Qountdown 2010: Website en line-up

Op 31 december is het weer zover; traditiegetrouw knallen we in de Heineken Music Hall met Q-dance het nieuwe jaar in. Ben je benieuwd naar de line-up van Qountdown? Bekijk ‘m dan hier.

Dresscode
Q-dance sluit op Qountdown haar jubileumjaar af en zoals elk jaar wordt er voor Qountdown een dresscode gehanteerd; black tie & cocktail dress. De dresscode is niet verplicht maar wel gewenst.

Openingstijden
Met Oud & Nieuw geldt altijd een aangepaste dienstregeling voor het openbaar vervoer. Hierdoor begint Qountdown al vroeg; om 20:00 uur opent de Heineken Music Hall haar deuren, om ze om 7:00 uur ‘s ochtends weer te sluiten.

Kaarten
Qountdown is ieder jaar ruim van tevoren uitverkocht, ze adviseren je niet te lang te wachten als je erbij wilt zijn. Kaarten zijn nu nog hier verkrijgbaar. Q-dance raadt af om kaarten op de zwarte markt aan te schaffen. Alle kaarten worden op echtheid gescand.

Line-up
Blackbox
Noisecontrollers
Wildstylez
Nitrouz
Zatox
Psyko Punkz
Pavelow
Ivan Carsten
Stephanie
The Pitcher
Crypsis
The Vision
Frequencerz
Waverider
Hosted by MC DV8

Beatbox
DJ Bountyhunter
Nosferatu
Balistic
Slim Shore
Evil Activities
Hosted by MC Villain



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-11-2010 om 16:52 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
Mike-O 18-11-2010 @ 16:56:08

Leuk! :) Benieuwd naar Waverider!

QuakerSw 18-11-2010 @ 17:06:37

Weer stephanie? :P Wel degelijke line up verder ;) !

roberttt 18-11-2010 @ 17:14:57

Wat een heerlijke line-up (L) Eindelijk weer is wat anders.

The Anim0l 18-11-2010 @ 17:21:09

niceeeeee
heb er zin an ^^

Martinos 18-11-2010 @ 17:26:22

Inderdaad een goed afwisselende line-up.
Ivan Carsten draait wel fijn: ben benieuwd :D

Djenz 18-11-2010 @ 17:28:26

dat wordt nog is knallen met oud en nieuw: van 8 tot 7 :D

JP Hardstyle 18-11-2010 @ 17:31:37

verassend leuke line up!
vooral waverider & ivan carsten ben ik benieuwd naar
en heerlijk dat crypsis & freq’s er staan :)

DoubleDutch 18-11-2010 @ 17:32:34

Leuke line up :D en vette affiche!

Marco2052 18-11-2010 @ 17:33:22

Nou niet echt een line up waar ik de hoofdprijs voor zou willen betalen….

roberttt 18-11-2010 @ 17:38:13

@marco waarom niet dan? wat is er mis mee. Dit is eindelijk een keer wat anders dan de standaard line ups van Q-Dance

Ricardo1991 18-11-2010 @ 17:54:02

Kijk met robertt ben ik het totaal eens,
Niet al die standaart namen waar iedereen altijd om loopt te zeiken,
Is het keer afwisselend en gewoon heerlijke line up is nog niet goed

donkeyrollers 18-11-2010 @ 17:54:08

verrassend lekkere line-up..beide zalen :)

HardstyleLover90 18-11-2010 @ 17:54:12

Wel netjes toch? Inderdaad wel wat anders dan normaal ;) maargoed ik ga toch niet heen ben op wintersport, yeah.

