicht maar wel gewenst.

Tickets voor Qountdown zijn vanaf 23 oktober 0:00 verkrijgbaar bij Q-dance.nl. Reserveer tijdig, want het aantal tickets is beperkt. Q-dance hoopt je ook op Qountdown te kunnen begroeten en samen het nieuwe Q-dance decennium in te luiden.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-10-2010 om 18:24 door Khadber | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
The Anim0l 15-10-2010 @ 18:26:58

nu nog hotelletje boeken

Rem6 15-10-2010 @ 18:28:24

Ben er bij :cool:
eerste keer Qountdown, tijd voor een echt feestje met oud n nieuw :D
kom maar op met een zieke lineup

Mike-O 15-10-2010 @ 18:34:38

Word natuurlijk weer een bezoekje brengen! Vorig jaar was leuk! :) Jammer dat de muziek mij toen nog niet zoveel interesseerde als dat het nu doet!

Struikrover 15-10-2010 @ 18:47:29

@ The Anim0l

Een hotel? Het is om 6/7 uur af dan kun je toch weer gewoon naar huis toe?

Mike-O 15-10-2010 @ 18:52:50

Volgens mij is het van 20.00 tot 07.00 ofzo! :D Maar de tijd van de kaartverkoop snap ik niet helemaal…. 23 oktober om 0:00?

Khadber 15-10-2010 @ 18:56:56

20:00 – 07:00 staat inderdaad op de Q-Dance site. Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met het OV. Het OV rijdt na 20.00 namelijk niet meer.

M-bition 15-10-2010 @ 19:34:06

Fantasy Island voor mij! Wat een Line-up (l)

Gangsterdwerg 15-10-2010 @ 20:18:41

Ik vond het vorig jaar een aardig leuk feest. Maar dit jaar lekker met mijn chick o&n vieren denk ik!

Martinos 15-10-2010 @ 20:53:56

@ M-Bition: WOY-YOW! Die line-up van Fantasy Island is inderdaad ziekelijk….. <3
De HMH (Qountdown) is dan wel op fietsafstand, maar toch… dat is wel een rit naar Enschede waard! :D

Mike230592 16-10-2010 @ 11:23:34

Voor mij ook Fantasy island :D

GReddy 16-10-2010 @ 12:24:40

duidelijk hier naar toe :D

D-Generator 16-10-2010 @ 12:26:05

Tweede keer Qountdown heb er nu al weer zin in :D

The Anim0l 16-10-2010 @ 15:13:34

@ struikrover

wat is een oud en nieuw zonder drank:P
en ik heb zowieso een schijthekel aan openbaar vervoer met party’s
en niemand wil met auto omdat ze wille drinke:P

dus is hotel enige optie:P

Thinuz 16-10-2010 @ 15:52:08

je kan toch ook gewoon met eventtravel gaan.
als ik me niet vergis gaan die ook met qountdown.

dit jaar word het eindelijk qoundown voor mij, afgelopen 2 jaar kwam er altijd wat tussen :P

Stefanoviic 20-10-2010 @ 18:51:07

FI lineup is dik.. maar die organisatie is klote en HMH is (L)

PatrickG40 22-10-2010 @ 12:11:43

Weet toevallig iemand wat de kaartjes ongeveer kosten en hoeveel je er tegelijk kunt bestellen?

Qre8ive 22-10-2010 @ 15:09:16

@PatrickG40

Zoek even wat de kaartjes vorig jaar kostte… zal niet veel anders zijn. Max aantal is meestal 4 bij Q-Dance evenementen.

Reageren