Roan 18-11-2010 @ 17:57:19

@QuakerSw Ze hebben weinig keuze op het gebied van Chick of the Year ;)

Bezemsteel 18-11-2010 @ 18:01:35

Jeej.. Wordt een waardige afsluiting van 2010, maar eerst qlimax

Munster 18-11-2010 @ 18:44:21

kan beter maar je kan nie alitjd het beste krijge iniedergeval voor de mensen die gaan knalzeeee

Inno 18-11-2010 @ 18:45:01

Beetje standaard wel, kijk maar hoeveel ‘grote’ namen er ook al op qlimax staan dit jaar…

Maar het leuke is dat er ook grote verassingen bij zitten. Ivan Carsten, Waverider, Frequencerz :) Daar worden we blij van :D
Dit is voor Q-Dance al een hele prestatie. Hopelijk is dit het begin van grotere diversiteit in de line-ups :)

The Vision mogen ze van mij alleen wel thuis laten :P

wibbo 18-11-2010 @ 18:56:04

De linup van Fantasy island is beter

DarkSymphony 18-11-2010 @ 18:59:54

ik ben ook aanwezig op Fantasy Island
maar dit is dan wel weer een gevarieerde line-up :p

back2daparty 18-11-2010 @ 19:32:23

ZO ! Best een gevarieerde line up voor Q

Jammer van Pavelow & Stephanie had toch liever isaac en frontliner gezien maar toch wel een goede line up al zeg ik het zelf!
Geen hardcore dj in de main valt ook beetje tegen, dit maakt de kleine zaal dan wel weer dubbel en dwars goed + dat de line up van FI kick ass is

HMMMMM….TWIJFEL ! :confused:

Woebe 18-11-2010 @ 19:40:45

Leuke line-up! :D

sjuul 18-11-2010 @ 20:08:11

Beatbox is ook supervet:D
Ivan corsten, nitrouz en the waverider in the blackbox. ziet er wel goed uit moet ik zeggen
ben er alleen helaas niet bij dit jaar.
Veel plezier allemaal

derniels 18-11-2010 @ 21:01:27

ik zie liever weer eens frontliner, alpha twins of ran-d.
normaal zitten er altijd wel een paar favorieten bij, dit jaar zit er niet eens 1 favoriet bij!!!!!!
als ik ga, ga ik alleen voor de psyko punkz heen

Luca77 19-11-2010 @ 00:12:09

Vind dit een aardige line up, maar ga toch voor Fantasy Island waar er een heeeele puike line up staat :D

Rem6 19-11-2010 @ 07:04:52

Noisecontrollers
Wildstylez
Nitrouz
Zatox
Psyko Punkz
The Pitcher
Deze zijn voor mij al super vet, en hieronder is leuk om weeris wat anders te zien bij qdance!

The Vision
Ivan Carsten
Frequencerz
Waverider

kaarten zijn binnen wordt wel ef een gezellig knal feest :D :D

DjDeenite 19-11-2010 @ 11:06:33

leuk Line Upje!

Khadber 19-11-2010 @ 12:48:29

Waverider ook zijn eerste grote boeking! Ziet er echt heel afwisselend uit. Vet gedaan!

Marco2052 19-11-2010 @ 13:19:01

@Roberttt
Ja oke dat is ook wel waar indd.. Wss wordt het toch wel een knalfeest, en zo zie je nog is wat andere namen..

I_K 19-11-2010 @ 15:52:50

maatig

Undertaker69 20-11-2010 @ 02:06:29

leuke site, wel aanwezig denk ik!

Poepislekker 20-11-2010 @ 14:41:55

Ik dank u wederom om hier de line-up te posten, die achterlijke q-dance sites word je toch niet goed van! Nette line-up voor de rest!

Crackie 20-11-2010 @ 17:48:21

Verassende namen!
Ik ben der alleen niet bij denk ik!

Zatox op countdown :P lachen!

Jaapert 21-11-2010 @ 01:37:43

line-up maakt geen kut uit het gaat altijd dik =D

Thinuz 22-11-2010 @ 11:34:41

hoppaa, leuke line-up :) weer eens wat anders :p

al maakt mij de line-up niet heel veel uit, zo lang het feest maar gezellig is ;)
en dat komt wel goed met Q in de HMH :)

Ricardo1991 23-11-2010 @ 15:33:37

uitverkocht (l)

Reageren